Alles even tegenzit?

Nou 100miljoen, zou mij ook te gek zijn… maar 1 miljoen zou me wel passen… ik wist wel wat ik er mee deed hoor…

Nam als eerst mn moeder mee uit shoppen in de PC hoofd straat, daarna laat ik een leuk boerderijtje bouwen, en kocht een mooi vrijstaandhuis voor mn ouders… Leuke auto`s erbij…:smiley:
Gaf een beetje geld weg… en van de rest ging ik leuke dingetjes doen, en zet ik op de rekening waar ik flink wat rente van kan trekken, voor de kids…hahahhahaha

Liefs, Melanie

niet rot bedoeld maar als ik dit allemaal zo lees over die auto en als het zo van mijn ma hoor hoef ik niet zo rouwig te zijn dat wij beide geen rijbewijs hebben. Scheeld geloof ik een hoop kosten.

Groetjes,

Michèle

@Bakmama… volgens mij is die auto van jullie dan toch niet helemaal oke hoor!

Ik rijd ook altijd kleine stukjes (zeker nu mijn man mijn fiets gebruikt), steeds 1,5km naar school, 4x per dag heen en weer!
Een enkele keer eens naar Middelburg, 4km… veel verder dan dat kom ik niet!
Onze auto is van 2005 … 1x probleem gehad met de accu, maar toen hadden we hem net een maand, was iets doorgebrand ofzo. Er is een nieuwe in gezet en tot nu toe nooit problemen mee gehad, ontdanks dus de korte eindjes.

Maar idd zonder auto is een stuk goedkoper!!! Wij hebben het ook 3 jaar zonder gedaan toen we net getrouwd waren wowww dat scheelt!
Maar toen woonden we in het centrum… alles op loop/fietsafstand. (al fietste ik toen wel zo’n 30km per dag, huis - oppas - werk - ander werk - oppas - huis, tja daar zou ik nu dus ook de auto voor pakken)
Maar nu we in de polder wonen moet ik er toch écht niet meer aan denken om dat ding voor de deur te missen!

Dat is het bij mij ook hoor. Ik heb de tram voor de deur (zeker nu erg handig) en verder doe ik alles et de fiets, Ik wil wel mijn rijbewijs gaan halen, maar om dan meteen ee auto te kopen zie ik ook niet echt zitten. Want Mervin moet betalen bij zijn werk (hij wil hem ook halen) en ik kan hem hier amper kwijt bij me werk en morgan zit om de hoek op het kdv dus das ook onzin. Naar me moeder toe is het makkelijk want nu is het 1.5 uur met het ov maar verder nee ik zou niet weten waarom ik nu een auto moet hebben.

Groetjes,

Michèle

Een auto is puur gemak… echt… als je hem niet hebt, mis je hem dus ook niet…
Wij hebben er 1… en als ie er dus een dag niet is, mis ik hem wel hoor.

@Bakmama: Ik ga vaak 1x in de week boodschappen doen voor de hele week… ben ik 50/60 euro kwijt… voor de verse groenten enzo ga ik wel even extra naar de winkel…

Het winkelcentrum zit hier 10min. lopen vandaan, en mn ouders en ander fam en vrienden wonen hier 20.min fietsen vandaan… dus zonder auto zou ik ook wel kunnen hoor… alleen zit ik met Joël hè… hij kan nog niet op de fiets… Noah had ik toen al in de zak… wat je op je buik kan dragen zeg maar… daar zat hij in, en ging ik fietsen met hem… maar dat doe ik met Joël nu niet… want ik heb Noah ook nog achterop…

Maaaar goed, ik heb ook de bus voor de deur… maar dan moet ik vanaf hier naar t centrum, overstappen en dan naar mn ouders, waar de bus achter hun huis stopt…
Heel makkelijk, maar ook dat kost weer geld en veel tijd. ben zo een half uur onderweg… en dat voor een bakkie koffie doe ik niet.

Maaaaaaaaar mn vader heeft de auto weer gemaakt hoor… hij doet het weer…
Dus ben weer mobiel… hahahahaha
Chris gaat zometeen met schoonpa even mee naar zijn huis…
schoonpa is gul vandaag hahahaha (snappen jullie hem)?

Liefs, Melanie

Mijn ouders wonen inderdaad dichtbij… met de auto 5 à 10min…
Almelo is niet zo groot hahaha…

Een hele kostenpost is het wel inderdaad zo`n auto… eerder had ik de auto op mn moeders naam staan… dus dat scheelde een hele hoop geld… maar omdat ik een keer schade heb gereden… ging mn moeder met 11jaar achteruit… en moest iets meer betalen.

Daarna hebben we een andere auto gekocht, en staat die dus op Chris zn naam, maar omdat hij nog geen schade vrije jaren heeft kost dat flink wat meer…

Maar goed, we kunnen het nog doen, dus dat scheeld.

Liefs, Melanie