Goedemorgen dames,
Ben net terug van de ha en ook daar heb je soms het idee dat je er een beetje voor piet snot zit. Maar goed eerste wat ze zei of ik niet wat minder kan gaan werken. Ja zou kunnen alleen hebben we nog een paar dingen af te betalen en lijkt het me ook geen oplossing tot rust. Ik bedoel wat doe ik met Morgan?? 1 dag minder naar de creche dus dan zit ik thuis met haar en kan ik niet uitrusten want zoveel slaapt ze ook niet meer en als ik haar naar de creche laat gaan zegt de belastingdienst ook van waar betalen we voor. Wel ga ik Morgan op een andere creche inschrijven. Eentje die wel om de hoek ligt en ik niet om 5 uur half zes op moet. Oke dit kan nog wel even duren, maar ja als er ooit een broertje of zusje komt dan kan ik ook niet twee keer de stad doorracen als Morgan op school zit en de kleine daar op het kdv. Dus ik ga dinsdag even met mijn baas zitten kijken of er een oplossing is kwa werk enne ik ga Morgan maar inschrijven op een ander kdv. Hoe jammer ik het ook vind want ze vind het heel leuk daar en ze zijn heel lief voor der. Maar ja daar zal ze misschien ook nog wel een jaar zitten. Ik heb geloof ik alleen een opzegging van 2 maanden, maar ja dat zien we dan wel weer.
En ik ben doorverwezen naar een psygoloog. Nou weet ik niet of dat de oplossing is hoor want ik heb ooit onder behandeling gelopen en dat was een wereldmens, maar zij moest weg daar omdat zij niet met hun werkwijze strookte en mijn psychiater moest ook weg om dezelfde reden en daarna heb ik alleen maar ellende bij dat Psy-Q gehad dus ik sta daar iets minder voor open.
Ook heb ik een afspraak donderdag met mijn eigen manueel/ fysio therapeut om even te kijken naar mijjn rug, heupen en benen. Ik kon wel naar een orthopeet maar die verwijst je ook alleen maar door dan dus nu maar meteen naar hem toe. Ik wist niet dat je daar geen verwijskaarten meer voor nodig had. En ik ga straks voor ik Mervin haal meteen bloed laten prikken want dat wil ze wel. Even alles nalopen en dan over twee weken terug voor de uitslag.
Een beetje dubbel gevoel. Aan de ene kant tuurlijk ik wordt doorverwezen, aan de andere kant had ik ook een beetje het idee dat ze wilde zeggen 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren. Maar die wind had ik haar al uit der zeilen genomen door te zeggen dat er wel meer was dan alleen dat. Oh ja enne een postnatale depressie bestaat niet volgens haar het is een depressie die na een zwangerschap ontstaat door dat er zoveel veranderd. Meer niet dus postnataal klopt niet. Daar denk ik anders over maar goed ik ben niet in discussie gegaan.
Groetjes,
Michèle