Wat super dat ineens alles mee zit.
Heerlijk dat je dan ook wat langer kan blijven liggen
Groetjes,
Sandra
Wat super dat ineens alles mee zit.
Heerlijk dat je dan ook wat langer kan blijven liggen
Groetjes,
Sandra
Net mijn teamleidster op de hoogte gesteld, zij gaat nu alles in werking zetten voor het ouderschapsverlof. Eigenlijk vind ik het ook wel een lekker idee om op donderdag om 11.00 naar huis te kunnen dan en een middag met muppet te hebben. Misschien kan ik het tzt permanent houden zo maar dat moeten we nog bezien. Dat ik minder wil werken zal geen probleem zijn, scheelt de baas weer kosten natuurlijk. En ik bespaar ruim 100 euro per maand aan reisgeld. Dus ik ga er alleen maar op vooruit.
Nu alleen zo even de crechebaas bellen hoe ze de opzegging wil. Per mail of echt per post want dan gaan we even een mooie brief dichten en als we het contract hebben de belasting regelen. En dan is alles rond en moeten we alleen hopen dat Morgan het allemaal leuk vind straks. Zal wel want met kindjes is ze niet zo moeilijk en ze is nog te jong om echt vriendjes te hebben alleen met nieuwe leiding zal ze misschien wat moeite hebben maar dat went ook wel. Echt ik ben nog helemaal hyper dat het straks allemaal is hoe ik het wil zeg maar. Ik heb zelf bij dezelfde stichting op het kdv gezeten en ik weet hoe leuk ze het maken voor de kindjes enne dat ze de dingen die ze beloven zoals sinterklaar en zo wel door laten gaan. En inderdaad wat langer blijven liggen zal mijn gezondheid ook alleen maar ten goede komen, moet ze alleen niet zoals vanmorgen om 5 uur wakker zijn
Groetjes,
Michèle
Ineens een andere topictitel…
Wat fijn, dat het allemaal ineens op z’n plek valt. Genieten!
Groetjes,
M
Alleen wat een ramp bij de belasting dienst zeg. ik betaal een maand vooruit dus in Feb betaal ik de laatste maand, te weten maart. Alleen 16 maart gaat ze al naar het andere kdv. Dus de bel. dienst zegt heel simpel we betalen voor de een tot 16 maart en voor de ander vanaf 16 maart. Geen probleem toch?? Waren het niet dat ik wel bij de oude tot 1 april betaal. Thuis toch maar even het regelement goed doorlezen of zij niet toevallig ook of per 1 of per 16 op te zeggen zijn anders kan ik fluiten naar 400 euro. Of kijken of ik haar zo schappelijk krijg (de baas) ik wil namelijk de nieuwe niet vragen of het per 1 april op papier kan ivm met misschien me plekje kwijt raken.
Groetjes,
Michèle
@ michèle: Ik weet niet of het uurtarief bij de andere creche ook veranderd, maar anders kun je toch ook de extra uren voor maart delen door de rest van de maanden en dan opgeven per (bijv) 01-04?
Bijvoorbeeld:
Morgan gaat normaal gesproken 80 uur per maand naar het kdv. In maart betaal je dan 80 uur aan het oude en 40 uur aan het nieuwe. Voor maart heb je dus 120 uur opgenomen. De rest van het jaar gaat ze weer 80 uur per maand. Dus van april t/m december 9 x 80 uur = 720 + 120 uur van maart = 840. Die deel je dan door 9 mnd (vanaf 01-04), dus 93 uur per maand. Dan loop je ook niet die 400 euro mis. Je krijgt het dan wel verspreid over de rest van het jaar. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is…
Groetjes Natasja
[img]http://m2.lilypie.com/trDOp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />
Dank je voor het meedenken Natasja maar het probleem is al opgelost. Ik heb thuis even het regelement van de creche waar ze nu zit er even op na geslagen en daar kun je per de 1e en de 16e opzeggen en gezien het vandaag de 15e is en het per mail mocht ben ik keurig op tijd en is per morgen de creche opgezegd en kan ze gewoon de 16e van maart over. De andere creche heeft namelijk een ander tarief en ik heb minder dagen nog en het contract staat op de 16e dus dat had dan ook weer problemen gegeven bij controle. Maar zo is alles opgelost, Nu alleen de belasting nog omzetten maar dan moet ik even het contract hebben maar dat komt van de week.
Groetjes,
Michèle
Voor het gemiddelde uurtarief is ook wel een formule, maar die weet ik ff niet meer… Fijn dat het is opgelost! Maar dit hadden ze je bij de belastingtelefoon ook kunnen vertellen…
Af en toe is het toch handig dat ik bij de kinderopvangtoeslag heb gewerkt en helemaal dat ik hiervoor de belastingtelefoon niet hoef te bellen…
Groetjes Natasja
[img]http://m2.lilypie.com/trDOp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />
Ach ze snapte me niet eens bij de belasting maar ja ik moet je heel eerlijk zeggen (niks persoonlijks) maar er zijn veel medewerkers daar die veel niet snappen.
Groetjes,
Michèle
Als je de juiste persoon maar treft. Ik had je zo kunnen helpen. Dat is het nadeel van callcenters. Je krijgt iedere keer iemand anders, die vaak heel veel moeten weten. Ik zat ook niet bij de BelTel, maar op de kinderopvangtoeslag zelf.
Groetjes Natasja
Ah op die fiets. Ha hah a kun je me ook vertellen waarom ik zo weinig krijg in verhouding of moet ik dan bij Wouter zijn
Groetjes,
Michèle
Vind je dat echt of is het een grapje… Ik kan wel een berekening maken, maar volgens mij weet jij wel hoe je zo’n aanvraag moet doen en welke gegevens je daarvoor moet gebruiken. Ik vind nl. dat wij niet veel hoeven te betalen. 60 euro per maand netto voor 1 dag in de week.
Groetjes Natasja
@ Natasje ik betaal 200 bijna voor 4 dagen en nu met 3 dagen 150 dus oke in verhouding is het misschien niet veel, maar als je nagaat wat er ooit beloofd is door de PVDA en hoeveel je nu inverhouding betaald kan het in mijn ogen wel wat minder.
Groetjes,
Michèle