Al slapen op kussen? en een matrasvraagje meegroei

Heeft iemand nog meer een dekbedje van de hema??
ik had deze gevonden:

http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/wonen/dekbedden%20-%20kussens/dekbed_peuter-(5514200).aspx

en ik vroeg me af of hij goed of niet goed bevalt… en anders wat de meningen hierover zijn.
het is namelijk helemaal niet duur en tot dit toe kwam ik echt dure tegen (lees: 100 euro. 60 euro)
of moet ik gewoon hier duur aan uit gaan geven??

Gewijzigd door - MamavanRico op 19 Aug 2010 18:10:01

Gewijzigd door - MamavanRico op 23 Aug 2010 17:12:04

Gewijzigd door - MamavanRico op 23 Aug 2010 17:56:30

De link doet het idd niet. Maar wij hebben ook het peuterdekbed van de hema, voor het ledikantje. Een relatief dun ding, maar bevalt prima. Kostte rond de 20 of 30 euro volgens mij?

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/wonen/dekbedden%20-%20kussens/dekbed_peuter-(5514200).aspx?productvariantid=5514200

nu wel?

nee dus de url is te lang
je moet hem even helemaal kopieren en plakken boven in het adressenbalkje van je internet…
willen jullie toch even kijken??

Gewijzigd door - MamavanRico op 19 Aug 2010 19:52:18

Geen idee Inge

Maar ik dacht dat jij Rico nog in zijn slaapzak wou houden? Want een slaapzak en dekbed gaat nie hè das veels te warm.

Liefs Michelle

nee dat snap ik michelle,
ik wil rico opzich wel nog heel even in zijn slaapzak houden maar hij blijft m open maken en trok gisteren de hele rits kapot
had m al achterstevoren aangedaan maar toen trok hij m dus kapot.
nu heb ik alleen de combisleeper nog. en die wil ik nog wel heel even gebruiken maar aangezien een nieuwe peuterkamer al zo duur is wil ik vast de “goedkopere” dingen gaan kopen snapje?

oh enne
nu twijfel ik weer tussen die van de hema en deze:

(link kopieren en in venster plakken ipv aanklikken, de link is te lang voor het venster)

ik heb toch besloten die van de hema te halen.
waarom zou ik eigenlijk een 4seizoenen ding pakken, deed ik ook niet toen hij baby was.
als het koud is doe ik er gewoon een flanellen hoeslaken omheen en mocht hij het dan nog koud hebben doe ik er een extra fleesdekentje overheen.
prima toch? morgen even checken hoe dik het dekbedje van de hema uberhoudt is.

Hier bevalt 'ie prima Inge! Wij hadden hetzelfde idee als jij voor als het kouder zou worden. En werkt dat niet, nou ja … dan was het tóch een miskoop en kunnen we altijd nog het vier-seizoenendekbed kopen

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

haha ja dat is waar Mriek.
Ik zat ook de denken: we kunnen wel duur gaan doen maar waarom in vredesnaam.
tuurlijkw il je altijd het beste en het leukste voor je kind.
maar goedkoop kan ook goed zijn toch? ik zat gewoon even in een HELP IK MOET KOPEN fase.
shoot! hahahha vreselijk die buien.
Rico heeft een nieuwe kledinglijn nodig, aangezien ze hier bij de zeeman meer baby/dreumes hebben en niet echt veel van maatje 92.
dus dan moet ik een andere winkel zoeken en nu heeft hij een broekje van it’s me.
en dat is best duur vergeleken bij de zeeman
maar wel een onwijs gaaf stoer broekje! ik wil gewoon dat hij leuke kleertjes draagt alleen heb ik niet zoveel geld.
alles wat we extra uitgeven gaat allemaal naar rico zodat hij er tiptop uitziet.
dat komt door mij hoor, het hoeft niet allemaal perfect te zijn maar ik had dus zo’n vrouwelijke bui.
helaas. nu is het geld op hahahha.
echt roep mij tot de orde.
nu ga ik dan vandaag nog wel dat dekbedje halen…
maar mriek… hadden jullie preciesdezelfde? want deze is maar 18 euro!

Yep, kostte rond de 20 euro volgens mij. Dus is waarschijnlijk dezelfde.

Haha, ik besteed m’n geld ook graag aan m’n kindje. Maar er zijn idd grenzen

Groetjes,
M

Indd hebben ze bij de zeeman weinig keus in 92
Dylano moest echt broeken hebben maar wil nog niet echt voor de herfst kopen dus gauw paar broeken bij de zeeman gehaald broek heeft hij nog 86 2 iets te lang en de ander net goed. Maar voor de komende weken gaat dat weer wel. Maar qua dunne truien hebben ze niet veel want daar heeft hij wle 92 van nodig die heb ik dus maar eentje.
Wat gaat dat hard opeens een paar weken korte broeken en shirts en alles is te klein

Liefs Michelle

@Mriek: ja ik heb m gekocht + het peuterkussentje, heb je die ook?! ik ben weer voldaan, haha ik heb ook nog wat boekjes voor m gekocht ipv nijntje wil niet eten
pluis muis wil niet eten gewoon van de action, en ipv 7 euro (wat nijntje bijna kost) heb ik maar 2 nog wat hoeven betalen
en het boekje " werkt" hetzelfde. dus no problemo
ohja en ik heb trouwens ook een piraten hoeslaken van de hema

@michelle: ja vreselijk he! daarom het wordt maar duurder shoppen dan denk ik zo.
bij de hema hebben ze ook leuke kleertjes en bij de V&D al helemaal vind ik.
denk dat ik daar ook maar weer is ga rondsnuffelen.
en wat je zegt…
paar weken heet weer korte broekjes en geen jasje
nu was het weer jas weer en lange broek weer en ik stond gewoon voor gek op straat
zomerjas tot zn navel en broek tot zn scheenbeen hahahaha
vreselijk schaamde me dood, maar ik kon moeilijk een vuilniszak over zn lijf heen trekken om even snel in de winkel nieuwe kleding/jasje te kopen
jas heb ik nog steeds niet niet dat ik nu dat navel ding aan trek hoor, maar gewoon een vest

Nee, dat kussen hebben we niet. Erik taalde er nog niet naar, maar misschien binnenkort. Klinkt alsof Rico weer goed verwend is! Enne, dat hoeslaken klinkt ook leuk. Erik heeft diegene met een boom erop met allemaal diertjes. Heb je die toevallig ook gezien? Maar die is natuurlijk niet zo stoer als degene van Rico

Groetjes,
M

hahaha, die heb ik idd ook gezien
ach de een heeft iets stoers de ander iets liefs.
piraten zijn stoer maar niet lief
en dat zijn boompjes en beestjes wel.
ik wil nog 2 hoeslakentjes van Cars hebben.
maar die zijn 25 euro per stuk geloof ik. dus wel bijna een 10tje duurder dan deze.

Vragen voor Rico’s verjaardag, dat is tenslotte al binnenkort!

Haha, die boom en diertjes zijn idd lief. Net als Erik

Groetjes,
M

Zegt een trotse moeder

Liefs Michelle

Groetjes,
M

ja ze vroegen wat we wilde hebben voor zn verjaardag, ik zei: een heel klein kleinigheidje om uit te pakken en de rest in geld zodat we zijn peuterkamer in orde kunnen maken.
kan ik zelf alles uitzoeken
enne haha michelle idd hoe ze het zegt he
moederliefde druipt ervan af!

Slim Inge! Enne, mij niet in de zeik nemen dames. Erik is ECHT lief!

Groetjes,
M

Indd maar dat mag ook

Liefs Michelle

ja Rico is ook ECHT ECHT ECHT lief
ik neem je niet in de zeik lieverd, ik zou niet durven
oh enne wat is het stil op ikkeben
zijn we maar met zn 3en?