alessandro is al een tijdje niet lekker… hij huilt veel. slaapt s’nachts slecht. hij is veel wakker. hij huilt dan ook. op de dag is is hij ook huilerig. (vandaag wel heel erg!) hij wil maar bij mij zijn. als ik hem op de grond zet dan begint hij te huilen( liever gezegt krijsen) alsof ik weet niet wat aan de hand is. bv tijdens het eten koken heb ik dus continu een huilend kind aan mijn broek hangen. ik word er zo langzamerhand echt dood en dood moe van. ook omdat ik natuurlijk s’nachts niet veel slaap. ik denk dat hij ook last heeft van zijn tanden. als hij huilt pakt hij zijn oortje ook beet. het CB zegt dat het een periode is dat ij zo veel huilt en mij nog niet kan loslaten. nou maar deze mama wil nu toch so langzamerhand wel weten of het inderdaad een periode in zijn leven is en niet iets lichamelijks. ik heb dus voor donderdag een afspraak bij de huisarts gemaakt. kijk als hij verder niks mankeert dan weet ik dat. ik moest het even kwijt hoor want ik was vandaag zo moedeloos. ik heb hem continu moeten troosten. je voelt je onderhand nog schuldig dat je hem even neer moet zetten omdat je bv eten moet koken of zo iets. nou ja goed… jullie horen het wel hoe het verder gaat.
Alessandro zit niet zo lekker in zijn vel
Oef, dat zal best zwaar voor je zijn (helemaal in combinatie met je zwangerschap).
Ik hoop ergens dat er donderdag een (onschuldige natuurlijk) oorzaak gevonden wordt door de huisarts.
Dan kan je er misschien iets aan doen.
Heel veel sterkte en succes!!!
Liefs,
Groetjes, mamma van Stephan
Och arme, ik hoop dat het niet iets ernstigs en/of langdurigs is.
Sterkte en succes!
Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003
he bah vervelend hoor, kan me goed voorstellen dat je er zo moe van wort joh. Sterkte hoor, ben ook benieuwd wat de dokter zegt.
Groetjesmama van Evianne 03-04-2003
jee maup wat erg verveelend voor hem en jou ik hoop dat er een oorzaak is heel veel sterkte er mee
knuffels en veel liefs marielle mama van tanja 10-10-01
verstandig hoor, effe naar de huisarts, zoals je al zegt: dan weet je wat. hopelijk is het snel weer over, is voor jullie allemaal beter!
sterkte hoor
Mo
The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.
ergens hoop ik ook dat het een (onschuldige) lichamelijke oorzaak heeft.
ik probeer me trouwens tegenover hem wel goed te houden hoor. hij huilt tenslotte niet voor niets. maarja het is wel heel moeilijk vind ik. ik was vandaag ook zo onzeker, ik kan hem ook niet laten huilen ala ik niet weet wat er aan de hand is. maargoed we zien het wel. het is voorals nog rustig boven dus ik hoop dat hij het doorzet vanacht. dan heeft hij en ik ook weer een buffertje om morgen de nieuwe dag weer te beginnen.
dank jullie wel hoor trouwens voor de lieve berichtjes. xxx
Hallo Maureen,
Wat vervelend zeg dat Alessandro niet lekker is. Sanne zit ook net in zo’n periode. Niet meer doorslapen. Wil veel aandacht en heel snel huilen. Omdat ook haar temp. nogal schommelde ben ik naar de h.a. geweest. Hij gaf als redenen de weersomslag, de vakantiestress en een enorme "sprong"in haar ontwikkeling. Hij heeft mij geadviseerd om te zorgen dat we haar nog meer structuur bieden.
Maar heel veel succes en we horen wel hoe het bij de h.a. is gegaan.
Liefs Kristel
oh oh ik vind het zooo moeilijk om mijn geduld te bewaren he? echt lastig hoor. maar aan de andere kant kan ik hem ook niet laten huilen zolang ik niet zeker weet dat hij niks lichamelijks heeft. vannacht was weer rottig. vanaf 01.00 wakker om het half uur drie kwartier. ik slaap niet meer het is meer wachten totdat hij weer gaat komen. hij heeft ook regelmatig diaree. waarvan ik de oorzaak ook niet weet. ik heb in ieder geval genoeg vragen voor de huisarts zometeen. ja kristel ik leef met je mee hoor. en meer regelmaat / structuur geven? ik weet het niet hoor… ik heb dat al wel en jij? nou jullie horen het zo wel hoe het is afgelopen. groetjes
Pffff…Maureen, heftig hoor, zo’n nacht
Je zal wel aardig kapot zijn inmiddels (van vermoeidheid, van je geduld bewaren, van het piekeren “wat heeft hij nou” etc. etc. etc.)
Ik hoop echt dat de huisarts toch iets heel onschuldigs vind als verklaring voor zijn gedrag!
Hoe laat moet je er zijn met Alessandro?
We horen het wel van je.
Heel veel sterkte hoor!
Liefs,
om 10.00. dus ik ga zo langzamerhand mijn boeltje bij elkaar pakken. want we gaan lopen. heerlijk door de regen. pff maarja daar smelten we niet van he?
tot zoo weer he?
nou succes maup we horen het wel ben benieuwd
knuffels en veel liefs marielle mama van tanja 10-10-01
Tja Maureen, die structuur zat er eigenlijk wel in. Dat klopt wel.
Sanne gaat wel weer elke dag vooruit. We zijn van het weekend naar Zandvoort geweest en dus ook heel veel buiten. S’avonds voor het slapen gaan even naar het strand en mijn dochter lag binnen 1 minuut te slapen.
Toen we maandag thuis kwamen heb ik s’avonds met haar een flinke wandeling gemaakt (was wel vies weer). Dat werkte ook erg goed.
Ze zit dan wel in de rugzak.
Natuurlijk is ze nog steeds erg snel op haar teenjes getrapt, maar dat zal ook wel beter worden. (hoop ik)
Liefs Kristel
Ojee Maureen, ik hoop dat je gewoon nog niet achter de pc hebt gezeten en dat je nog niet hebt geschreven niet betekent dat je er helemaal doorheen zit.
Ik hoop voor je dat de huisarts iets onschuldigs kan verhelpen.
Ik hoop dat alles een beetje goed gaat daar, ik ben heel benieuwd wat de dokter gezegd heeft vandaag. Doe maar rustig aan, we horen het wel oke ?
Groetjesmama van Evianne 03-04-2003
hoi even snel hoor… gisteren was ik heel moe inderdaad en ik moet zo naarmijn werk toe dus van middag het verslag van de huisarts oke?
het is in ieder geval niets ernstigs. alleen zijn darmen zijn wat van slag. sorry voor dit korte bericht. maar dan weten jullie in ieder geval al iets oke?
kusssss
Hoi Maureen,
Nou, zo te horen heeft het dus waarschijnlijk een oorzaak dat hij steeds zo huilt? (darmen van slag).
Ik hoop dat hij er iets voor gekregen heeft van de huisarts. Of dat er iets is dat je daartegen kan doen ofzo.
Maar dat horen we dan vanmiddag of vanavond wel van je.
Doe maar rustig aan.
Ellendig hè, als je zo moe bent. Hoop dat je afgelopen nacht iets beter hebt kunnen slapen!
Liefs,
hoi hoi daar ben ik weer!!
nou hij is zo gezond als een vis veklaart. zijn hart, longen en oren zijn in orde. alleen daar hij regelmatig diaree heeft en het bij zijn buikje bij aanraking iets gevoelig was dacht ze daaraan. maar echt duidelijk nee… ik moet dit nog twee weken aan kijken. nou het is de vraag of zijn moeder dat nog aan kan nee hoor dat is een grapje, maargoed. ze zei ook dat het niet perse 1 ding te zijn waar hij last van heeft. het kunnen bv zijnperiode van zijn leven zijn, daarbij die tanden die door komen en dan ook nog die darmpjes die lichtelijk van slag zijn. en daardoor kan hij dus uit zijn doen zijn. in ieder geval weet ik nu dat er in ieder geval niks ernstigs aan de hand is. vandaag ging het ook wel weer goed. ik leg me er maar bij neer dat het even een zware periode is voor ons beide, ik denk dat dat ons allebei ten goede zal komen.
en ja die moeheid van mij is inderdaad lastig want die uurtjes die je s’nachts tekort komt haal je ook niet zo makkelijk meer in
maar we komen er wel… bedank in ieder geval voor jullie begrip. kussie van mij
Nou ja, het is in ieder geval goed nieuws dat je weet dat ie zo gezond als een vis is, maar daar is zijn gedrag nog niet mee veranderd.
Ik duim met je mee dat het snel overgaat.
Sterkte!