Alles wat vandaag gepost was, weg is


#21

Hm, vreemd. En zijn ook al je topics en berichten weg uit het forum? Of heb je dat niet gecheckt?

Groetekes, Sje


#22

Alles is weg. Zelf geopende topics alsmede al mijn reacties op andere topics…


#23

Kimmetje heeft wel heel drastisch met de bezem door het ledenbestand gezwiept. Missen we verder nog mensen?

Groetekes, Sje


#24

kimmetje heeft gewoon alle mensen met de zelfde inlog, voornaam ,achternaam weggegooid… dus in geval van melacholiek en rainbow…

maar rainbow heb ik kunnen redden maar melancholiek niet

kijk mijn inlog is gewoon kimmetje, kim hietbrink

maar in hun geval is het rainbow, rainbow rainbow geweest en dan denkt mijn superhandige programma dat er een bot aan het werk is geweest en ik moet die er handmatig uitvissen …blijkbaar zat ik niet op te letten…

dat spijt me

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#25

Tja, en hoe ga je dat nou goedmaken? Sorry is geen toverwoord leer ik onze meiden altijd.

Groetekes, Sje


#26

Ik begrijp het. Sorry voor het ongemak dat mijn inlog- en dubbele “voor/achternaam” veroorzaakt (heeft).

Groetjes Melancholiek2


#27
quote:
Hahaha, ik heb hier nog geen enkele keer met iemand ruzie gehad, ben meer van de gezellige topics wat dat betreft en niet zo van de discussie, dus dat kon geen reden zijn om mij te verwijderen! En stoppen? No way, doe ik zeker niet! Jullie zijn niet van me af!

En Kimmetje, met twee jarige Jobjes in augustus en september was ik toe aan nieuwe tickers, die moet ik even ’ ontwerpen’ weer. Die heb jij dus niet weggehaald!

Groetjes Rainbow


Daarom vond ik het al zo vreemd. Vond het niks voor jou om zomaar te stoppen. Maar ja doordat ineens al je topics wegwaren, dacht ik er is iets gebeurd waardoor je wilde dat al je topics weg waren. Maar gelukkig blijf je nog gezellig

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#28

effe een testberichtje van mij

M.


#29

en het werkt hé! zitten toch gewoon mensen achter een site… met systemen die beetje overjarig zijn… maar wel gratis

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#30

Hm, en sindsdien heeft niemand meer iets te “wist-je-dat”-en.
Saai hoor

M.