Alles zit even helemaal tegen… - Ik geen baan meer,
- vriend geen baan meer,
- Auto kapot die we weg moeten doen.
- Belasting toeslagen die we terug moeten betalen, omdat hun mijn loon toen die tijd niet mee gerekend hadden… waardoor we teveel huurtoeslag kregen…
- te weinig geld, dat we mn verjaardag niet kunnen vieren, en nou wil ik dat dit jaar ook niet vieren, maar was toch graag even met vriendlief uit eten gegaan.
- Nieuwe auto hebben we gezien voor heel weinig geld, maar dat geld is er niet…
Pffffffffffffff 2011 is ZOOO niet ons jaar… Alles zit even verschrikkelijk tegen, maar we komen er wel weer uit… Probeer wel positief te blijven ondanks alles, (zolang mn kinderen maar te eten hebben vindt ik het goed), maar als je dan weer een brief krijgt met een rekening ofiets anders, dan word je echt weer even op de feiten gedrukt en zakt de moed in de schoenen…
En wist je dat, geld soms best WEL gelukkig maakt? Ze zeggen toch altijd “Geld maakt niet gelukkig”? Nou ons op dit moment wel hoor. Echt…
Vriendlief krijgt van zn vorige baas nog een heel maandsalaris…(baas is failliet gegaan, en pakt telefoon niet meer op als we bellen…Die scheiterd), maar als we dat geld OOIT krijgen, spring ik een gat in de lucht…
Maar genoeg over geld gepraat… bah…bah bah…
Ik heb wel eens gedacht hè… Ik pak de boel bij elkaar, en laat alles voor wat het is, en ga met kids wel ergens anders naar toe… maar daar schiet ik en Chris ook niks mee op, want alles blijft wel doorgaan.
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar zoals ik al zei, we blijven positief, en het kan alleen maar beter worden (hoop ik). ZENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN ZENNNNNNNNNNNNNN
Liefs, Melanie