Alle slaapzakken open

Heb hier een probleem met de slaapzakken en misschien hebben jullie tips.
Dylano heeft 5 slaapzakken van verschillende merken en krijgt ze dus allemaal open

Net ook weer ijskoude beentjes en dan gek vinden dat hij niet kan slapen.
Vanochtend idem dito haal hem uit bed, slaapzak open.
Gisteren had hij een andere aan die had hij helemaal uit!!!
Ik weet even niet wat ik er aan moet doen. Je zou zeggen geenslaapzak meer en dan maar dekens maar daar blijft hij niet onder liggen zolang hij niet slaapt of wakker is geworden.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Achterstevoren aan doen is een optie.

En anders het lipje van de rits (liefst aan de binnenkant) vastzetten met zo’n baby-veiligheidsspeld die ze zelf (als het goed is!) niet open krijgen.

Groetekes, Sje

Aan die sluitspeld zat ik ook al te denken maar vond/ vind ik link. achterstevoren is wel een optie Straks is gelijk uitproberen of dat werkt

Liefs Michelle

Anna heeft er ook zo’n handje van. Eerst opgelost met een veligheidspeld die je met een dopje extra kunt afsluiten.
Zoeentje:

Daar was ze dus ook snel achter en heb ik de slaapzak binnenste-buiten gedaan. Dan moet je even wennen met het dicht doen, maar Anna is ervan geleerd. En zo blijven stiemkem je slaapzakjes nog als nieuw ! Hier werkt het super.

Ik kijk nu even naar wat ik zou doen. Nick iedere keer zijn slaapzak open of uit… Dan geen slaapzak meer zou ik denken. Hij heeft ook nog een flanellen pyjamaatje aan. Shirt en broekje. Misschien zou ik hem nu nog sokjes aandoen als het vriest savonds. Onder deken of dekbed. Wij hebben dan een dekbedovertrek met deken erin. Hij wurmt zich er ook bovenuit hoor. Maar dat zou ik dan proberen.

Het lijkt erop dat Dylano ze zat is Je zou het kunnen proberen zonder slaapzak…

Groetjes Bianca

Binnestebuiten zoals Judith zegt is inderdaad ook een optie!

Groetekes, Sje

achterstevoren ja… dat moet bij mijn neefje ook!

Zonder slaapzak zie ik nog niet zitten, betekend nl nog meer vrijheid in bed. Hij kan er nu al van alles mee en dat wordt dan alleen nog maar erger.

Binneste buiten is ook goede oplossing en dan blijft het lage gedeelte gewoon voor zitten
Dus ga die proberen hahahaha. Dat je daar zelf niet opkomt zeg pffff

Liefs Michelle

Achterste voren en dan misschien ook nog het lipje van de rits naar binnen stoppen?

liefs

Tips genoeg, dus daar heb ik niets op aan te vullen. Wilde alleen even kwijt: wat een creatief kereltje zeg, die Dylano. Wurmt zichzelf gewoon uit z’n slaapzak. Ik vind het knap.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat is hij handig zeg!
Ehm ik was ook even aan het nadenken wat ik zou doen in dit geval…
Ik denk dat 'k hem gewoon telkens weer in zijn slaapzakje zou stoppen en hem toe ritsen. En dan maar een lekker warme pyama met voetjes aan
Maar gaat de rits van boven naar beneden of andersom?

Groeten

Hoi hoi,

ook Nikki deed het al op vroege leeftijd en Lisa doet het nu ook sinds een maand. Grove motoriek is hier bagger, maar die fijne motoriek daar mankeert helemaal niks aan! Ik deed en doe dan ook de slaapzak achterstevoren… bij Lisa werkt dit nog, maar bij Nikki hielp dit op een gegeven moment ook niet meer, ik heb haar toen geloof ik zonder slaapzak laten slapen, ze kreeg hem hoe dan ook open; binnenstebuiten, achterstevoren, sluitspeld, maakte allemaal niet uit… crea bea’s hier hihi!!

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Hoi,

Onze jongste heeft het nooit gedaan, maar de oudste wel.
Wij deden de slaapzak ook achterstevoren aan en dan kreeg ze hem niet los.
Nooit veiligheidspeld gebruikt, vindt dit gevaarlijk.

Onze jongste van 2 1/2 is sinds kort zonder slaapzak en wordt s morgens heerlijk warm wakker.
Wij hebben altijd de pyama s van de Hema en die zijn echt heerlijk warm.
Verder sokken aan in bed en een warm kruikje mee tegen de voetjes aan.

Als het niet werkt met de slaapzak achterstevoren aan zou je ook lekker een kruikje mee kunnen geven.

Trouwens in de slaapzak kregen de kinderen ook altijd sokken aan.
Was het een keer vergeten en s morgens waren de voeten steenkoud.

Groetjes Lisan.

Ik heb hem nu binnenste buiten gedaan en tot nu toe heeft hij hem nog aan Nu was hij om half 7 totall loss want hij had vanmiddag natuurlijk niet geslapen, die had het iedere keer te druk met zijn slaapzak losmaken

Nu ben benieuwd hoelang het duurt voordat hij dit doorheeft

en ze gaan van boven naar beneden dicht, dus de rits zit beneden, maar dat maakt voor Dylano ook niet uit want zijn pyjama’s gaan met een rits van beneden naar boven dicht en die maakt hij ook open zucht

@Mriek het wordt echt een nudist hoor

Liefs Michelle

haha… stiekem geniet je er nog van ook dat hij zo ondernemend is … LEUK!

Anna heeft het wel weer door, maar doet haar slaapzak alleen maar open nu als ze lekker heeft geslapen. Dan is het haar wel goed en heeft ze zo haar slaapzakje open. De enige manier dan om het nog te voorkomen is de rits helemaal in de slaapzak te laten steken. Nu is het lipje van de rits nog een stukje erbuiten omdat dan het dicht doen gemakkelijker gaat.

Nu heb ik er niet zo’n probleem meer mee dat Anna de slaapzak nog open kan krijgen. Omdat ze dan al lekker heeft geslapen.

Wij moeders moeten slim zijn!!!

zou hem idd gewoon achterste voren aan trekken. Doet m’n buurvrouw ook bij haar zoontje. Die trekt anders zijn slaapzak uit, klimt uit bed en doet het traphek open en gaat naar beneden(deed hij met 1,5) en aangezien dylano ook zo’n uitvindertje is lijkt het me zo handiger.

groetjes Ramona

Ja, ik dacht ook gelijk:
Achterstevoren aantrekken oid!
Maar, heeft het geholpen vanacht?

Liefs, Anne

Jony trekt hem ook uit al zit hij achterstevoren ze wurmt netzo lang tot hij uit is.
Heb nu een slaapzak achterstevoren aan met rits van beneden naar boven dicht.
Deze krijgt ze niet uit…
Als deze bovenstaande acties niet uithaalt/werkt kan je altijd nog op zoek gaan naar een slaapzak met rits van beneden naar boven dicht.

Succes & Greetz Cora

@Michelle: ach, ieder z’n ding, hè?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker