Allemaal doorverwijzingen

Goedemorgen dames,

Ben net terug van de ha en ook daar heb je soms het idee dat je er een beetje voor piet snot zit. Maar goed eerste wat ze zei of ik niet wat minder kan gaan werken. Ja zou kunnen alleen hebben we nog een paar dingen af te betalen en lijkt het me ook geen oplossing tot rust. Ik bedoel wat doe ik met Morgan?? 1 dag minder naar de creche dus dan zit ik thuis met haar en kan ik niet uitrusten want zoveel slaapt ze ook niet meer en als ik haar naar de creche laat gaan zegt de belastingdienst ook van waar betalen we voor. Wel ga ik Morgan op een andere creche inschrijven. Eentje die wel om de hoek ligt en ik niet om 5 uur half zes op moet. Oke dit kan nog wel even duren, maar ja als er ooit een broertje of zusje komt dan kan ik ook niet twee keer de stad doorracen als Morgan op school zit en de kleine daar op het kdv. Dus ik ga dinsdag even met mijn baas zitten kijken of er een oplossing is kwa werk enne ik ga Morgan maar inschrijven op een ander kdv. Hoe jammer ik het ook vind want ze vind het heel leuk daar en ze zijn heel lief voor der. Maar ja daar zal ze misschien ook nog wel een jaar zitten. Ik heb geloof ik alleen een opzegging van 2 maanden, maar ja dat zien we dan wel weer.

En ik ben doorverwezen naar een psygoloog. Nou weet ik niet of dat de oplossing is hoor want ik heb ooit onder behandeling gelopen en dat was een wereldmens, maar zij moest weg daar omdat zij niet met hun werkwijze strookte en mijn psychiater moest ook weg om dezelfde reden en daarna heb ik alleen maar ellende bij dat Psy-Q gehad dus ik sta daar iets minder voor open.

Ook heb ik een afspraak donderdag met mijn eigen manueel/ fysio therapeut om even te kijken naar mijjn rug, heupen en benen. Ik kon wel naar een orthopeet maar die verwijst je ook alleen maar door dan dus nu maar meteen naar hem toe. Ik wist niet dat je daar geen verwijskaarten meer voor nodig had. En ik ga straks voor ik Mervin haal meteen bloed laten prikken want dat wil ze wel. Even alles nalopen en dan over twee weken terug voor de uitslag.

Een beetje dubbel gevoel. Aan de ene kant tuurlijk ik wordt doorverwezen, aan de andere kant had ik ook een beetje het idee dat ze wilde zeggen 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren. Maar die wind had ik haar al uit der zeilen genomen door te zeggen dat er wel meer was dan alleen dat. Oh ja enne een postnatale depressie bestaat niet volgens haar het is een depressie die na een zwangerschap ontstaat door dat er zoveel veranderd. Meer niet dus postnataal klopt niet. Daar denk ik anders over maar goed ik ben niet in discussie gegaan.

Groetjes,

Michèle

pfoe lastig hoor.
tja en wat je zegt, minder werken kan opzich wel maar dan ben je alsnog druk met morgan, dus dat heeft dan ook niet echt het gewenste effect.
wat raar eigenlijk dat postnatale depressie volgens haar niet bestaat, ik denk daar toch ook wel anders over. tuurlijk horen de veranderingen en het wennen daaraan er ook wel bij. maar alles bij elkaar genomen is het toch wel iets meer dan het ontzwangeren e.d. ik hoop voor je dat je een psycholoog vind waar het wel weer mee klikt en dan maar zien of het ook werkt.
ben benieuwd trouwens of ze wat in je bloed vinden (of missen…) dat zou opzich wel lekker zijn, dan is het evt. met wat medicijnen zo opgelost.

in ieder geval veel succes en sterkte gewenst!!

liefs,
Rinske

[img]http://b1.lilypie.com/SThIp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Ja ik wacht het maar rustig af. Ik ga nu therapeutisch winkelen

Net even mijn leidinggevende gebeld en die zegt ook dat inderdaad ik dan nog geen rust heb. Maar wel afgesproken dat ik gewoon af en toe een middag vrij neem of een dag. Ik heb nog zoveel dagen staan. En als Morgan straks dichterbij op de creche zit kan ik ook langer slapen dus dat scheelt ook wel denk ik. En ik hoop dat mijn fysio wat kan met mijn benen want dat zal ook wel schelen.

Maar goed ik ben weg nu

Groetjes,

Michèle

trouwens pijn zelf vergt ook een hoop energie en geduld, is tenminste mijn ervaring.

Ennuh therapeutisch winkelen, hmmmm die ga ik er hier ook maar is ingooien denk ik

liefs,
Rinske

[img]http://b1.lilypie.com/SThIp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Nou, een hele waslijst dus aan dingen die je kan/moet doen om je wellicht beter te gaan voelen. Waarschijnlijk zou het al een hoop schelen als je idd langer kan slapen en niet de halve stad doorhoeft voor het kdv. En lekker vrij nemen als Morgan op het kdv zit, zal ook heel fijn zijn.

Hopelijk krijg je met een nieuwe psych ook een goede klik, dat is toch wel heel belangrijk.

Zet 'm op! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

{{{{{Michèle}}}}}

Groetekes, Sje

Snap je niet Sje…

Groetjes,

Michèle

Kan me voorstellen dat je een dubbel gevoel hebt Michèle zou ik daar ook bij hebben denk ik, maar wie weet helpt het wel en daar gaan we gewoon van uit. 2 weken voor uislag bloed vindt ik wel lang hoor.

Maar er komt een tijd dat je hier opgelucht op terugziet als je weer helemaal lekker in je vel zit

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Die {{{{ en }}}} betekenen een knuffel. Ben je dat nog nooit ergens tegengekomen op het internet of in mail?

Groetekes, Sje

hihhi weer wat geleerd kende het ook nog niet sje

{{{{{{{{sje}}}}}}}}}

Hi Michelle,

Hoop dat er dan idd snel een plekje vrij komt op het KDV en van die postnatale depressie vindt ik wel een vreemd verhaal hoor wat Rinske ook al zegt, maarja doktoren ZUCHT…
Wel goed dat ze ook bloed laten prikken…

Liefs

@ Sje, nee nooit gezien dus ook weer wat geleerd en dank je wel.

@ will. Wat jij bedoelt is een prenanatal depressie. Postnatal betekend letterlijk na bevalling. Prenataal is erg onderkent nog steeds.

@ rest. Ja ik hoop ook dat er snel een plekje komt. Ik heb zo ie zo 2 maanden opzegtermijn bij de creche (iets wat ik overigens belachelijk lang vind maar goed) want hoe ouder morgan wordt hoe moelijker het me voor haar lijkt. Oke ze is nog jong maar het lijkt me dat ze toch echt wel door heeft dat ze niet derzelfde gezichten als anders ziet. Oke wennen doen ze snel enne ze zou hier ook makkelijker naar een bso kunnen doorstromen straks dus alleen maar voordelen, maar toch een kind weghalen waar het het naar zijn zin heeft gaat tegen mijn princiepes in, maar ja mamma moet wel kunnen blijven functioneren.

En de rest wachten we even af. Dinsdagochtend bloedprikken, woensdagochtend intake voor Psy-Q en donderdagmiddag Fysio. Jeetje wat een druk schema, en dat moet mij minder moe maken en zo

Groetjes,

Michèle

Ach we hebben 1 voordeel. De nieuwe creche is geloof ik of net zo duur of iets goedkoper, maar ik betaal 1 maand vooruit bij deze dus ik kan ze beide betalen zeg maar als het moet. Maar we zien het wel ze staat pas voor per 1-8 opde lijst daar dus waarschijnlijk is ze al dik een jaar als ze daar heen kan. MAar ja beter laat dan nooit enne met een brusje ooit in de toekomst is dit ook makkelijker met instromen en zo. Deze waar ze nu zit is een particulier dus moet je maar afwachten of ze plek hebben en dit is een heel groot overkoepelend orgaan. Het is dezelfde waar ik ook bijgezeten heb als kind alleen niet hetzelfde dagverblijf. Dat bestaat nog wel, maar dan moet ik ook weer van punt a naar b en dan naar c. En deze twee centra liggen om de hoek.

En ja dat was het post partum (moeilijke worden) ach ik weet niet of dat het is, ik weet alleen dat ik me niet happy voel, ik heb gelukkig nog wel mijn humor, maar minder dan eerst. En ik ben gewoon moe heel erg moe en ik voel me heel klein. We wachten het maar af.

Groetjes,

Michèle

@Tries, dank voor je knuffel.

Groetekes, Sje

ach geef het beestje een naampje. het maakt wat dat betreft niks uit gaat er nog steeds om dat jij je zo voelt en dat dat niet je ware ikje is en dat blijft inderdaad k*t. druk schema zeg met al die bezoeken, ik hoop echt voor je dat het wat op gaat leveren. ik duim voor je!!
en zoals ik ook net geleerd heb van mij ook een {{{{Michele}}}}

liefs,
Rinske

Gister Morgan weggebracht naar mijn vriendin en dat was best spannend. Bij oma ging steeds alles goed, maar dit is toch weer nieuw voor iedereen. Maar het heeft ons er niet van weerhouden om toch ontspannen in de bios te zitten en uit te slapen. Ik was om 10.00 pas wakker. Ik moet zeggen dat dat wel scheelt hoor. Dat je je na een nacht goed slapen en uitslapen toch wel goed voelt. Helaas is dat niet DE oplossing, maar ik weet wel dat wisseling van het kdv zal schelen. Ik zit alleen nog een beetje met hoe ga ik het daar uitleggen. Ik bedoel ze staat voor 1-8 op de wachtlijst van het andere kdv, maar ik heb dan nog niet zeker een plek. Dus het is niet de bedoeling dat ze per 1-8 niks meer heeft, maar ik zie het ook niet zitten dat als ze het wel heeft dat ze zegt je hebt niet officieel opgezegd. Maar goed daar ga ik dinsdag maar even voor bellen. Dat soort dingen hik ik nu enorm tegen op terwijl ik gewoonlijk zo de foon pak en het regel. Maar ja nu probeer ik me maar te bedenken dat dat dinsdag pas is.

Groetjes,

Michèle

Kan me voorstellen dat dat spannend was, toch weer afwachten hoe het gaat natuurlijk. Ach, gaat vast goed. Heb je al gebeld? Wij gaan Erik binnenkort ook maar eens een nachtje uit logeren doen, dat is nog nooit gebeurd. Ik wil ook wel weer eens kijken of ik nog uit kan slapen, haha. Over een paar weekjes gaat 'ie waarschijnlijk naar opa en oma.

En dinsdag duurt nog eventjes, eerst nog maar even lekker genieten van je rust, tijd voor elkaar en het mooie weer. Snap je dilemma over het kdv, maar misschien kan je in overleg wel tot een oplossing komen.

Groetjes!

Nee ik heb nog niet gebeld. Ze wilde even lekker wandelen nog met haar en naar de neuzelbeurs. Dus ik wacht het allemaal rustig af. Ze zou bellen als ze haar komt brengen. Ik ben ondertussen al haar ‘oude’ kleren aan wassen en strijken. Heb net van die vacuum zakken besteld dus dan kan alles goed en ruimteloos opgeborgen worden. Dan hebben we alleen nog maatje 68 en 74 in de kast. Wat gaat het hard zeg.

Enne ja ik weet het, het is ook geen onwil van mijn kant, maar ja het is altijd maar hopen dat ze andere kant het ook zo kan zien.

Groetjes,

Michèle

Het is mooi weer om te wassen!
Wist niet dat je kleren ook vacuum kon wegstoppen, maar dat klinkt wel super. Blijven ze mooi, goed idee. Ik heb alle oude maten al naar een vriendin gedaan met een zoontje van nu vier maanden, heeft zij weer even een voorraadje.

Als je pech hebt, zijn ze strikt op de regeltjes bij het kdv. Maar dat hoop ik natuurlijk niet, gewoon de situatie uitleggen en dan hopen op een beetje menselijkheid. Ik duim voor je!

Groetjes!

Ja dat kan ook, scheelt ruimte en er kan niks bij komen zeg maar. Dus blijven ze mooi. Hier wordt alles bewaard voor de tweede he Mocht het dan een knul zijn kan het altijd nog weg, althans ze roze jurkjes

Ja cht ik zie het dinsdag wel. Luister ik heb twee maanden opzeg dat weet die andere ook dat hebben ze er al bijgezet en ik betaal deze 1 maand vooruit dus ik zou die andere ook kunnen betalen zeg maar alleen dan moeten hun niet ook 1 maande vooruit willen, maar ja ik loop op de feiten vooruit nu, moet ik niet doen gfa ik alleen maar van piekeren.

Groetjes,

Michèle