Al slapen op kussen? en een matrasvraagje meegroei

@Mriek: haha ja tuurlijk aangezien ik ZOEK DEKKING roep heeft hij ook niet veel keus he hahaha!

@Michelle: oh wat shit! heb je nog een controle staan oid?
gerum…
keelontsteking is echt niet tof.
zeker voor hen niet omdat ze niet snappen wat het nou is en dat het weer over gaat, zij denken waarschijnlijk: dit komt nooit meer goed. goshie!

Zielig voor Dylano. Kunnen idd wel naweeën zijn ervan.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Nou denk niet dat het hangerige en jengelige daar van komt. Jeetje hij was vanmiddag aan het gillen, nou dat doe je volgens mij niet als je nog last van je keel hebt
Hij is gewoon humeurig
Vroeg aan Madelon kind kopen? Nee ging het ik zeg gratis? Nope ging het, Ik zeg met geld toe En zelfs toen deedz ze het niet En ze is stapel op der broertje dus dan weten jullie wel wat voor humeur hij had

Zit nog wel veel moeheid van zijn ziek zijn bij denk ik, hij heeft vanmiddag 2 1/2 uur geslapen en dat is zo niet Dylano

Liefs Michelle

Haha, dan is het zeker wel erg. En nee, gillen doe je niet bij last van je keel. Oftewel, hij is gewoon een onuitstaanbare peuterpuber. Meid, hou vol! Er gaan vast snel betere tijden komen! Hoop ik …

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

thnxxxxxxxxx

Liefs Michelle

Rico wordt 24 september 2, mag ik het kussentje nu al gebruiken?? want hij blijft maar moffelen met kussens!

dan nog een vraagje
wij hadden bij de ikea een meegroeibed gezien en wij willen die toch liever dan een autobed.
dus nu vroeg ik me af… op de site bij de matrasjes staan meerdere matrasjes voor meegroeibedjes.
maar ook verschillend in prijs! hethangt tussen de 40 en 150 euro!
Dan denk ik weer: dan kan ik beter een iets duurder matrasje pakken…
maar aan de andere kant, ook al zijn die andere meegroeimatrasjes minder duur, een kinder matras hoort toch gewoon hoe dan ook goed te zijn?
dus: wie heeft een meegroeibed+matras van de Ikea en welke matrasjes zijn aan te raden?
ik weet het ik vraag nogal wat de laatste dagen over dekbedjes kussens en bedden/matrasjes, maar ik wil gewoon het beste doen en ik weet niet wat het slimste is

Gewijzigd door - MamavanRico op 23 Aug 2010 17:58:49

@Sannn: ooh ik had die van 79 euro al aangeklikt hahaha!
IK dacht dan zit ik tussen het goedkoopste en het duurste in, maar als die goedkope ook gewoon prima is! toch??
We hebben een junior dekbedje + hoeslaken, + peuterkussen al van de hema,
dekbedje was 18 euro en het kussen 9 euro geloof ik. de hoes was 17 euro (van piraten maar wel op zn peuters)
nu alleen het bedje nog, thnx voor het advies! staat het bedje er trouwens bij die jullie hadden voor Nathan? ik heb er ook 1 uitgezocht al ben benieuwd of het dezelfde is.
ohja zo’n bedrekje he kun je die daar ook halen? in dezelfde kleur?

Wij waren afgelopen vrijdag in de IKEA en hadden de nrs voor het meegroeibedje en -matras al opgeschreven, maar eenmaal in het magazijn hadden we geen zin om het mee te nemen, omdat het pakket te groot was voor de auto… Dus alleen verjaarsdingen meegenomen. (Keukentje is echt SUPERCOOL! Nora heel blij) En de volgende keer schrijven we vanaf de site precies wat we willen voor Nora’s nieuwe kamer en dan laten we het wel bezorgen, maar dan alle grote dingen in 1 keer. Dus nog geen ervaring, maar we hadden een matrasje van 79,95 geloof ik. Mn man had m uitgekozen.

Maar ja, die goedkooptste lijkt inderdaad ook wel goed. Wij gaan ons er binnenkort dus in verdiepen, voorlopig lees ik even mee om goed voorbereid te zijn!

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Ga je toch het ledikantje al weg doen Inge?

Liefs Michelle

quote:
Ga je toch het ledikantje al weg doen Inge?

Liefs Michelle

nee maar we zijn alvast alles bij elkaar aan het sprokkelen, want in 1 keer en een nieuwe kamer en een nieuw bed + assesoires is een beetje duur voor ons
dan maar zo. zo doen we het ook met sinterklaas

@Liske: ooh jaaa dat wordt nog wat… wij hebben wat spulletjes bij de ikea gekocht laatst en die hebben we meegesjouwt! in de bus!! (openbaar vervoer bus niet een andere bus zeg maar haha)
dat was al zwaar en als ik jou verhaal zo lees denk ik dat ik dan toch maar een chaufeur regel met een auto

@Sannn: ja die is ook leuk!
ik had idd die op het oog en die lichte kleur!

Je hebt groot gelijk Inge

Liefs Michelle

i know

@inge even wat betreft de kleertjes. Echt super irritant dat zeeman weinig heeft in maat 92. Vond de baykleding altijd zo leuk en niet onbelangrijk goed betaalbaar. Je zei dat je de kleding van V&D ook zo leuk vond. Is ook leuk maar het is echt behoorlijk slechte kwaliteit vind ik. Krijg je van die rare brede korte shirtjes als ze een paar keer gewassen zijn. Heb het nu al een paar keer gehad terwijl ik max op 40 graden kleding was en het nooit in de droger gaat. Ik koop er niet meer dat vind ik echt zonde van m’n geld. Hema blijft veel mooier.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers