Afspreken zuidholland/zeeland/brabant omg

Sorry mamavanRico, maar na het lezen van de reactie van Kim dacht ik net als Esther dat het om jouw berichtje ging. Dit omdat je niet schreef wat leuk, maar ik kan helaas niet ofzo. Nee, je schreef alleen je weet dat ik jou wel wil ontmoeten Shriley, maar dat doen wij wel een andeere keer. Dit kan je opvatten als ik wil jou wel zien, maar de andere niet. Ook al bedoel je het dan niet zo, het kan wel zo overkomen. Dit is niet als een aanval bedoeld, maar ik bedoel meer dat dit zo op mensen over kan komen.

Groetjes,
Sandra

tja maar ja dat is dan niet aan mij toch? ik geef gewoon antwoord op haar vraag. als mijn antwoord een ander dan niet bevalt is dat dan jammer, ik ga niet eerst vragen: vinden jullie het goed als ik het zo formuleer?
iedereen praat zoals hij / zij praat, nou ik gaf gewoon antwoord op dr vraag.
als ik b.v. schrijf: ik vind het naar als rico zo aan het peuteren is.
en ik krijg als antwoord: ja herkenbaar, mijn kind doet ook zus of zo.
zeg ik toch ook niet: je had moeten zeggen: ik vind het vervelend voor je dat dit of dat zo is.
ja sorry hoor vind het een beetje onzin eigenlijk! waarom zou ik moeten zeggen dat het leuk is? niet dat ik het niet leuk vind voor degene die gaan maar waarom zou ik dat moeten benadrukken? nee sorry hoor maar dit slaat kant noch wal in mijn ogen. en dat is ook niet als een aanval bedoeld. dit is gewoon hoe ik erover denk.

Ik geef alleen aan dat het nu wat bot over KAN komen op mensen, omdat je geen antwoord geeft op de vraag of je naar de meeting wilt komen. Maar alleen aangeeft dat je specifiek Shirley graag wilt zien en dat dat wel een andere keer komt. Je hoeft uiteraard niet alles te schrijven zoals andere willen. Want ieder schrijft het op een andere manier.

Groetjes,
Sandra

ja daar was ik me niet bewust van omdat ik het zo niet bedoelde maar goed kim bedoelde mij niet eens specifiek dus zal het wel meevallen. en ja ik heb ook het meeste met shirley contact, ik hoef niet zo nodig met iedereen contact van het forum, en omdat zij de vraag stelde geef ik aan haar antwoord.
maar ik snap je punt hoor alleen omdat ik dat zo niet bedoel kan ik er niet veel mee. nogmaals ik zei gewoon hoe ik het bedoelde, dat wij een andere x wel meeten. daarmee geef ik dan ook antwoord op de vraag of ik wel of niet kom

Gewijzigd door - MamavanRico op 04 Jan 2012 16:39:58

ik less het nu allemaal pas en zoals ik het lees zie ik niets raars?
En aangezien ik veel weet van mamavanrico , weet ik wat er is en weet ik ook dat ze wel wilt komen maar niet kan dat ligt niet aan jullie.

@ Kim: heb je hier iets weggehaald wat niet was? Anders begrijp ik het misschien verkeerd.
(vind ik trouwens heel vervelen als er dingen weggehaald worden dat maakt sommige verhalen opeens heel anders en komt het gelijk anders over en heb ik geen idee waar het over gaat). Niets persoonlijk bedoelt maar gewoon omdat ik het zo opvat.

Gelukkig word de meetinglijst toch nog aardig lang :smiley:

Groetjes,

Shirley, de gelukkige mama van Eliza (L).–

Gewijzigd door - x-shirley-x op 04 Jan 2012 23:23:19

De steken onder water zijn weg gehaald, juist omdat we die niet willen. Dan ga je er natuurlijk niet nog een keer openbaar over verder qua uitleg en weet ik wat. Ze waren er eerst en dus nu weg gehaald, degenen die zien dat hun berichtje aangepast is weten over het algemeen dan ook waarom. Weet je echter niet waarom je bericht aangepast is, kun je altijd via mail even vragen. Maar erover een hele discussie beginnen hier is niet nodig.
Ga dus gewoon lekker verder met het plannen van een super gezellige meet. En nog belangrijker, ga er lekker van genieten.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

ja ik heb gemaild wat het dan precies was, aangezien ik degene ben die erop is aangesproken vind ik wel dat ik mag weten waar die heisa voor nodig was, aangezien mijn bericht niet is aangepast. en ik ook weet dat het niet door mij kwam.

Misschien heeft diegene die zogenaamd steken onder water heeft geschreven, dit helemaal niet zo bedoeld en wordt er nu tekst weg gehaald waarvan ik me nog steeds afvraag wat dit geweest is?? Want ik heb niets raars gelezen en voel me niet aangesproken. Ik heb gewoon wat moeite met de manier waarop en ben meer voor openheid … daar leert iedereen van.

Mijn berichtje is aangepast zie ik net, blijkbaar bedoelde ze mij dus…
Dus jullie zijn bij deze allemaal vrij van verdenking

Heb Kim gemaild. Was me idd van geen kwaad bewust, vind het wel jammer dat er dan wel een berichtje in dit topic geplaatst wordt waardoor er meteen weer een hoop ophef is, ipv naar mij persoonlijk gemaild als er een opmerking staat/stond die blijkbaar ergenis opwekte.
Maar zal er verder niet op in gaan. Hoop dat ik dit met Kim via mail kan oplossen.

Zullen we het verder over de meeting hebben? Zijn er nog anderen die meegaan?

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

Ik heb het berichtje van suzsje nog een keer gelezen en zie nu idd wat er aangepast is. Scheelt maar 1 woord, dus denk dat vele het niet zullen zien. Denk ook dat het wel erg ver gezocht is met steken onderwater. En dat ze het totaal niet zo bedoeld heeft. Maar goed heeft idd weinig zin hier verder op door te gaan.

Ik heb al laten weten erbij te willen zijn. Heb jullie mails ook ontvangen, dus laten we een datum prikken. Het is tenslotte al bijna week 4

Groetjes,
Sandra

@Suzsje: ja dat zal dan mijn opmerking wel zijn geweest maar net als jou heb ik daar toch ook niks mee bedoeld?? geen idee wat je dan gezegd zou hebben overigens maar ik ga me niet meer verantwoorden zeker niet omdat ik helemaal niks verkeerds heb gezegd. vind het jammer zoals ik al zei dat er door dit gebeuren alles op mij werd geschoven, dat is waar ik dan weer van baal, zeker omdat ik niks geks zeg.

maar ja idd heb het maar over de meeting daar ging het topic tenslotte ook over.

Inge, ik heb je even een mailtje gestuurd, dan weet je wat er stond!

Groetjes,
Sandra

Even terug naar het akkefietje, Kim en ik hebben het uitgepraat hoor niks aan de hand verder.
En we hebben meteen alvast afgesproken dat de volgende meeting een slaapfeestje bij Asje in de tuin wordt haha lijkt me erg gezellig!!!

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.

O prettig dat ik dat weet dan alvast. Maar dat kan inderdaad voor iedereen die een tent heeft. Onze 2500 vierkante meter tuin is groot genoeg voor ikkeben ja en wie zich niet gedraagt kan ik er nog in rondslingeren ook nog. Hahaha

Uhhhhm hoe kan deze topic nu eigenlijk uitkomen op mijn tuin ?

Sorry, het zal wel aan mij liggen maar ik snap er nog steeds niet van.

We gaan inderdaad maar een datum prikken, zal morgen een mailtje sturen.
Voor je het weet is het zover joepie.

Groetjes,

Shirley, de gelukkige mama van Eliza (L).–

Haha, shirley komt goed, heb je gemaild
Ook wat betreft datum.

@Asje, hoe we op jouw tuin uitkomen? Heel simpel!

Nou jullie hebben wat goed te maken (gna gna ), jij hebt een grote tuin, het gaat hier in het topic over het algemeen over een meeting… en de volgende meeting wordt dus bij jou!

Whaha moest ik iets goedmaken ? Na ja, ik heb die tuin niet voor niks he