8.00 nieuwe tijd

Wj zijn tevreden. morga was de hele week al 6.00/6.30 wakker maar vanmorgen, mede door de zomertijd, was het 8.00. Daar kan een mens mee leven. Ook al was er een uurtje gesmokkeld zeg maar

Groetjes,

Michèle

Goedemorgen,

hier eentje die ook net een kwartiertje wakker is, De ander slaapt nog.
Terwijl ze normaal rond 6.30 / 7 uur wakker zijn, dus het aantal uur hebben ze wel geslapen!
Ben benieuwd of ik vanavond op tijd in bed krijg !

Gr. mama van 2 kids

Het wordt mooi weer lekker buiten afmatten en dan moet het wel lukken

Groetjes,

Michèle

Seth maakte ook een uitzondering vandaag!!
8.20 uur nieuwe tijd was hij wakker.

Ik denk dat wij zijn middagslaapje overslaan, anders krijgen we sowieso problemen met slapen, vanmiddag én vanavond. Is hij vanavond lekker moe, en slaapt weer lekker

Liefs, Anne

Oh mazzelaars! Hier was het 07:15 uur nieuwe tijd wel te verstaan…gaap…

groetjes,
Wendy

Hier was het 7.30 uur nieuwe tijd; goed te doen dus.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

hier ook 7.30 nieuwe tijd, normaal 6.30 dus klopt ook wel natuurlijk maar daar denken we dan maar niet aan

liefs,
Rinske

hier om 12.30 wakker (nieuwe tijd) maar hij heeft de hele nacht buikkrampen gehad dus ik zat om 5 uur nieuwe tijd aan de foon met de hapost ivm de beginende blinde darmontsteking die de ha maandag voorspelde maar gelukkig is hij om 6 uur weer in slaap gevallen tot 12.30

before you judge me, try hard to love me

Hier om 6.30 nieuwe tijd
Daar was mama niet zo blij mee Heb r wel zover gekregen dat ze nog even verder ging slapen. Toen kwam ze om 7.15. Naja toch weer 3kwartier gewonnen.
Maar komt vast nog door t nieuwe bedje.

Hier 7.15 uur nieuwe tijd…
De buurjongens hadden een iets te gezellig feestje gehad en dat wilde de heren even medelen aan de hele buurt. Luka en wij waren de enigste die hoorde hoe gezellig het was…
Maar goed, nu ligt meneer lekker te slapen en heeft hij eigenlijk geen last van het tijdsverschil, omdat het toch al uit zijn verband was gerukt door het dronken gelal.

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Ik had me zo verheugd op wat extra slaap maar nee, 6.30 nieuwe tijd … helaas wil ze dan ook bij ons niet slapen en ligt ze nog geen minuut stil.

Flink afmatten maar vanmiddag!

Groetjes Esther

hoi,
hier ook een mazzeltje vanochtend 9.30u nieuwe tijd!!! da’s even heel lekker voor papa en mama. Ze ligt nu even te slapen maar laat haar niet langer dan 1,5u slapenanders heb ik vanavond een probleem…

groetjes gidget

hier tot 8.00 nieuwe tijd en daarna nog van 9 tot 11 dus heerlijk kunnen uitslapen.

22-12-2009 colin geboren

Hier beide kids 8uur nieuwe tijd :smiley:

Heerlijk!

Liefs, Melanie

Mama van 3 jongens: beginnende blindedarm ontsteking??
Hoe oud is je kindje, en hoe gaat het er nu mee??

Groeten, mama van 2 kids

Tim was 10 voor 8 nieuwe tijd wakker. Erg vroeg voor zijn doen, aangezien het toen eigenlijk pas 10 voor 7 was. Maar goed hij heeft wel gewoon zijn middagslaap gedaan en ging vanavond na een half uurtje slapen. Dus al met al prima. En Daan slaapt bijna alleen nog maar, dus die heeft er niks van meegekregen.

Groetjes,
Sandra

mama van 2 kids

ja dat zei de ha afgelopen maandag dus bij elke buikkramp stress ik al , vanacht weer slecht geslapen maar hij klaagde over mond pijn dus zo even een afspraak bij de tandarts maken, verder gaat het wel weer redelijk.
hopelijk vandaag of morgen de uitslag van het lab (ontlasting onderzoek)en dan hebben we hopelijk uitsluitsel

before you judge me, try hard to love me

Vanmorgen was het hier weer 7.45 ik ben blij wanti k ben vrij vandaag en thuis met haar

Groetjes,

Michèle

Hier was het precies half 8 nieuwe tijd vanmorgen…
Ik vindt het altijd balen van het voorjaar, dat het zo lang licht blijft… heb dan altijd het gevoel dat Noah bijv. niet wil slapen, omdat het nog licht is…

Maar dat is gister avond ook goed gegaan, dus dat zal wel goed komen!

Liefs, Melanie

Oh hier slaapt morgan wel hoor, maar ben blij dat het met die tijdschuiving niet meer zo heel vroeg ligt is even want ik had het idee dat morgan steeds wakker werd door die kl*te pappagaaien buiten.

Groetjes,

Michèle