Aan welk snoep/eten zijn jullie verslaafd aan?

Ik heb vandaag mijn zoveelste zak colaflesjes gekocht. Ik ben dus verslaafd aan die dingen. Zodra ik ze zie, graai ik in de zak. Laatst waren ze in twee Appies uitverkocht (of erger: uit de handel?) en ik was echt teleurgesteld! Mijn collega zei: ‘Weet je wel dat er varkensbotten in die geleisnoepjes verwerkt zijn?’ Maar dat maakte mij niks uit! En ik ben ook verslaafd aan bananensoezen! Die lust ik elke dag wel eentje. Laat de bakker bij ons om de hoek nu net over-heer-lijke bananensoezen maken, helemaal gevuld met banaan en pudding…Sinds ik die ontdekt heb, een week terug, heb ik er al 2 op! Voorheen at ik ze af en toe…

Deze snulpaap is erg benieuwd wat jullie niet kunnen laten staan en hoe jullie jezelf een beetje inhouden om er niet té veel van te eten? Dat vind ik ook wel belangrijk, want ik loer steeds die bakkerij in als ik langs loop met Eef. Ik loop niet steeds naar binnen, maar moet me wel echt inhouden hoor! SMUL. Dit weekend neem ik denk ik nog een soesje!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik ben echt verzot op chocolade!!
En dan het liefst de allergoedkoopste melkchocoladereep!

Normaal koop ik bij de boodschappen 1 reep en daar moet ik het dan heel de week mee doen. en als het niet in huis is, kan ik het ook niet eten…
Ik moet wel zeggen dat ik afkickverschijnselen krijg als ik hem in het begin van de week op eet, en aan het eind niets meer heb.
Hmm… ik krijg er nu weer trek in

Ik hou verder ook erg van lekkere zoete dingen, maar probeer me zo veel mogelijk in te houden, maar dat is heel lastig!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Helaas mag ik me niet te veel laten gaan, maar ik ben dol op popcorn. Vroeger was het zoet nu zout. Daarnaast ben ik zo ie zo meer een hartig dan zoet snoeper, Buggles met chefkaas, crackertjes met smeerkaas (vreet ik er zo 4 pakjes van weg), gewoon chippies. Dus echt de hartige dingen.

Groetjes,

Michèle

Hier ook meer naar het hartige alhoewel ik me aan chocola ook goed te buiten kan gaan

Gek hè dat de de kilo’s er niet af willen

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Zelf heb ik niet echt een verslaving van iets. Vind alles met mate lekker … zowel fruit als zoetigheid.

Manlief daarentegen is verslaafd aan: manna (die gepofte verkleurde rijstkorrels… daar eet hij elke week een zak van op!)

Lilypie In verwachting Ticker

Drop, de zoete harlekijntjes…als die in huis zijn, gaat de zak leeg. Ik eet het als chips… En laat de klusdrop van Gamma nu heel erg lijken op die harlekijntjes…en laten die nu ook net bij de kassa liggen…die kan ik niet laten liggen als ik daar ben…

Gelukkig (of helaas…) houdt hier onze portemonnee ons tegen om te veel van dat soort dingen te kunnen eten

Papa daarentegen is verzot op stroopwafels…Denk ik er eentje te kunnen eten als ik uit het werk kom, zie ik de lege verpakking al weer op zijn bureau staan… Kunnen mannen nu nooit hun laatste koekje bewaren voor hun vrouw? Of heeft alleen de mijne daar last van???

Ooooh Manna! Die ga ik morgen direct halen:D Ik had een tijdje geleden voor Joey zo’n zak gekocht, maar het arme kind heeft er maar een klein schaaltje van gehad Mama 's avonds de rest
Ik ben eigenlijk ook meer van de hartige dingen, hamka’s, nib-it maar vooral de allergoedkoopste ‘Chipito’s!’ Die heb je in kaas en pinda, Die koop ik altijd voor Joey, maar hij krijgt de kans niet om het te eten, haha! eigenlijk alle chips zolang het maar geen gewone aardappelschijfjes chips is.
En laurierdrop, ook zo lekker, het liefst nog met een potje zoete zwart-wit poeder erbij… Jeetje ik schaam me dood als ik het zo opschrijf, haha!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Wat grappig jij ook Manna… Vanmiddag heb ik Jurian ook een handje gegeven (voor de variatie ) en hij vond het ook lekker …

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

[img]http://bd.lilypie.com/kaHXp2.png" alt=“Lilypie In verwachting Ticker” border=“0” />

ik mag graag die koekjes eten met chocola erin en als ik dan de smaak goed te pakken heb dan is het pak ook in een no time leeg.

maar heb ook wel buien dat ik graag chips eet zoals wokkels,buggels. maar ik vind salades voor op toostjes ook wel lekker.

en zo overdag mag ik wel is graag een snoepje pikken.

ik heb zelf als kleine meid een snoep verslaving gehad.

Ik heb bij vlagen trouwens ook een serieuze ijsjes-verslaving! In de zwangerschap van Joey at ik elke dag minstends twee festini perenijsjes! Die konden nog wel, maar nu ben ik, net als voor de zwangerschap, weer meer van het roomijs/softijs en magnums enzo, en die beperk ik maar tot 1 of 2 per week, want die zetten wel iets meer aan dan festini’s, haha!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Koekjes en drop zijn mijn zwakke plekken. Vooral de Kanellies van de Aldi en Jubes dropjes van Venco.

och och och… wat een topic!

Ik ben naast chocolade (HEERLIJK!!!, niet te veel van in huis halen anders is het hek van de dam en ben ik aan het einde van de avond misselijk!) een echte hartig-fan, komtie hoor:

Eén glaasje rode wijn en dan eet ik zo een zak naturel ribbelchips leeg, of een doos pringels,

Ik zou serieus iedere dag wel twee keer patat kunnen eten. Ik doe het niet natuurlijk, maar ik vind het lekker genoeg om het wel te doen.

Toastjes met boursin, blokjes kaas met mosterd, dry roasted pinda’s, noem maar op: HEERLIJK!

Hmm… krijg er alweer trek van!

liefs

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2m.lilypie.com/4SIQp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - Liske op 27 May 2010 09:54:43

alle junkfood vind ik heerlijk als we naar de mac gaan neem ik altijd een burger mee voor het ontbijt de volgende dag… erg he!!!
verder heel verschillend de ene keer chocolade de andere keer koekjes

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Ik ben verslaafd aan Chips
heeerlijk, ik vind het vreselijk maar ik wil eigenlijk elke avond wel een beetje haha en maar zeuren over mijn lijn

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Manlief hier zegt … jij geen verslaving?? Je ben brood verslaafd! Mmm dat is denk wel zo… kan zo 12 boterhammen eten …

Ha ha ha dus jij zou een slechte voor het brooddieet zijn mini boy

Groetjes,

Michèle

Haha, leuk om dit van iedereen te lezen!!

Ik vind eigenlijk bijna alles lekker wat jullie schrijven, haha
Krijg er helemaal trek van, en we hebben nog een lekkere zak chips liggen

@Sannn: Ik heb dat ook als ik grote hoeveelheden chocolade eet, en dan krijg ik ook last van stinkwindjes Haha

Liefs, Anne

Fijn om te lezen zeg, dat ik niet de enige vreetzak ben! En ook grappig dat iedereen van iets anders houdt. Die Manna, dat vind ik zelf het aller-, aller- allervieste snoep dat er is! Brrr. Als kind vond ik het al enorm vies. Toen had je het op de kermis bv, in een speenfles. Ieieieieie! Ik krijg er kippenvel van. Net als van die enorm smerige schuimblokken (rose met geel) bij de snoepkraam, waar je tanden in wegzakken. Of van snoeppapier! Bleeeeh! Grappig dat Mini Boy en Snoekie zowat een moord doen voor Manna!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Mini-boy niet maar haar man hé … ik vind het ook niet lekker hoor … Geef mij een boterham met rauwkost

Ik vind die manna ook echt verschrikkelijk smerig

Liefs, Anne