Het gaat hier alweer een stuk beter.
Jacqueline en Silvana hebben in de nacht van dinsdag op woensdag nog overgegeven daarna niet meer. Wel hebben ze nog diarree, gisteren heb ik Jacqueline misschien wel 10 diarree luiers verschoont. Verder is de eetlust ver te zoeken, al trekt deze ook al langzaam bij.
Silvana heeft weer vreemde uitslag. Uitslag die komt en net zo snel weer gaat. Meen dat ik een poos geleden het verschijnsel hier al heb gepost toen ze zo lang diaree had. De vlekjes komen en gaan binnen een half uur om weer ergens anders op te duiken. Gelukkig heeft ze er geen last van, maar ik koppel het maar aan diarree.
Ik heb dinsdag niks gegeten, ik moest echt even niet aan eten denken, had er geen trek in en kreeg het ook gewoon niet af.
Kan alleen nog maar water goed verdragen. Als ik iets anders drink word ik misselijk, als ik wat eet lijkt het alsof ik een baksteen ingeslikt heb zo zwaar voeld het aan. En dan heb ik alleen 2 geroosterde sneetjes brood met boter en kaas gegeten en 2 uur later een peer. Ook gisteren en vandaag weinig trek, ondanks dat ik me zo wel beter voel. Het idee dat als ik wel goed zal eten alles er misschien weer uit komt, ik misselijk word of dat het gewoon allemaal super zwaar aanvoeld weerhoud me er ook van.
Voor de lijn heeft het tot nu toe weinig gedaan, haha. Het enige wat wat positief is, is dat ik van mijn cola-verslaving af kom, haha. Normaal dronk ik vanaf dat ik opstond tot ik naar bed ging cola, cola en nog eens cola. Gisteren bij mijn vriend een slokje genipt, maar zelfs dat smaakte me niet! Ik vond het niet lekker. Dus wie weet word ik nog eens een echte water-drinker (terwijl ik voorheen zelden water dronk)