Alles wat vandaag gepost was, weg is


#1

hallo lieve ikkebenners, ik kreeg een wanhopig fb berichtje van rainbow… dat ze toch echt niks verkeerd had gedaan en toch ikkeben niet meer op kon , al haar reacties en berichten weg waren …

Ik ben vandaag alle spammers aan het verwijderen geweest , al met al een kleine 6000 leden weggegooid … waaronder onze lieve rainbow … stom stom stom… maar gelukkig hadden we nog een terugroep actie wat wel betekende dat alles wat jullie sinds gisteren gepost hebben , weg is… maar onze lieve rainbow wel terug is met al haar berichtjes over eef en max
SORRY Sorry sorry

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#2

Oeps

Fijn dat je haar terug hebt kunnen halen, ik miste net inderdaad al wat reacties!

Groetjes Manderijn.


#3

ja manderijn… dus die moeten opnieuw… die kleine 7000 berichtjes van rainbow gelukkig niet…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#4

Thanks Kimmetje! Hahaha, al 4 jaar verknocht aan Ikkeben en dan hoppa zonder pardon weggebonjourd! Ik dacht al: ??? Fijn dat ik nog gewoon mag posten haha en ik gewoon lekker kan blijven kletsen over mijn moppies!

Maar zoveel spam? Wow! Wat een werk allemaal joh! Pffff. Maar nog altijd minder werk dan 7000 berichtjes opnieuw tikken!

Groetjes Rainbow


#5

Ik dacht dat me foon kuren had

Liefs Michelle



#6

betekent wel dat ik morgen overnieuw mag beginnen aan die 6000
hahaha ik zal beter uitkijken oke en oja rainbow je hebt geen tickers meer…waarom geen idee maar ach die moet je dan maar overnieuw aanmaken

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#7

Ik vond het al zo vreemd dat vanmiddag ineens al haar topics verdwenen waren. Ik dacht nog er is toch niks verkeerd gezegd, ze wil toch niet stoppen.

Welkom back Rainbow

En wat een werk voor jou Kim. Fijn dat je het zo snel kon oplossen. Hoop dat je voorlopig van zoveel werk verlost bent.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#8
quote:
betekent wel dat ik morgen overnieuw mag beginnen aan die 6000 hahaha ik zal beter uitkijken oke en oja rainbow je hebt geen tickers meer..waarom geen idee maar ach die moet je dan maar overnieuw aanmaken

Kun je er niet bij toveren hoeveel berichten een gebruiker gepost heeft?
Dat kan een extra controle zijn bij het verwijderen.
En aanmeldingsdatum erbij.
Op die twee filter ik meestal op een ander forum,
in combinatie met het e-mailadres, want daaraan herken je ook al
vrij vlot wat een echt account is, en wat een spammer.

Enne, waarom zou je 6000 oude accounts verwijderen?
Dat lijken me meer “slapende” leden dan spammers…

M.


#9

marsel dat zijn echt gewoon spammers hoor geen slapende leden… alleen rainbow heeft voor en achternaam ook zelfde dus die was er per ongeluk tussen geslopen waarschijnlijk en heb ik er niet tussenweg gepikt… ik filter op veel meer dingen hoor

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#10

Hahaha, ik heb hier nog geen enkele keer met iemand ruzie gehad, ben meer van de gezellige topics wat dat betreft en niet zo van de discussie, dus dat kon geen reden zijn om mij te verwijderen! En stoppen? No way, doe ik zeker niet! Jullie zijn niet van me af!

En Kimmetje, met twee jarige Jobjes in augustus en september was ik toe aan nieuwe tickers, die moet ik even ’ ontwerpen’ weer. Die heb jij dus niet weggehaald!

Groetjes Rainbow


#11

Ik kon er voor een paar dagen geleden ook een dag niet meer op… Ikkeben bestond niet gaf ie aan… hahaha
De volgende dag gelukkig wel weer!

Liefs, Melanie



#12

Aha, ook ik was vanalles kwijt. Okeeeee ik ben dus niet aan het dementeren.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#13
quote:
Aha, ook ik was vanalles kwijt. Okeeeee ik ben dus niet aan het dementeren.

Nou, dat kan hier helemaal los van staan hoor!

Groetekes, Sje


#14

Was/ben ik ook spammer dan en zoja vanwege wat? Ik heb nu een “nieuwe” gebruikersnaam aangemaakt omdat ik al een dikke week niet kon aanmelden met de boodschap dat mijn gebruikersnaam danwel wachtwoord niet zou kloppen. Zo maar van het ene op het andere moment? Nu las ik net dit topic en dacht, dan meldt ik me maar opnieuw aan want vind het toch wel jammer dat ik niet meer kon reageren…

Groetjes Melancholiek(2)


#15
quote:
Was/ben ik ook spammer dan en zoja vanwege wat? Ik heb nu een "nieuwe" gebruikersnaam aangemaakt omdat ik al een dikke week niet kon aanmelden met de boodschap dat mijn gebruikersnaam danwel wachtwoord niet zou kloppen. Zo maar van het ene op het andere moment? Nu las ik net dit topic en dacht, dan meldt ik me maar opnieuw aan want vind het toch wel jammer dat ik niet meer kon reageren...

Groetjes Melancholiek(2)


In dat geval was een mailtje aan Sje of Kimmetje ook goed geweest
denk ik zo, dan kunnen ze je zo een nieuw wachtwoord geven.

M.


#16

Marcel dat heb ik geprobeerd maar als je niet ingelogd bent, kun je geen mail sturen. Pas vandaag was ik snugger genoeg om mezelf opnieuw aan te melden en alsnog een mailtje te sturen naar Kimmetje. Wel nadat ik hier gepost had, dat geef ik toe. Maar ik schrijf toch niets lelijks naar mijn idee, of komt het onbedoeld anders over misschien?


#17

En volgens mij had Sje me hier ook niet mee kunnen helpen

Gewijzigd door - Melancholiek2 op 07 Oct 2012 21:01:30


#18
quote:

In dat geval was een mailtje aan Sje of Kimmetje ook goed geweest
denk ik zo, dan kunnen ze je zo een nieuw wachtwoord geven.


Hahahaha! Ik had niks kunnen doen hoor! Ik hoor niet bij het site-personeel! Maar toch dank Marsel dat je zo’n vertrouwen in mijn moderator-kwaliteiten hebt!

Groetekes, Sje


#19
quote:
Marcel dat heb ik geprobeerd maar als je niet ingelogd bent, kun je geen mail sturen.

Je kunt ook zonder in te loggen gewoon mailen als het goed is. Info@ikkeben.nl toch Kimmetje?

Groetekes, Sje


#20

Ook dat heb ik gedaan. En kreeg steeds mijn wachtwoord gestuurd. Het wachtwoord dat ik nog had en correct invoerde maar dat om een of andere reden niet meer correspondeerde met mijn gebruikersnaam…