nou gelukkig maup dat hij gezond is . en dat dit maar tijdelijk is .ik zal duimen dat het gauw over is dan hebben jullie weer bijde rust sterkte er mee en kop he
knuffels en veel liefs marielle mama van tanja 10-10-01
nou gelukkig maup dat hij gezond is . en dat dit maar tijdelijk is .ik zal duimen dat het gauw over is dan hebben jullie weer bijde rust sterkte er mee en kop he
knuffels en veel liefs marielle mama van tanja 10-10-01
Lekker dat je ventje gezond is. Hopelijk gaat het gauw weer voorbij zodat je weer lekker aan je rust komt. Succes hoor
Groetjesmama van Evianne 03-04-2003
Hoi Maureen,
Inderdaad fijn dat hij even grondig nagekeken is en dat er niks ernstigs aan de hand is.
Ik hoop echt voor je dat het snel beter gaat en je weer wat meer rust krijgt! Want geen rust krijgen en vervolgens doodmoe zijn nekt je wel hoor! Pfff…niets zo vermoeiend als moe zijn en een jengelende, huilende peuter hebben.
Dikke knuffel voor Alessandro en heel veel sterkte gewenst!!!
Liefs,
Groetjes, mamma van Stephan
nou in middels ben ik afgelopen dinsdag voor de tweede keer naar de huisarts geweest. daarvoor had ik al een telfonisch consult.
de diaree is nog steeds niet over en ben met hem nu al zo’n week of zes aan het "modderen"
eindelijk gaf ze toe dat ze zelf ook niet meer goed weet wat het zou kunnen zijn en gaf me een verwijs brief voor de kinderarts. pfff
het enige wat ze zich kon bedenken is dat hij misschien een voedsel intollerantie heeft?
maar daar moet je volgens mij meer klachten van hebben. zoals bv uitslag. mijn idee erover is dat zijn eten gewoon te snel door zijn lichaam gaat en daardoor geen tijd heeft om in te dikken en de voedings waarde op te nemen. (hij komt ook niet echt denderend aan)
maargoed volgende week dinsdag kan ik met hem terecht bij de kinderarts. ze hadden me eerst een afspraak gegeven voor 16 nov. dat leek me wat lang voor een kind die al zes weken diaree heeft. ( nog eens vier weken doorgaan) je moet ook overal zelf bij stil staan of aan denken. maarja het zij zo.
ik sta er niet om te springen dat hij naar de kinderarts moet, want het liefst zie je je kind vrolijk en gezond, maar wil nu wel weten wat er aan de hand ik want het voelt gewoon niet goed.
wat erg maup maar hij drinkt toch wel voldoende he want anders droogt hij uit
en heb je al bananen geprobeerd en beschuit
of rijst dat zijn allemaal dingen waar het mee stopt maar messchien heb je dat al geprobeerd nou ik hoop dat de arts meer voor je kan doen heel veel succes en sterkte knuffels
groetjes marielle mama van tanja
Hoi Maureen,
Ik wou juist (na die keer msn van een aantal dagen terug) vragen hoe het nu gaat met hem.
Maar nog steeds hetzelfde dus.
Balen zeg!
Gelukkig is het bijna dinsdag.
Ik hoop dat ze er een (onschuldige) oorzaak voor vinden, want dit is ook niks.
Geef die kleine maar een dikke knuffel van mij.
Sterkte!
ja dank jullie wel allemaal!!
banaan en beschuit geef ik hem inderdaad wel. maar met alles wat ik hem geef blijft hij diaree houden. dat is juist zo gek.
en drinken… ja normaal gesproken doet hijdat wel goed alleen vandaag niet. hij heeft echt nog niet veel gedronken, en hij heeft vandaag ook nog geen diaree gehad. met dat laatste was ik eigenlijk wel blij, maar nu ik dit opschrijf zit ik me ineens te bedenken dat dat ook misschien weer met elkaar te maken kan hebben. pff…
Nou, hij heeft het echt niet voor elkaar he? Hopelijk voelt ie zich snel weer beter, want dit is niks hoor.
succes dinsdag
groet
Mo
He, wat vervelend, Maureen, dat Alessandro nog steeds zoveel last van diarree heeft. Zoals hiervoor al gehoopt is, is het hopelijk iets onschuldigs.
Heeft hij ook nog last van dat huilerige en slecht slapen?
Ik lees nu pas dat je je soms schuldig voelt dat je hem moet neerzetten omdat je moet koken (sorry dat ik daar eerder overheen hebt gelezen): kun je hem niet tevreden houden door op een stoel vlakbij je te zetten en aan de praat te houden door te vertellen wat je aan het doen bent?
Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003
Moeilijk hoor Maureen.
Misschien is het wel een prikkelbare darm?
Daar heeft geloof ik 80% van de nederlandse bevolking last van.
Yoghurt is volgens mij goed voor de darmen.
Ikzelf merk wel dat het daar bij mij wel daardoor wat tot rust komt.
Sterkte!
Groetjes Mim
Hoi Maureen,
waarom heeft je huisarts nog geen kweek laten doen op zijn ontlasting?
Lisa heeft ook een keer een week of 6 diarree gehad. Ik heb toen zelf een kweek laten doen en daar kwam een onsteking uit.
Later bleek het te gaan om 4 kiezen die tegelijk kwamen.
De uitslag op zo’n kweek heb je ook niet binnen een week maar het is misschien een idee.
Misschien laat de kinderarts het wel doen.
Sterkte en suc6 in ieder geval. Hopelijk valt het allemaal mee.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).
ja een kweek daar heb ik om gevraagt!! maar daar zag zij het nut niet van in!! wat moest ik? je mond word gewoon gesnoerd op die manier.
en huilerig en hangerig is hij zeker. vooral ook snel opstandig als hij iets niet mag.
slapen doet hij nog steeds zeer slecht. hij word echt om het uur wakker en dan neem ik hetnog ruim. dus ik ga er zelf ook uitzien als een spook.
en het enige dat hij wil als ik met iets bezig ben is opgetild worden… dus ik heb inderdaad wel geprobeerd om hem in zijn kinderstoel bij mij te zetten als ik aan het koken ben, maar ook daar is hij niet tevreden mee.
maar ik wil nog even duidleijk maken dat ik het absoluut vervelend vind daar ik ook moe ben, maar boven al voel ik me onmachtig en vind ik het zielig voor alessandro dat hij zich zo voelt! en dat ik hem soms niet kan troosten voelt echt als een mislukte moeder.
sorry voor mijn klaagzang hoor, maarja jullie begrijpen me denk ik wel.
kuss
Jeee Maureen, dat is echt heftig hoor!
Om het uur wakker
Dan ben je inderdaad echt helemaal kapot zelf en is het volkomen logisch dat je dan gewoon écht niks meer kan hebben.
Pfffff…en dan nog zwanger ook.
Ik benijd je niet.
Kan me ook goed voorstellen dat je je zo machteloos voelt.
En dan die kweek, waarom ziet ze daar nou weer het nut niet van in??? Kleine moeite lijkt mij en het kan toch helemaal geen kwaad?
Is er trouwens niet iets te bedenken waardoor jij één nachtje even goed door kan slapen?
Dat lijkt me echt heel belangrijk, want hier wordt je straks letterlijk ziek van, zo’n slaaptekort.
Maar dat zal mel moeilijk worden vrees ik…
Nou, ik wens je nogmaals heeeeeel veel succes en sterkte en je mag hier altijd klagen hoor!
Je hebt er zoveel reden toe…
Liefs,
nou mijn schoonmoeder wil hem de laatste tijd nog wel eens een nachtje nemen hoor. dat is wel lekker. en dan haalt rolando hem de volgende dag weer op als hij gewerkt heeft. op die manier heb ik ( en alessandro) een avond, nacht en dag rust. dan kom ik ook echt even bij hoor. dan heb ik alleen fabiano en dat gaat dan goed. voor alessandro is het ook fijn hoor. die vind het hartstikkke leuk bij opa en oma. lief dat jullie met me meedenken!!
Ow, dat is wel heerlijk inderdaad!
Gelukkig maar!
Ik duim voor dinsdag hoor
nou, gelukkig zeg, niks geks aan de hand.
Hopelijk is ie nu toch ook snel van zijn diaree etc af, en kunnen jullie weer eens een nachtje doorslapen.
groet,Mo
Jeetje meid wat een vervelende situatie. Ik kan me zo goed voorstellen dat je je daardoor heel onmachtig voelt als je niks kan doen voor je ventje die zich echt niet lekker voelt. Rottig hoor, maar je kan er echt niks aan doen. Ik ben erg benieuwd naar dinsdag en als je denkt dat er niet genoeg naar hem gekeken word, moet je gewoon echt je mond open doen hoor !
Wel lekker dat ie af en toen effe naar je schoonmoeder kan. Goed aan jezelf denken hoor meid, dat is ook erg belangrijk, zeker nu.
Heel veel sterkte en zeker succes dinsdag. We horen het gauw he !!!
Ennuhm laat je klaagzang maar lekker komen hier, no problemo !!!
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
nou het houd maar niet op. ik ga er zo langzamerhand echt door heen zitten hoor. ik weet echt niet wat er aan de hand is met hem.
vanacht heeft hij op zich ( in het begin) redelijk geslapen. hij begon om een uur of 2.30 steeds wakker te worden en om 5.15 zat ik met hem beneden. hij heeft anderhalf uur gehuild. ook als ik hem optilde. en om 6.30 was hij weer zooo moe dat ik hem weer weg kon leggen. maar toen werd die andere smurf weer wakker. hij heeft vaanf donderdag geen diaree meer gehad. hij hij wil ook zijn melk niet meer vanaf die tijd. ( misschien heeft dit toch met elkaar te maken. hij drinkt dus alleen maar roosvicee en hij vind brood lekker. buiten dat hij vanaf donderdad geen diaree meer heeft, maak ik me nog steeds zorgen om hem.
ik ben blij dat ik morgen alles kan zeggen en vragen. of er wat uit komt is een tweede maar dat zien we wel.
ik begin zelf ook ondertussen lichamelijk en geestelijk te voelen dat ik geen REM slaap meer heb. maargoed meiden… jullie horen het morgen wel hoe het is afgelopen.
kussie voor jullie allemaal
he, nou fijn in ieder geval dat ie morgen terecht kan bij de kinderarts.
fijn dat de diaree achter de rug lijkt, maar in orde is ie dus lang niet.
Denken jullie ook aan jezelf? want je moet af en toe eens slapen! misschien kun je met je man eens afspreken dat jij een nachtje door kan slapen en hij er snachts uitgaat, en dan andersom? zodat jullie allebei eens een nachtje slapen, dan kun je het overdag ook beter aan lijkt mij.
succes morgen