Afspreken zuidholland/zeeland/brabant omg

Hallo allemaal,

Met een paar mama’s van het forum hebben we weer gesproken via hyves over afspreken in week 4 van Januari (23-29Jan).

Zijn er nog meer mama’s die het leuk vinden om te komen?

Groetjes,

Shirley, de gelukkige mama van Eliza (L).–

Gewijzigd door - x-shirley-x op 02 Jan 2012 22:48:04

Volgens mij doet Brabant ook mee

Ik probeer sowieso aanwezig te zijn! En ik kan op dinsdag, donderdag of zaterdag.

Het idee is om óf weer in een binnenspeeltuin/kinderparadijs o.i.d. af te spreken, óf een gymzaal af te huren, zodat we wat meer zicht hebben op de kleintjes. Het is dan wat afgeslotener, zodat de mama’s wat meer rust hebben om te kwekken.
We kunnen dan zelf kijken wat we neerzetten, en wat leuk is voor onze kids. Denk aan lage kasten om op te klimmen, met banken een parcours uit te zetten, en dan zelf poppenwagentjes/loopauto’s meenemen, schommel maken van ringen in de laagste stand etc.

(overigens niet mijn idee hoor, maar van Bakmama , maar ik ben helemaal voor!)

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

Wat een leuk idee. Ik woon in Noord Holland, dus het ligt eraan waar jullie gaan afspreken. Zuid Holland is voor mij nog te doen, maar Zeeland is zonder fille 2 uur rijden, dus dat vind ik te ver. Als het qua reisafstand te doen is dan vind ik het erg gezellig erbij te zijn.

Groetjes,
Sandra

Ook mij lijkt het erg leuk, maar dat weten jullie al
Even kijken wat we gaan afspreken, en dan weet ik ook of ik kan.

Liefs, Anne

Het word waarscheinlijk Dordrecht en dan een gymzaaltje.

Groetjes,

Shirley, de gelukkige mama van Eliza (L).–

Fabienne gaat op dinsddag en donderdag naar de PSZ … dat wil ik niet af zeggen, ze gaat zo graag en ik heb al moeite om haar uit te leggen dat ze nu vakantie heeft Ze wil geen vakantie!

Groetjes Esther

Ik had graag gewild, maar dat is mijn eerste week in NL, dus deze keer laat ik aan me voorbij gaan! een volgende keer kom ik graag!

Shirley je weet dat ik je graag wil zien maar wij doen het wel een andere keer goed? Xkus voor jou!

kunnen jullie die steken onder water achterwege laten en gewoon normaal reageren als je wil komen om elkaar te zien en te meeten?

En nee deze meeting is te ver weg voor mij helaas!

??? ik snap het niet??

Ik lees het ook niet echt als “een steek onder water” maar kan me voorstellen dat anderen zich afvragen waarom je deze opmerking niet achterwege kan laten en het gewoon via je prive mail afhandelt ipv publiekelijk op het forum.

Dat “wij” … klinkt een beetje alsof je je gepasseerd voelt al denk ik niet dat dit zo is. En ja … een beetje klef is het ook wel … maar je kunt het ook opvatten als lief naar een ander toe.

't is maar weer net hoe de ander het op pikt !!! Denk niet dat iedereen wil weten hoe close je bent met iemand anders van het forum.

waarom zou ik me gepasseerd voelen? het is toch een openlijke uitnodiging? ik wist dat het eraan zat te komen, maar ik kan niet op die datum met een reden. dus ik mag toch best zeggen dat ik niet kan komen en dat shirley en ik het er al over hadden gehad elkaar ooit eens te ontmoeten. dan zeg ik gewoon dat we een andere keer wel afspreken…snap het probleem niet hoor dit ligt echt aan degene die het “verkeerd” opvatten alhoewel ik echt niet snap waarom dit weer verkeerd wordt opgepakt ik zeg gewoon hoe het is. ik reageer gewoon op de vraag of we willen en vooral kunnen komen of niet. snap het probleem niet zo eigenlijk

Gewijzigd door - MamavanRico op 04 Jan 2012 10:34:56

Maak je niet druk meis … dit zal je zo nu en dan altijd hebben … en laat Kimmetje het maar uitleggen of niet.

Fijne dag!

quote:
???? ik snap het niet??

Ik eigenlijk ook niet! Wie is jullie? Want ik had er niets vervelends mee bedoelt hoor, met mijn reactie! Om even duidelijk te zijn!

ik heb het niet specifiek over demama van rico , er stond nog meer ergens wat ik heb weggehaald,
gewoon lekker gaan meeten , is toch niks leukers als vriendinnen in het echte leven te zien

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Wees dan de volgende keer ook iets duidelijker Kimmetje want ik zat blijkbaar ook verkeerd en dacht dat het om het antwoord van de mamavanRico ging.

Op deze manier breng je ook mis communicatie in de wereld.

maar esther blijkbaar vond jij dan ook dat ik iets verkeerds zei omdat je erop in ging?? ik snapte het ook echt niet ik dacht echt van: ??? ik bedoel het gewoon zoals het er staat haha… en ik zag ook niet in wat daar nou weer mis mee was. ik vind het echt jammer dat ik oa shirley niet ontmoet dan, dat wilde ik alleen maar zeggen met mijn bericht, lief bedoeld absoluut geen steek onder water of whatever… maar ik kan gewoon niet deze weken.

quote:
Maak je niet druk meis ... dit zal je zo nu en dan altijd hebben ... en laat Kimmetje het maar uitleggen of niet.

Fijne dag!

nouja ik ben niet de gene die me druk maakt haha ik leg alleen maar uit omdat ik een reactie kreeg. dus maak ik me in de 1ste instantie ook niet druk. ik dacht eerlijk gezegd weer: jammer dat men elkaar weer op woorden moet gaan pakken.
maar na kims uitleg bleek dit niet zo te zijn dus dan is het goed toch?

Ik vroeg me af wat die steken onder water zijn ?? … kan niets terug vinden en snapte het eigenlijk ook niet. Het enigste wat ik me kon bedenken is wat ik schreef in onderstaande reactie mbt jouw reactie naar Shirley toe. Daar maak ik me niet druk om maar wil dan toch wel weten wat iemand bedoeld snap je? Sorry, ik wil ook niet iets gaan zoeken dus misschien had ik het moeten laten. Zal mijn onrechtvaardigheids gevoel wel zijn

ja naja ik snap je wel dat je dan wil weten wat er precies gezegd is, kimmetje zegt dat ze het heeft weggehaald maar ik heb het hele topic gisteren gelezen en ook toen viel mij persoonlijk niets op dus ik ben ook wel benieuwd.
maar dat heeft dan meer te maken omdat er een discussie leek te ontstaan en ik dan niet begrijp waar dat voor nodig was.

maar waar ik bij jou op doelde was meer ; wat jij schreef op mijn reactie was dat suggereren naar waarom kim dit aangaf? want aan suggereren heeft natuurlijk niemand iets en daarom reageerde ik weer op jou omdat ik dus echt zoiets had van; oke… gaan we weer. en waarvoor uberhoudt. snapje? maar ik ben net als jij wel benieuwd wat er dan precies gezegd is waarom Kim aangaf dat er geen steken onder water mochten werden gegeven… en door wie dat dan werd gedaan want nogmaals ik zie nu niets anders in het topic dan gisteren. of ik heb eroverheen gelezen…