Aaron ziek terug van vakantie

Hij ligt er alweer in voor de nacht nu in te gaan.

Vanmorgen werd hij huilend wakker in het vakantiehuisje, toen ik bij hem kwam was hij heet.
Ik had zijn spulletjes bij en de temp was 38.8
Pcm gegeven…en naar huis gereden, sliep toen 40 minuten in de auto en toen hij wakker werd huilde hij weer meteen (let op…aaron huilt NOOIT overdag)

Was erg opvallend is geweest de gehele dag is dat hij zijn handje veel rechts naast zijn naveltje houdt, dat viel ons op.
Vanstraks de dokter gebeld, die zei: een buikvirusje.

Hij heeft vandaag niet gepoept (normaal 1-2x op een dag) had wel plas in zijn luier.
Heeft vandaag halve papfles op en half kwarkbakje en ietsiebietsie sap.
En 2 plopkoeken.

Hij is heel de dag zo huilerig dat het echt sneu is.
Zat bij het eten op mijn been te trillen terwijl hij gloeit!

Heb net weer pcm 240 gegeven en hoop dat hij de nacht goed doorkomt.

Vind het ZZOOOOWWW zielig!

Wilde het even kwijt.

Gr, Danielle

Wat sneu Danielle. Maar meer dan je nu gedaan hebt, kun je niet doen. Hopelijk trekt het snel bij. Je zou alleen denken dat 'ie juist wél zou poepen met een buikvirus, maar goed. Hopelijk komt 'ie de nacht goed door en gaat het morgen al stukken beter. Beterschap met Aaron!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ach arm manneke. Bij buikvirus denk ik indd ook aan buikgriep, maar goed kan misschien ook op de andere manier.
Als je het niet vertrouwd gewoon na de ha post gaan

heel veel beterschap.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hoi,
Ja ik vind het ook raar dat hij niet heeft gepoept maar hij had de laatste 3 dagen wel diaree gehad.
En er is mij vanstraks verteld door de dokter dat een buikgriep wel een week kan duren maar ook snel over kan zijn…hoop het laatste!

bedankt voor jullie beterschapswensen!

Gr, danielle

heel veel beterschap voor je mannetje!
hopelijk word ie snel weer de oude!

groetjes!!

karin

Beterschap voor de kleine man.

Groetekes, Sje

beterschap voor je zoontje!
maar houdt hij zijn handje aan de rechter kant zoals jij het ziet of aan zijn rechter kant zeg maar?

@krokodil, Aan de kant waar de blinde darm zit…dus dan ga ik al meteen bang worden omdat hij NOOIT huilt!
Als het maar geen blinde darm onsteking is denk ik dan!
Als hij dat morgen nog doet dan zit ik snel bij de huisarts.

Hij lag er nu om kwart voor 6 in en is ondertussen alweer 3x gekomen met een gloeiend bolletje en ijskouden handjes en voetjes.
Ik weet nu niet goed hoe ik hem moet kleden want met koorts mag je weer niet te warm kleden …maar als hij kouden handjes en voetjes heeft en daardoor misschien wakker word is dat ook weer vervelend.

We hebben zo’n leuke vakantie gehad en dit als afsluiting…echt jammer.
hij heeft heel de tijd pijnscheuten lijkt het wel…komen en gaan…zo zie ik het.

Gr, Danielle

Mijn zoontje heeft ook afgelopen week een buikvirus gehad, ( van mij gekregen, had het opgepikt op mijn werk) en hij had ook pijn in zijn buik, want dan stond hij ineens stil in de kamer, ging een beetje piepen, en dan dat handje ook op zijn buik. Dan wist ik al; zometeen gaat hij weer diarree krijgen en dat klopte dus ook elke keer.
Zielig hoor, hoop dat je kleine ukkie weer snel opknapt!

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

@Christa,…is Jack er al wel vanaf…hoop voor jullie van wel en zeker voor Jack!
Ja…echt sneu voor die kleintjes…en ik heb geprobeerd om een goede reactie te krijgen.
Vroeg zo aan Aaron: Doet jouw buikje au?
Maar hij gaf geen reactie alleen maar huilen hij weet nog niet wat "“au” is denk ik.
Ze kunnen nog niks duidelijk maken en dat vind ik jammer want als hij nou au zou zeggen waar het au doet dan kan ik daar op reageren.

Gr, danielle

Danielle, heeft Aron nou al gepoept of niet? Ik dacht even te lezen dat dat niet goed lukte en dan kan de pijn komen door volle darmpjes. Ik heb dat ook vaak en dan krijg ik enorme pijnscheuten die opkomen en weer afnemen. Maar het kan natuurlijk ook zijn blinde darm zijn. Even goed in de gaten houden! Sterkte met het arme mannetje!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Rainbow: nee hij heeft vandaag niet gepoept.
Maar volle darmpjes kan hij niet hebben aangezien hij tot gisteren 3 dagen diaree heeft gehad.
Dus zijn darmpjes zijn ver leeg en hij heeft vandaag ook niet veel (2 koekjes) vast voedsel op. Maar bij een buikgriep moet je veel poepen dus ik kan het niet goed rijmen dat het een buikgriep is want hij poept niet.
Daarom ben ik weer bang voor een blinde darm omdat hij die kant teljkens vastpakt als hij weer een pijnscheut krijgt.

Gr, danielle

quote:
... Vroeg zo aan Aaron: Doet jouw buikje au? ... Gr, danielle

Bah, natuurlijk snapt ie dat niet.
Als je nou vraagt: Doet je buik pijn?
Dan zegt hij waarschijnlijk: ja!

Oh enne, als je darmen helemaal leeg zijn, duurt het wel even
voordat de ontlasting weer op gang is, dus dat kan wel.
Als je echt denkt aan blinde darm dan MOET je morgen direct naar de ha.

M.

Gewijzigd door - MarselenDiana op 28 Dec 2009 21:39:46

Als er niks in zit kan er inderdaad ook niks uit en dat kan ook kramp geven, enne volgens mij als het de blindedarm is en je drukt erop gaan ze ook wel piepen geloof ik maar dat weet ik niet zeker.

Anders inderdaad gewoon even naar de ha gaan. Beter safe than sorry.

Groetjes,

Michèle

Wat vervelend Danielle dat Aaron ziek is.

Heel veel beterschap!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ik ga er even niet meteen vanuit maar als jij zelf bang bent voor een blinde darm ontsteking, dan zou ik dit meteen laten nakijken. Beter het zekere voor het onzekere.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Hoe gaat het vandaag met Aaron, Danielle?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

aaah meid heel veel beterschap met je manneke!
is niet fijn nee als ze ziek zijn en zeker niet als dat op vakantie gebeurd. (hadden we hier ook haha maar terug nar huis konden we niet)
ik hoop dat ie snel opknapt… en die buikvirusjes heersen echt!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hoi,

Nee…gelukkig heb ik mezelf weer eens drukker gemaakt dan wat er was ik weet zeker dat er niksmis is met de blinde darm.
Hij heeft vandaag 3x een dunne broek gehad.
Nog heel geregeld vanuit het niets begint hij ineens keihard te huilen en na 30-40 seconde is het weer weg.

Ik heb altijd zo snel dat ik denk dat er iets ernstigs aan de hand is wat helemaal niet zo is, maar als hij dan zo heel de dag ongeveer zijn handje op zijnbuik houd dan denk ik: daar zit de blinde darm…het zal toch niet!..zo denk ik dan.

Hij is heel de dag nog geen Aaron geweest…geen brood…geen fruit…geen vlees waar hij gek op is…wel 1 koekje op en een yogurtbakje met aarbeien en vanmorgen zijn fles 180cc.

Ligt er ook wel veel vroeger in dan normaal…maar ja…vanmiddag ook maar weer 45 minuten geslapen!

Hoop dat het morgen beter gaat want zo is het nog niet veel.
En zijn koorts is weg gelukkig!

Gr, Danielle

Ach arme kerel…

Vreemd he hoe je moedergevoelens dan zo hoog opspelen. Het liefst wil je een algeheel onderzoek in het ziekenhuis zodat je zeker weet dat er niks ernstigs met hem is…

Beterschap … en laat hem maar lekker goed drinken … dat is het belangrijkst.