Aftellen :-)

Hehe vanaf morgen 37 weken en dus "mag "de baby gaan komen. Minke was er met 37,5 weken en ik moet zeggen dat lijkt me nu ook wel wat. Die buik zit echt in de weg en ik waggel inmiddels ipv lopen! Maar ja ik weet het het kan ook nog weeeeeken duren en dat is dan natuurlijk niet anders…maar een mens mag hopen Ik houd jullie op de hoogte!
Groetjes

Bij deze gaat je meldplicht dan van kracht Sterkte met de laatste loodjes meid.

Groetjes,

Michèle

Linette, wat ontzettend spannend! Ik weet nog dat je ons al vrij vroeg vertelde dat je weer mama werd en nu is het al bijna zo ver! Wat gaat de tijd toch snel! Meid, geniet nog even van die dikke buik, al kan ik me voorstellen dat 'ie je nu wel echt in de weg gaat zitten. Misschien houden jullie het bij twee kindjes en dan zou het de laatste keer zijn dat je die toeter hebt! Dus…wrijf er nog maar eens goed overheen! Ik hoop dat jullie kindje niet 42 weken blijft zitten, maar ja, je weet het niet. ook al was Minke er al met 37,5 week, dit kindje heeft misschien nog wat meer tijd nodig? Het komt in elk geval binnen nu en 5 weken! Hou ons inderdaad op de hoogte, want ik ben echt heeeeel benieuwd of Minke een broertje of een zusje krijgt en hoe het allemaal gaat! Geniet ze!

Groetjes Rainbow, trotse mama

sterkte met de laatste loodjes en ik hoop voor je dat het geen 5 weken meer blijft zitten

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wat ontzettend spannend Linnette.

Ook ik kan me nog heel goed herinneren dat je ons het goede nieuws vertelde. En nu is het gewoon al bijna zo ver.

Heel veel sterkte met de laatste loodjes!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Succes met de laatste loodjes! Hopelijk duurt het niet te lang meer!

Groetjes Frauk

Hé tof, kunnen we samen aftellen. Ik ben nu 39 weken ongeveer. Maar ons vorig kindje kwam op 41 weken, kan dus nog even duren… Al hoeft het niet voor mij hoor. Slapen wordt toch een beetje moeilijker, buikje is regelmatig hard en zit wat in de weg, soms voel ik me een heuse luchtballon.
Probeer er toch nog een beetje van te genieten, voor je het weet is die buik terug weg. (al weet ik dat genieten soms niet meer zo goed gaat hoor… )
Laat iets weten.

Groetjes
Katrien (bijna mama van 2 meisjes)

Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Heel veel succes met afwahten!!
Ik ben ook echt heel erg benieuwd, en wens je ook alvast veel sterke met de bevalling
Liefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers

Linette, spannend! Meldplicht inderdaad, haha. Wat is het snel gegaan. Gek idee, Minke en Erik schelen één dag en nu heb jij al bijna een tweede kindje. Snap je wat ik bedoel?

Veel sterkte met de laatste loodjes!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Spannend meid! Hopen dat het niet te lang op zich laat wachten! Maar ja, alles op zn tijd. Succes met de bekende laatste loodjes!

Liefs

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Meid wat spannend. Wat gaat het snel!!
Succes met de laatste loodjes…wij wachten met spanning af!

Spannend
Mocht het al komen wens ik je een mooie snelle bevalling toe
En een super gezond kindje
Succes met de laatste loodjes en hou ons een beetje op de hoogte als je kan

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin
Photobucket

Haha nee nog geen nieuws hoor maar ben nu ik thuis ben niet zo vaak achter de pc op het moment! Druk met Minke in de weer, die mag nog even genieten van exclusieveaandacht. Maar ik laat het echt snel weten als het zo ver is!! Natuurlijk! En zoals jullie schrijven, de tijd tijd vliegt zeker bij een tweede zwangerschap voorbij. Tenminste zo ervaar ik het. Dank voor de lieve berichtjes!

Oooo spannend zeg! Geniet er nog maar even van… Of nou ja, het is zwaar he, die laatste loodjes!? Succes nog even!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Linette, waar ben je ??

We hebben alweer even niks van je gehoord…spannend hoor.

Hoop dat alles goed met je gaat en wie weet ben je inmiddels al bevallen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

hmmm die heeft zeker al even gezwegen … hoop dat zodra ze komt goed nieuws heeft!

Hoi medemama’s,

Nou even een update… gisteren zijn mijn vliezen gebroken en nu is het dus afwachten tot de weeen komen!!! Dus jullie snappen dat ik vroeg wakker was want ik vind het allemaal reuzespannend. Minke is al bij oma gebracht gisteren en de hond is ook uit logeren, dus we zijn er hier klaar voor. Mijn vriend ligt nog lekker te slapen dus ik zit alleen beneden met een kop koffie en kriebels in mijn buik. Om 11.30 zijn mijn vliezen officieel 24 uur gebroken en zal ik worden overgedragen aan de gynaecoloog en moeten we naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje van de kleine en worden er allerlei oinderzoekjes gedaan om te kijken of alles daarbinnen nog ok is. Ik voel me prima en de kleine beweegt vrolijk dus ik maak me niet ongerust. Als alles goed gaat met de baby worden we weer naar huis gestuurd omdat ze het liefste wachten tot de natuur haar gang gaat ipv ingrijpen als dat nog niet hoeft. Nou ik kan jullie vertellen dat ik hoop dat de weeen zo beginnen… al weet ik dat het pittig wordt, ik heb gewoon zoveel zin in ons kindje!
Als er nieuws is dan laat ik het weten!!!
lieve groetjes!

Oh meissie, wat spannend! Ik ga heel hard aan je denken en ik hoop dat het allemaal heel erg goed mag gaan. Dit weekend heb je vast die kleine mop in je armen! Succes!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

OH spannend hoor… we wachten rustig af.

Groetjes,

Michèle

Spannend zeg! Succes en sterkte met de bevalling!

Groetekes, Sje