Ahhhh ze blijft toch niet en alles zit mee

Mervin hoorde het vandaag toen hij morgan ging halen op het kdv. Onze probleem leidster blijft. Ze heeft ontkent dat ze op staande voet onstlag genomen had en ze gooit het er op dat ze overspannen is. Gezien haar contract tot april loopt en de eigenaresse claimt dat ze haar niet kan ontslaan zo blijft ze. Als ze nog een keer weggaat is ze wel weg is gezegd. Afgelopen zomer is ze ook al een paar keer weggelopen alleen wist ze dat er iemand anders kwam.

Als een van ons haar morgen ziet dan is het dus zeker (nu hebben we het alleen maar gehoord) dan mail ik de eigenaresse dat ik dit niet echt prettig vind gezien ze een onverantwoordelijke situatie voor de kinderen en haar collega gecreerd heeft. En dat dit niet de eerste keer is gezien afgelopen zomer vergeten is blijkbaar.

Oh ja en morgen ga ik ook bellen hoe het staat met die andere kdv’s. Misschien dat de situatie van vorige week meewerkt.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 14 Jan 2010 18:43:50

Het wordt steeds gekker. Kunnen ze haar geen ontslag geven, vanwege haar functioneren? Dit moet heel naar voor jullie zijn.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Zijn jullie de enige ouders die problemen hebben met deze leidster? Dat kan toch niet. Ik zit niet zo in het arbeidsrecht, maar volgens mij is dit wel een reden voor een staande voet ontslag. En als je overspannen bent, meldt je je toch ziek?! Ik vind het een vreemd verhaal en vindt dat de eigenaresse nu ook wel eens andere actie moet ondernemen, voor zover dat kan…

Groetjes Natasja

[img]http://m2.lilypie.com/trDOp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Owww als het werkelijk waar is, zou ik ook gaan bellen hoor. Moet je niet pikken Maar dat kun jij wel

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wat een belachelijk mens!!!
Hou toch op, bah!! Als ze overspannen, ziek thuis blijft , dan krygt ze natuurlijk geld uitgekeerd! Daar zal het wel omgaan … & indd dan kunnen ze haar ook niet ontslaan!

Ik zou het ook niet pikken hoor Michellé …
Ze heeft wel de zorg over de kindjes, en je bent toch in staat om je kind gwn weer mee te nemen als je die leidster morgen ziet:S

Nayaro - Danil / 14 September 2008

Helaas ben ik ‘afhankelijk’ van het kdv maar inderdaad ik zou haar het liefst weer mee naar huis nemen. Ik ben alleen bang dat dus blijkbaar inderdaad overal mee weg kan komen bij de eigenaresse en dat mijn klaagzang ook geen zoden aan de dijk zet.

Het liefst stuur ik de GGD op het hele zooitje af, maar ja daar heb ik nu morgan ook maar mee. Ik hoop alleen maar dat ik snel een ander kdv heb en dat er misschien een lampje gaat branden als niet alleen het personeel wegloopt maar ook de klanten. Oh ja en dat die twee andere schatten van meiden het op kunnen brengen om te blijven tot minimaal april want dan zou contract af moeten lopen.

Maar ja door mijn woede had ik vanacht en vanmorgen een onrustige morgan. He ik heb daar zo’n hekel aan.

Groetjes,

Michèle

Pff… das ook een gebed zonder eind zeg!

Denk je eindelijk dat je weg is… ben benieuwd of het gerucht blijkt te kloppen!

liefs

a href=“http://lilypie.com/”>Lilypie Second Birthday tickers

aah dat is echt balen!
ik zou ook bellen als ik jou was, en hopelijk doen meerdere moeders dat, zodat de baas toch na gaat denken.
pff en overspannen, dan mag ze nu toch niet werken wel?
zo hebben de kids er ook last van en dat is ook voor niemand fijn toch?
stel ze werkt voorlopig niet hoop ik dat Morgan in de tussentijd al terecht kan in een ander kdv, hoef je ook niet meer tegen dat rare mens aan te lopen

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ik heb net gebeld en op een van de kdv’s komt in april waarschijnlijk een plekje vrij. Vraag is alleen of Morgan al aan de beurt is. Ik wordt nog gebeld door de planners van de desbetreffende locaties. Het feit dat ze volgende maand peuter is werkt wel mee want dan gaat ze naar een andere groep. We wachten dat maar even af.

Maar men wat heb ik er zo geen zin om haar straks op te halen, ja wel natuurlijk om mijn meissie te zien en thuis te hebben maar om haar onder ogen te komen, Maar ze is er overigens sneak genoeg voor om zoo te werken dat ze ons ook niet ziet, want ja overspannen dan wordt het terpeutische basis he.

Maar ja ik zit zowat op mijn mobiel nu dus dames duim duim duim.

Groetjes,

Michèle

Jeetje, wat rot!!
En wat een slechtgeregeld zootje…
Hoop echt dan Morgan snel ergens anders terecht kan.

Liefs, Anne

Ik hoorde van Mer net dat ze er vandaag niet is. Ik heb ook geen zin om elke dag met lood in mijn schoenen er heen te gaan. Maar goed mailen kan dus niet vandaag want ik heb haar nog niet gezien en het is dus nog horen zeggen. We wachten het maar af.

Groetjes,

Michèle

OH NEE HE! Denk je van dat mens af te zijn, blijft ze! ARGH. Ik ga heeeeeeel hard duimen dat Morgan in april naar het andere kdv kan! Duim, duim, duim, duim, duim, duim nog harder, duim heel hard, duim echt mijn duimen kapot nu, duim…

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ha ha ha dank je Rainbow, ik duim ze zelf ook kapot hoor. Want oh ik hoop het zo.

Groetjes,

Michèle

Ik hoop het ook echt ZO! Dat die t…f het lekker opsopt en ver van de kindjes en Morgan vandaan blijft! Ik zou Eva ook niet graag aan zo’n onvoorspelbaar mokkel overdragen! Eng mens!

Groetjes Rainbow, trotse mama

haha rainbow toch T**f

Zeg michele…ik snap niet helemaal wat jij zegt over van dat peuter worden
van 1 tot 2 is toch dreumes en van 2 tot 4 peuter?
ik ging al kijken van: huh ze wordt toch nog geen 2?
zat het net ook even na te kijken in een boekje en ook op i 'net, maar kan nergens vinden dat ze met 1.5 peuter zijn.
of gaat het op het kdv zo dat ze met 1.5 in een peuter groep komen zeg maar? dat dat het is?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Nee hoor Inge met 1.5 jaar zijn ze peuter. Dat is zo ver ik weet altijd al zo. Ze gaan wel pas vanaf 2 jaar of wat ouder naar de peuterschool. Maar de PP begint ook met 18 maanden.

Groetjes,

Michèle

Oh niks zo veranderlijk als het leven zeg maar

Vanmiddag toen ik op het kdv kwam was alles doodstil. De kindjes lagen nog te slapen, door alle commotie was het iets later dan normaal maar dat was geen probleem althans ik vond het niet erg. Maar de leidster liep wel met een smile van oor tot oor. Dus ik zeg wat een rust zeg, heb je even lekker wat tijd voor jezelf. Alleen jammer dat je dat binnenkort weer moet delen. Hoe bedoel je vraagt ze, Nou zeg ik als zij weer terug is. Oh zegt ze maar die komt niet terug.

Dus ik Huh watsgebeurd??? Wat was er gebeurd… De eigenaresse had haar een reintergratietraject aangeboden in overleg met de ARBO. En zij moet dat aannemen. En zij heeft duidelijk te kennen gegeven dat ze daar te ziek voor is en niet van plan was om te komen en ergens aan mee te werken. Dat is dus werkweigering. Er is meteen een advokaat ingeschakeld en ze hoeft niet meer terug te komen. De leidster van vanmiddag is een heerlijk pittige tante en had ook gezegd of het lampje al was gaan branden bij de baas gezien er al zoveel leiding weggegaan was door haar. Ook is die doos zo dom geweest om aan haar te vertellen dat ze mijn hyves had doorgespit en mijn vriendin uitgescholden had. Ik kon daar niks mee maar zij wel dus dat wist de eigenaresse ook. De maat was vol dus.

En toen ik thuis kwam stond er een aanbod van het kdv hier om de hoek op de mail. Morgan kan 3 dagen terecht. Ik kan voorlopig op donderdagmiddag ouderschapsverlof opnemen (mervin is 's morgens thuis) en ze kan dan per 16-3 terecht. Ik heb wel 2 maanden opzeg termijn maar das geen probleem want ik betaal een maand vooruit dus ik feb betaal ik maart en of ze dan 30-3 weggaat of 16-3 das geen probleem. Dus morgen gaan we alles even regelen want de belasting moet ook weer opgezet worden He lekker als het allemaal even meezit.

Groetjes,

Michèle

Ow wat heerlijk Michèle, zit alles eindelijk is een keertje mee. En wat zul je genieten dat je later je bed uitkan

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Wat een fijn nieuws, zeg! Fijn dat het nu allemaal ff meezit.

Groetjes Natasja

[img]http://m2.lilypie.com/trDOp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Super … opeens zit het je mee… geniet er van!!