Spannend en succes en sterkte met de bevalling. We zijn onderhand wel nieuwsgierig naar wat het wordt
Liefs Michelle
Spannend en succes en sterkte met de bevalling. We zijn onderhand wel nieuwsgierig naar wat het wordt
Liefs Michelle
Jeetje wat ontzettend spannend.
Heel veel succes met nu echt de allerlaatste loodjes!
Groetjes,
Sandra
Nou we zijn net terug uit het ziekenhuis en als er niet spontaan wat gebeurt, wordt ik zondagochtend ingeleid… gek idee! Ik hoop natuurlijk op een natuurlijk begin voor die tijd… dank voor jullie berichtjes en ik laat het weten!
Spannend! Ik denk aan je hoor.
Mijn vliezen zijn ook meer dan 24 gebroken geweest zonder weeen. Na 30 uur kreeg ik ze pas. Uiteindelijk dus niet ingeleid.
liefs
[img]http://m2.lilypie.com/cUBAp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />
Wat spannend!!!
Heel veel sterkte met de bevalling, en geniet van de eerste (en volgende) momenten van de kleine!!
Liefs, Anne
Ik dacht net: misschien is ze al wel bevallen. Maar nee, je houdt het spannend. Hihi. Ik hoop dat vóór zondag gewoon doorzet!
Groetjes,
M
Oh, oh, wat spannend allemaal. Ik ben heel erg benieuwd. Maar Linette heeft ons goed op de hoogte gehouden en ik denk dat het nu snel gaat gebeuren!
Groetjes Rainbow, trotse mama