alessandro is al een tijdje niet lekker… hij huilt veel. slaapt s’nachts slecht. hij is veel wakker. hij huilt dan ook. op de dag is is hij ook huilerig. (vandaag wel heel erg!) hij wil maar bij mij zijn. als ik hem op de grond zet dan begint hij te huilen( liever gezegt krijsen) alsof ik weet niet wat aan de hand is. bv tijdens het eten koken heb ik dus continu een huilend kind aan mijn broek hangen. ik word er zo langzamerhand echt dood en dood moe van. ook omdat ik natuurlijk s’nachts niet veel slaap. ik denk dat hij ook last heeft van zijn tanden. als hij huilt pakt hij zijn oortje ook beet. het CB zegt dat het een periode is dat ij zo veel huilt en mij nog niet kan loslaten. nou maar deze mama wil nu toch so langzamerhand wel weten of het inderdaad een periode in zijn leven is en niet iets lichamelijks. ik heb dus voor donderdag een afspraak bij de huisarts gemaakt. kijk als hij verder niks mankeert dan weet ik dat. ik moest het even kwijt hoor want ik was vandaag zo moedeloos. ik heb hem continu moeten troosten. je voelt je onderhand nog schuldig dat je hem even neer moet zetten omdat je bv eten moet koken of zo iets. nou ja goed… jullie horen het wel hoe het verder gaat.