Alle slaapzakken open

je hebt slaapzakken dat het “lipje” waarmee je de rits open doet boven zit als ie dicht is ipv onder.
misschien een idee?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

haha wel slim binnenstebuiten en hij baalt gigantisch hahaha

Tot nu toe werkt binnenste buiten en je hoort hem helemaal gefrustreerd in zijn bed bezig, van waarom gaat hij niet open!!!

@Ramona

Wij wonen op een flat en heb dus geen trap, maar zie hem er wel voor aan ja om uit bed te klimmen, vooral omdat klimmen momenteel zijn liefste bezigheid is zucht

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

quote:
Zonder slaapzak zie ik nog niet zitten, betekend nl nog meer vrijheid in bed. Hij kan er nu al van alles mee en dat wordt dan alleen nog maar erger.

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lbyf.lilypie.com/djrzp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Kids Birthday tickers” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/Un3ap1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Ja zeg, hij moet er toch mee leren omgaan, met die dekens enzo.
Als je het niet probeert went ie er nooit aan.
Dan maar een paar avonden een keer erheen om hem weer in te stoppen.
Maar het gaat vanzelf een keer goed

M.

@Marsel

Tuurlijk moet hij daar mee leren omgaan, maar dan liever als hij in een gewoon bed ligt dan valt hij iets minder hard als nu

Liefs Michelle

Hihi sorry, maar moest wel om je verhaal lachen. Vind het erg knap van Dylano dat hij ze open krijgt. Tim heeft dat gelukkig nog niet geprobeerd. Maar Tim kruipt zelfs met trappelzak zijn hele bed door, dus groot gelijk dat je nog niet zonder probeert. Natuurlijk moeten ze het eens leren, maar vind het helemaal niet gek dat ze op deze leeftijd nog met een trappelzak slapen. Komt vanzelf wel hoor!!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ik hoop maar dat vanochtend een toevalstreffer was want hij had hem al weer een stuk open, maar kan ook zijn dat papa hem niet goed dicht had gedaan. Doe ik hem zijn slaapzak verder uit denk ik wat zit die pyjama raar Is een fleece met voetjes en rits. Hoe hij het gedaan heeft weet ik niet maar zijn rechterbeen had hij in zijn linkerpijp en andersom. Geen wonder dat hij vanochtend begon te huilen, doet hij anders nooit hahahaha, zal niet echt lekker gezeten hebben. Het is goed dat ze zo lenig zijn. Maar wat die allemaal in zijn bed doet pfffff.

Maar vanmiddag was hij nog dicht.

Liefs Michelle

ik vind zonder slaapzak slapen nu nog wel best jong hoor marsel.
het is logisch dat ze nog niet stil liggen in bed op deze leeftijd, en ik ben toch zeker van plan rico tot zn 3e jaar in een slaapzak te leggen.
en dan rustig kijken hoe het gaat zonder.
want naar mijn wete draait een kind van 4 pas minder in hun slaap en je kunt moeilijk je kindje laten verkleumen s’nachts in de winter…
niet lullig bedoeld hoor! maar je begrijpt vast wat ik wil zeggen

“lipje” van de ristsluiting afhalen (met een nijptang of ijzerzaagje)
je kan de rits dan openen en dichtdoen door een paperclip door het oogje te steken en als je hem dus hebt dichtgedaan haal je de paperclip er af.
Kinderhandjes krijgen hem dan niet meer open … ze kunnen peuteren wat ze willen hihihihhh

Michelle, ik heb echt moeten lachen om Dylano! Wat een slangenmens! Dat hij zijn slaapzak losmaakt a la (al doet Eef dat nooit), maar dat hij zijn rechterbeen in zijn linkerpijpje krijgt! Hahahaha, wat lenig! Dylano Houdini! Ik moest ook lachen omdat je hoorde dat hij zat te klooien in bed, zo van UH-UH…HET LUKT NIET! Grappig ventje!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Zo het was van korte duur want binnenste buiten krijgt hij hem nu dus ook open
Hij heeft hem nu achterstevoren aan maar vind dat van voren wel hoog zitten, ff een eng idee maar heb gevoeld en het zit niet strak.
Dadelijk nog ff de andere tips doorlezen als die erbij stonden.
Het lipje eraf haalt volgens mij niet zoveel uit want als hij er 1 garnalenvingertje ertussen kan krijgen, krijgt hij hem ook open. want volgens mij doet hij het nu ook niet met het lipje, maar is hij net zolang aan het klooien tot het een stukje verschuift ofzo.
Gen idee eigenlijk, ben er niet bij als hij het doet

Liefs Michelle

Ha ha ha je kan niet zeggen dat hij niet vinding rijk is

Groetjes,

Michèle

Kan hij zich niet gewoon concentreren op dingen die hij allemaal nog moet leren ipv van die gekke dingen

Liefs Michelle

Ha ha ha ik snap wat je bedoeld

Groetjes,

Michèle

Ik heb dit probleem zelf niet. Misschien kun je een klein elastiekje als lusje aan de ritssluiting doen en een knoopje aan de slaapzak naaien. Je kunt dan als de rits dicht is het touwtje om het knoopje doen. Duurt misschien weer even voordat hij dat doorheeft

… en anders misschien toch eens proberen om hem zonder slaapzak te laten slapen…

Groetjes Bianca

@Bianca

Dat ben ik indd van plan als het its minder kou begint te worden want hij heeft hem nu achterstevoren ook al voor een deel open

En ik ga niet met elastiek en touwtjes enzo in de weer, dat vind ik te gevaarlijk.

Liefs Michelle

Zou ik gewoon proberen Michelle. Lekker warm pyjamaatje aan (zo’n flanellen van de Hema) eventueel sokjes. En kijken hoe het gaat. Desnoods een extra deken in het dekbedovertrek…

Succes ermee

Groetjes Bianca

@Bianca

Thnx

Liefs Michelle

Ik bedoel natuurlijk een heel kort elastiekje. Een soort lusje aan de rits. Wat sommige mensen ook doen als de gulp van de broek steeds open gaat. elastiekje aan de rits en dan om de knoop van de broek. Ik kan daar zelf geen gevaar in zien maar als jij dit wel gevaarlijk vindt moet je het natuurlijk niet doen.