Even heel benieuwd hoe jullie de kamer van jullie peuters hebben ingedeeld. De meubels hebben wij (volgende week) in ons bezit. We houden van strak en heb hele ideeën in het hoofd … maar die zijn nog niet uit gewerkt …
Wat hebben jullie op de muren van de kamers? Wij wilde blauwe verf (jongensachtig) maar er zit ook al grijs op dus houden dit maar zo. Nu zei manlief dat hij het wel leuk vond om een olifantenkop oid op de muur te plakken. Dus geen hoofd die aan de muur hand maar echt de contouren die je op de muur plakt in het zwart (die muur is wit), maar ik wilde graag een (tip van bakmama) autobaan erop maken. Alleen die kan ik niet in mijn smaak vinden… Wil die het liefst gewoon zwart (dus alleen afbeeldingen) met een weg en allerlei kleine / grote auto’s erop. 1 grote auto over de hele muur vind ik weer niet leuk … (zeurpiet he) …
Wil het ook niet té druk maken want een slaapkamer is om te slapen en heel soms even spelen (als mama moet douchen ) maar verder rust… en makkelijk schoon te houden (ruite)