Jawel, vanavond lagen de meiden te slapen, begint Silvana ineens hard te huilen.
Boven aangekomen bleek dat ze had over gegeven, in bad gezet, daarna naar onder en even later moest ze weer overgeven. Wat ranja laten drinken en een 15min later in bed weer overgeven. Nu leek er wat bloed bij te zitten.
Temp was 35,1 , 35,4 en de 3e keer 36,0 (met oorthermometer)
Huisartsenpost gebeld, langs gegaan en in het ZH op weg naar boven moest ze weer overgeven. In de wachtkamer nog 2x. Doctor had niks bijzonders kunnen vinden, volgens hem lag er iets verkeerd op de maag. Het bloed kon zijn van een gespronge adertje.
Buiten aangekomen moest ze weer overgeven. Toen ik de auto thuis parkeerde weer! Ik blij dat ik een handdoek mee had genomen!
Nog eens de temp opgemeten nu was het 34,8 en 34,9.
Vlak voordat ze naar bed ging nogmaals overgeven (dat was dus al de 9e keer!)
Toen ik boven bezig was met pyjama pakken e.d. werd Jacqueline wakker. Mee naar onderen en jawel, ook zij gaf wat over (maar heel weinig)
Beide naar bed toe en toen begon Silvana weer te huilen, niks aan de hand. Toon maakt voor haar een kruik klaar en ineens begint Jacqueline te krijsen.
Toen ik boven aan kwam had ook zij flink overgegeven.
Nou ik weet niet wat voor een nacht ik tegemoed ga, maar denk niet dat deze geweldig zal worden.
Ik heb geen idee waar het nu aan ligt dat ze alle 2 zo moeten overgeven. Ze hebben niks vreemds gegeten vandaag.
Gewijzigd door - Jolan op 30 Nov 2009 01:31:48