Jeetje Maureen, ik hoop dat er morgen iets van een oplossing uitkomt. Ik lees duidelijk dat je er helemaal doorheen zit, maar hou er ook rekening mee, dat je morgen misschien niet veel wijzer wordt, al hoop ik dat natuurlijk niet.
Liefs Carola
Jeetje Maureen, ik hoop dat er morgen iets van een oplossing uitkomt. Ik lees duidelijk dat je er helemaal doorheen zit, maar hou er ook rekening mee, dat je morgen misschien niet veel wijzer wordt, al hoop ik dat natuurlijk niet.
Liefs Carola
Hoi Maureen,
Hoe is het vandaag gegaan bij de kinderarts?
Zijn jullie iets wijzer geworden over het hoe en waarom Alessandro zo slecht in zijn vel zit en zo lang diaree had etc. ?
Groetjes, mamma van Stephan
nou we zijn gisteren geweest. er word eindelijk wat aan gedaan. ik moet van drie dagen ontlasting opvangen. er word bloed onderzoek gedaan op allerlei alergien. ze zit te denken aan onder ondere. een gronische darminfectie dmv een schimmel, bacterie of virus. maar doordat hij verder ook nog andere problemen vertoont zoals het huilen en het slecht slapen en dergelijke denkt ze bv ook aan bloedarmoede. omdat hij ook zo wit ziet enzo. hij is in vier weken tijd ook vier ons afgevallen. hij woog 9,2 kilo (is niet veel voor een kind van 14 maanden) en nu weegt hij 8.8 kilo. we hebben er echt wel een tijd gezeten. ze nam het serieus. over twee weken hebben we een nieuw afspraak. ( dan zijn ook alle uitslagen binnen) we kijken wel wat er uit komt. dus… we houden vol.
Kijk mooi dat er wat aan gedaan wordt!!!
Nog 2 weken wachten op de uitslagen en dan weet je hopelijk meer.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).
Fijn dat ze er nu echt wat aan gaan doen en vooral dat ze je serieus nemen!!
Echt goed ook dat ze de tijd voor je namen.
Hebben ze je verder voor de komende 2 weken eigenlijk nog tips gegeven?
In ieder geval nogmaals heel veel sterkte en ik hoop voor je dat de 2 weken gauw om zijn (en je meer weet).
Liefs,
klinkt alsof er serieus gekeken word, fijn is dat, weet je straks alles.
sterkte in de tussenliggende periode!
he wat fijn dat ze wat gaan doen, hopelijk voelen jullie je gauw weer wat beter heel veel sterkte en knuffels
groetjes marielle mama van tanja
Jeetje tof dat ze er zo serieus naar kijken. Hopelijk lukt het jullie een beetje in die twee weken en dan maar hopen dat er een ( natuurlijk geen ernstige )maar wel oorzaak voor is
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Nou, zoals de anderen al schreven, ze gaan er gelukkig serious mee aan de slag. Nog twee weekje afwachten op de uitslag dus. En natuurlijk weer hoop ik dat het iets onschuldigs is en/of gemakkelijk te verhelpen.
Gaan ze niet eerder testen of ie bloedarmoede heeft? Dat is toch gewoon een kwestie van een prikje of ben ik nu in de war met ijzergehalte meten en is dat iets heel anders?
Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003
bloedprikken en ontlasting op kweek is inmiddels gebeurd.
gisteren nog wel in het ziekenhuis beland omdat ik het vermoeden had dat hij aan het uitdrogen was. hij drinkt bijna niet meer en hij heeft toch ook nog last van diaree. hij was gisteren naar mijn inziens suffig en hij had een droge mond. de kinderarts zegt dat hij nog niet aan het uitdrogen is. ik moet hem gewoon aan blijven bieden en wat hij drinkt of eet is meegenomen. ze hebben hem gisteren nog gewogen en hij weegt nu nog maar 8.3 kilo. bloedonderzoek heeft nog niks uitgewezen, dat was verder goed. dus geen bloedarmoede of andere gekke dingen. alleen de allergenen waren nog niet binnen. ontalsting heeft ook niks uitgewezen tot nog toe, maar daar is nog niet alles van binnen. we hebben wel weer de opdracht gekregen om nog een ontalsting op kweek te zetten. onderzoek op nog een andere bacterie. maargoed we gaan dus op dezelfde voet verder totdat alles binnen is. daarbij houd ik hem natuurlijk wel heel goed in de gaten. ik zit zo weer in het ziekenhusi mocht ik het nodig vinden. het slurppt bijna al mijn tijd op daar hij heel hangerig is. maargoed we zetten door hoor!!
dus meiden sorry als ik niet vele op het forum kom, maar het heeft een reden, en ik hoop op betere tijden…
allemaal een hele dikke knuffel van mij xxxxxxx
jee maup wat erg voor je ik wens je veel sterkte en kracht toe en dikke knuffels
groetjes marielle mama van tanja
Jeetje Maup, zo te horen gaat het nog helemaal niet de goede kant op. Groot gelijk hoor, dat je in een wip weer naar het ziekenhuis vliegt als je uitdroging o.i.d. vermoedt.
Heel veel sterkte en succes!
Liefs Carola
Heel goed hoor, als je het niet vertrouwd dan meteen vliegen. Zou ik ook doen. Heel veel sterkte voor jullie allemaal, is toch echt niet makkelijk zo. Ik hoop dat er gauw uitslagen komen die iets duidelijker maken.
Succes hoor !!!
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Hoi Maureen,
We zijn inmiddels weer twee weekjes verder en ik ben best benieuwd hoe het nou met Alessandro (en jou) gaat.
Hebben jullie al wat uitslagen van het ziekenhuis binnen?
Is er al wat meer duidelijkheid en verbetering?
Ik hoop het voor jullie!!!