Aan welk snoep/eten zijn jullie verslaafd aan?

Leuk topic!

Ik ben echt van de hartige dingen. Toastjes, chips of een lekker blokje oude kaas. Overdag kan ik me heel goed inhouden met snoepen. Ik eet veel fruit en iets van ontbijtkoek of biscuit tussendoor. Mijn zwakke punt zijn echt de avonden. Gelukkig kan ik me altijd goed inhouden, maar het liefst eet ik iedere avond een bak chips leeg.

Groetjes,
Sandra

Ik heb 2 verslavingen stroopwafels daar kan ik echt een pak van achter elkaar leegeten en van die supergoedkope kaasflips jummie. En natuurlijk chocolade.
Maar goed ik kan me heel goed beheersen. Mijn man moet namelijk in tegenstelling tot mij wel op z’n lijn letten en ik vind het dan niet zo aardig om zelf wel volop te gaan snaaien. Dus hou ik het vaak bij een koekje of een bakje kaasflips. Maar af en toe laat ik me wel lekker gaan hoor.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

idd sávonds is de verleiding veel groter om te gaan snoepen en ondanks die extra kilotjes die ik met me meedraag laat ik me gewoon lekker gaan maar neem ik eert lekker een geroosterd broodje en daarna iets zoets zoals chocola oid
manlief is niet zo’n snoepert maar gevulde of appelkoeken daar eet hij wel een pak van leeg als hij achter de pc zit hahah

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag