Al slapen op kussen? en een matrasvraagje meegroei

Huh? Wat mag ook? Mij in de zeik nemen?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

nee slome hahaha, dat de moederliefde eraf druipt
en nogmaals
zijn wij maar met zijn 3en?
gaan we spammen!

Hebben jullie niet een Hans Textiel, Henk ter Hoor, Landgraaf achtige winkel in de buurt? Die hebben wij in het dorp zitten. is iets duurder dan de Zeeman, maar een stuk goedkoper dan de Hema en V&D en ze hebben vaak best leuke kleren. Ik koop voor Nora net zo makkelijk daar als bij de Hema en soms bij de Mexx. Daarnaast hebben we veel gekregen, dus boffen we gewoon.

Maar zo’n winkel in de buurt is ideaal en ze hebben ook in peutermaten veel keus.

Ga trouwens ook eens bij de hema kijken voor dat dekbedje. Al duurt het nog wel even voor Nora in het peuterbed ligt.

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Mriek niet over een paar dagen om een paar rollen behang vragen hè

Liefs Michelle

Oh, haha! Ik snap het.

Enne, Liske is er ook!

Ik ga zo uitloggen, nog eventjes een boekje lezen. Tot morgen dames!

Groetjes,
M

Zal ik niet doen Michelle

Groetjes,
M

Die had ik vandaag nl wel nodig. Dylano was zoooooooo niet lief alleen maar aan het jengelen bah.

Liefs Michelle

ooh hai Liske, gezellig
Ja hans textiel zit bij mn moeder… idd leuke kleding ook bij ter stal maar in helmond heb ik er nog nooit 1 gezien.

@Michelle: ik dacht dat je het tegen mij had dat ik Mriek niet om een paar rollen behang moest vragen… maar je had het tegen haar.
hahahaha ik lach me weer suf om de miscommunicatie hiero
@Mriek: goedzo! je bent weer op dreef!

Liefs Michelle

ik ga bankhangen. lekker lezen in Morgenrood van stefanie meyer (van the twilight saga serie…heerlijk romantisch)

Hopelijk is Dylano vandaag weer iets liever, Michelle. Die verrekte PPT ook!

Groetjes,
M

jaaa…ppt rules
alhoewel Rico nog steeds behoorlijk aan de milde kant zit. het zal mij benieuwen wanneer hij mij het bloed achter de nagels vandaan gaat halen…
soms kan ie dat wel hoor maar dat duurt nooit lang en houdt ie niet op is het zo afgelopen en drop ik hem in de box. want die accepteerde hij nog steeds

Na z’n 2e verjaardag Inge. Wedden? Hier begon het nóg erger te worden 2 weken na z’n 2e verjaardag. Nu zakt het weer iets af (of ik raak eraan gewend, haha).

Groetjes,
M

haha je zult er wel aan gewend raken
maar ik pik geen agressief gedrag van rico dus ik zet m meteen weg als ie dat doet
en negeer dat ook meteen.
soms zet ik hem ook in zijn bedje met een boekje, omdat hij overprikkeld is, en om dan zo’n bui te voorkomen kan hij daar even tot rust komen
vind hij heerlijk! ik ook trouwens

Haha! Nou moet ik zeggen dat Erik bijna nooit agressief is hoor. Bijten, slaan etc. doet 'ie niet. Alleen luid en duidelijk protesteren als hij het ergens niet mee eens is. En dat is niet zo indrukwekkend

Groetjes,
M

Haha ik zeg ook altijd: oeehhh nou wordt hij gevaarlijk mensen ZOEK DEKKING!
en dat roep ik ook heel hard over het veld heen, zodat iedereen die het wil het kan horen
laatst was er een meneer die zag wat er gebeurde en die sprong ineens achter een boom. ik lachte me suf natuurlijk en rico kreeg zowaar een blosje op zijn wangentjes

maar eerst deed ik rico altijd na als hij ging jengelen
als ik dat nu doe gaat hij trappen.
en dan lach ik nog harder.
Rico baalt dat ik niet huil
maar verder is hij heel makkelijk
hij vind het alleen leuk om dramaking uit te hangen ; lees: op zn knieen laten vallen als hij niet mee wil. en oehh wat is ie dan zielig!

Haha, die meneer die was natuurlijk HEEL bang voor duiveltje Rico!

En ze vinden zichzelf idd vaak heel zielig

Groetjes,
M

Nou hier nog steeds hetzelfde humeurtje, mama kon uitslapen maar is niet gelukt met het gejank en gekrijs van meneer om ieder wissewasje
Wel zit hij nog niet echt lekker in zijn vel heb ik het idee want hij wil ook graag bij je hangen.

Liefs Michelle

Balen! Wordt 'ie ziek misschien?

Groetjes,
M

Denk dat het nog van zijn keelontsteking is.

Liefs Michelle