Aanleiding topic jongens en poppen

@Michèle, de nobelprijs van de sprookjes.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 07 Jun 2010 13:51:45

Inderdaad Michèle, Ik zou ook niet met me zelf kunnen leven als ik Lesbisch zou zijn, maar perse voor het geloof met een man ging trouwen… ik zou dat Ten eerste al zielig voor die man vinden, maar ook voor mezelf en kinderen…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Ik dacht dat het een zonde was een andere opzettelijk pijn te doen.

Groetjes,

Michèle

Nou ja, ik heb er niet echt een oordeel over, ze kiezen alledrie zelf voor wat het beste bij al de aspecten van zichzelf past. Ik denk dat celibaat leven over tegen de menselijke natuur ingaat, maar niemand verplicht die jongen om die keuze te maken, dat is hoe hij zelf met zijn homoseksualiteit icm zijn geloof om wil gaan.

Die laatste, die dan probeert om toch een heterohuwelijk aan te gaan die had ook een soort van voorbeeld echtpaar die heel gelukkig zeiden te zijn samen. Je kunt natuurlijk best veel van elkaar houden en leuk samenleven dan, dat geloof ik wel. Maar persoonlijk zou ik dat stuk aantrekkingskracht wel missen hoor.

In elk geval lijkt het me heel moeilijk als je door je seksuele voorkeur en je geloofsovertuiging dus hoe dan ook niet echt jezelf kunt zijn. Ook heel sneu voor die jongen die zijn ouders en broertje het niet echt accepteren.

In elk geval: ik dacht miscshien wel boeiend naar aanleiding van onze discussie hierover. Horen we eens van die jongens zelf, ja toch?

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Dat is ook zo Liske, ik vindt het ook vooral sneu voor die jongen waarvan zn broertje en ouders het niet accepteren…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)