Ik heb al een topic in de groep gegooid, zie “zeer moeilijk etende baby 8 mnd”, maar de reacties vielen zo enorm tegen!!! Jammer, want ik zit hier mezelf echt helemaal gek te maken. Ik kreeg wel van Lisan en Lalala reactie, wat ik super van ze vind, maar zij kennen t probleem niet echt begrijp ik!
Ik heb een baby van ruim 8 mnd, die geen stukjes eten accepteert/wil, vandaag bij 3 pogingen, 3x alles eruit gegooid, jullie begrijpen wel dat dat zeeeeeer frustrerend is. Ik heb 'm al heel vaak een stukje broodkorst gegeven, maar hij moet t niet. Hij is over t algemeen niet geinteresseerd in eten, hij houdt altijd zijn mond stijf dicht.Hij kauwt niet! Is dit normaal, klopt t dat hij dat nog evt. moet leren? Hoe zijn jullie ervaringen?
Ik heb in mijn familie te maken met autisme, heb bijv. een neefje van 17 jaar, die nooit heeft gekauwd. Ik ben als de dood ervoor, dus ik maak me helemaal gek nu!
Ik ben ook de hele tijd van alles aan t opzoeken op t internet, gek word ik van mezelf!!Ik heb hier (Egypte)ook geen CB waar ik naartoe kan, ik ben helemaal op mezelf aangewezen en loop mezelf in de weg!
Ik wil alleen van jullie weten, of jullie dit probleem ook hadden of dat t later wel goed komt en mijn zoon t nog moet leren, of denken jullie, dat hij dat nu allemaal toch echt wel moet kunnen???
Ajb wat meer feedback!
Alvast bedankt