Hoi!
Ons dochtertje is nu 6,5 week oud,
In het begin sliep ze prima in haar eigen bedje, maar sinds 2,5 week is het drama.
Ze slaapt alleen nog maar in mijn armen, soms in de armen van mijn man. Ze is tijdens het flesje zo moe dat ze in slaap valt terwijl de fles niet leeg is dus komt ze toch wel op een dag 8 keer voor de fles , waar ze dan 95cc van drinkt. Op een dag krijgt ze wel genoeg voeding binnen.
Ik lees zoveel verschillende verhalen. Je baby wel laten huilen, dan weer niet.
We zijn op het moment best wel radeloos. Ik krijg ook zo’n last van mijn rug om haar heel de tijd vast te houden en ik kan totaal niks in huis meer doen.
Ik weet ook dat dit zeker niet door kan gaan, want dit is voor Dyonne niet fijn, maar voor ons ook echt niet.
Als we haar wakker in de bedje leggen, houdt ze dit 10 min vol en dan is het heel hard huilen. Even troosten en dan weer weggaan (na 10 weer troosten), ook geprobeerd maar moet wel zeggen dat ik dit 20 min vol kan houden want dan vind ik het weer zielig worden, omdat ze steeds meer over d’r toeren raakt.
Hebben jullie misschien tips omdat jullie dit zelf ook mee maken / hebben gemaakt?