Hier was het vanochtend half 8!!
Dat is al in geen tijden gebeurd, heerlijk zeg
Wel jammer dat we toen erg moesten haasten voor school, haha.
Liefs, Anne
Hier was het vanochtend half 8!!
Dat is al in geen tijden gebeurd, heerlijk zeg
Wel jammer dat we toen erg moesten haasten voor school, haha.
Liefs, Anne
Nou, was Luka gister voor zij doen dus zo vroeg wakker, dat heeft hij vandaag wel ingehaald!
Vanochtend pas om 9.30 uur wakker en meneer wilde er om 12.30 uur alweer in!
Die ligt dus nu alweer bijna een uur diep in slaap…
Gisteren ging het hier allemaal goed. Gewoon overal de nieuwe tijd aangehouden en hij heeft zelfs tussen de middag gewoon geslapen. Terwijl het eigenlijk een uur vroeger was. Had dus niet verwacht dat hij zou slapen.
Vandaag ging het ook prima. totdat zijn middagslaap eraan kwam. Hij ging wel op bed liggen maar was klaar en klaar wakker. Nu slaapt hij wel, maar is een uur later in slaap gevallen dan normaal. Zal vanavond dus niet vroeg slapen worden
Groetjes,
Sandra
Hier zondag om 08.15u! (nieuwe tijd) en 's nachts niet gehoord. Afgelopen nacht was hij een uur wakker, bluh… (dat is van de afgelopen week, dat wakker worden midden in de nacht-sprongetje?!), maar vanochtend om 08.00u wakker, lekker is dat zeg.
Oeh minder Sandra. Hie door het mooie weer is morgan heel veel buiten en ik moet zeggen dat helpt wel met slapen. Misschien een optie met Tim. of anders een keer zijn middagslaap overslaan en dan kijken of je hem zo in het ritme kan krijgen weer??
Groetjes,
Michèle
Vanavond sliep hij helaas idd een uur later dan normaal
En dat terwijl hij erg veel buiten is geweest. Vanmorgen hebben we een flink eind gelopen en heeft hij in de speeltuin gespeeld. Vanmiddag na zijn slaap heeft hij in de tuin gespeeld. Misschien idd morgen maar eens zijn middagslaap overslaan.
Groetjes,
Sandra
Ik zou het wel probren en dan als het kan bijtijds eten zodat als hij er echt doorheen zit er bijtijds in kan.
Groetjes,
Michèle
rustige ochtend hier, kids zijn op school papa werk en de kleine slaapt nog steeds terwijl hij de hele nacht heeft doorgeslapen! hoe doe ik dat morgen als hij weer naar de psz moet? hij slaapt al een paar dagen uit
before you judge me, try hard to love me
Morgan was om 6.55 even wakker want ze was haar doekje kwijt. Ik zei mamma even wakker worden dan kom ik je zo halen en het is dat ik moest werken weer maar ik denk dat we anders nog even verder hadden geknort, want toen ik haar kamertje binnenkwam vroeg ze moet al wakker worden???
Groetjes,
Michèle
Vervelend Sandra, maar hier slaapt Seth inderdaad ook rustig een uur later dan normaal in de avond. En in de ochtend slaapt hij ook langer.
Ik denk dat het nog wel te maken kan hebben met het uurtje. Toen wij Seth zijn middagslaap hadden overgeslagen, sliep hij wel gelijk 's avonds. Maar de dag erna was het hetzelfde probleem.
Wij denken erover om hem maar wat later op bed te leggen, want hij zegt heel de tijd: Seth niette slapen, Seth niette moe.
Liefs, Anne