Aaron ziek terug van vakantie

Gelukkig is de koorts weg Danielle, dat scheelt. Nu hopen dat die derrieluiers ook snel verleden tijd zijn. We zitten er hier inmiddels ook weer middenin, maar dat zijn duidelijk tandjes/kiezen. Alweer een paar keer kleertjes in de week moeten zetten, zeg maar… Kortom: ik denk aan je als ik weer een luier moet verschonen. Sterkte nog even met Aaron, hopelijk gaat het morgen beter!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Als hij het vannacht maar beter doet dan afgelopen nacht…9x!
En ik wilde hem niet alleen laten omdat hij ziek was en weer 1e keer thuis slapen, dus elke keer eruit…9x!
Heb nu gezegd (hij is koortsvrij) Aaron…mama gaat nu niet meer komen als jij huilt…lekker slapen en niet wakker worden.
Hij is jammerlijk alweer 2x wakker geworden sinds 10 over half 7!

Wat er is…GEEN IDEE!
Zie wel wat er komt.

Gr, Danielle

Wel een pcm gegeven, ondanks dat de koorts weg is? Misschien heeft 'ie nog wel ergens pijn, dan kan het toch helpen. Sterkte voor vannacht dan meid, hopelijk gaat het goed!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@mriek,Dat lees ik adus nu pas…HAD ik het maar eerder gelezen en gedaan misschien was het dan beter gegaan vannacht!
Hij is ieder uur gekomen maar we zijn er maar 3x naartoe gegaan want ik wist dat hij niet meer “ziek” was.
Hij speelt met ons…ik zet elke keer als hij komt mijn beeldscherm aan en hij is gewoon kei boos!
Hij wil perse dat er iemand komt en blijft gewoon door huilen!
We hebben nu nog 4 nachten voordat we weer moeten werken en die gaan we even benutten om hem eens een goed slaappatroon aan te leren!
Hij is immers al anderhalf!

duimen he!

Gr, danielle

Morgan heeft dit ook gehad Danielle alleen is zij niet ziek geweest, maar wel het spelletje dat ze speelde. Heeft een week geduurd en toen sliep ze weer door.

Groetjes,

Michèle

Hoi Danielle,
Wij zijn van het najaar ook een weekje op vakantie geweest. Toen begon Floortje ineens raar te doen met slapen en thuis zette dat door.
Volgens het CB kan een vakantie het slaapritme van je kind aardig in de war gooien en duurt het soms een tijdje voordat het weer bij het oude is… Kwestie van consequent volhouden…
Succes!
Iris

@Iris: bedankt…dan weet ik dat het toch met die vakantie te maken heeft…van tevoren ging het de laatste tijd “redelijk” goed…maar een goed e slaper is het nooit geweest.

Ik ga consequent zijn, dat weet ik zeker!

Gr, danielle

Succes Danielle, even een paar heavy nachten misschien, maar als je er echt achter staat zal het jullie lukken! Inderdaad, hij zou nu gewoon moeten kunnen slapen zonder van die buien 's nachts. Zet 'm op!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@mriek,: hij is nu vanaf kwart voor 7 alweer 2x geweest maar we zijn niet gegaan

Gr, Danielle…ik hou VOL!

Goed zo! Jullie zijn de baas hè, dit kan 'ie NOOIT winnen!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

komt goed meid, idd blijven volhouden! het is gewoon heel zwaar om niet te gaan als ie aan het brullen is, maar in dit geval is het gewoon het beste! uiteindelijk ben je uiterst tevreden met jezelf, en met hem

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

We hebben vannacht een best goede nacht gehad hoor!
Hij kwam 2x en huilde “wat” maar viel weer in slaap…ik hoefede er niet naartoe.
Gisteravond kwam hij2x snel achter elkaar nog en brullen maar ik heb tenminste wel kunnen slapen!

Kijken wat hij vanmiddag doet want dat was gister DIKKE ellende!

Gr, danielle

Dat klinkt al een stuk beter Danielle! Goed gedaan!

Wij stonden vanmorgen helemaal verbaasd. Erik was pas om 7.30 uur wakker! Helemaal perplex, echt. Normaal dus 6.00 uur ongeveer. Voelde als uitslapen, haha. Hopelijk gaat Aaron dat ook een keer doen!!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker