5 weken overtijd test negatief

hoi,

ik ben nu 5 weken overtijd, en ben ten einde raad.
heb al zoveel testen gedaan en ze blijven mar negatief. ik heb vorige week 1 test gehad waar heel vaag een streepje op bleef staan maar daarna was het gewoon weer negatief.

na 2 weken overtijd bij de huisarts geweest en die heeft een bloedtest gedaan ook negatief. nu volgende week als de testen nog negatief zijn weer naar de huisarts en dan maar hopen op goed nieuws.

is er iemand die hier ook ervaringen mee heeft?

groetjes linda

dan ben je niet zwanger als de bloedtest bij de dokter negatief is

[img]http://my.lilypie.com/MDoPp2.png" alt

[img]http://my.lilypie.com/A09xp2.png" alt

Ik heb ook ervaring met net zolang over tijd en negatieve tests. Bleek dat ik gewoon een menstruatie overgeslagen had. Blijkbaar is dat mogelijk. Werd daarna namelijk gewoon weer regelmatig ongesteld.

Dus je bent inderdaad niet zwanger als een bloedtest negatief is.

Groetekes, Sje

hoi,

nee dat klopt, maqar heb ook al vaak gelezen dat je dan misschien niet snel genoeg hcg aanmaakt. ik ben nu bijna 4 weken verder dus ik houd gewoon hoop dat er misschien toch een wondertje in mijn buik zit.

niet dat ik er hele dagen me bezig ben want ook dat kan de menstruatie tegen houden. ik wacht nog even af tot dinsdag want dan ben ik 6 weken overtijd en kan dus weer naar de dokter voor een bloedtest.

Nou als het goed is haalt bloedonderzoek een zwangerschap er echt wel uit hoor. Bloedonderzoek is o.a. bedoeld voor het opsporen van heeeeeeeeeel weinig HCG als een gewone test steeds negatief uitslaat.

Groetekes, Sje

heey,

ik heb niet echt hetzelfde meegemaakt, maar ik had ook een bloedtest laten doen en toen belde ik voor de uitslag toen zijden ze niet zwanger.
de volgende dag werd ik terug gebeld dat ze bij de verkeerde persoon hadden gekeken en dat ik wel zwanger was, maar als dat bij ou het geval was hadden ze allang terug gebelt denk ik.

ik ben benieuwd, ik had alleen allaaaaang terug naar de huisarts gegaan en geen 4weken gewacht.

xx.Eva.

hoi,

ik had wel terug gewild maar de huisartd heeft dit zelf gezegd dat ik tot 6 weken zelf moest testen, en als er dan nog steeds negatief stond dan moest ik weer langs komen.

nee als het aan mij gelegen had was ik allag terug geweest en evt doorverwezen naar de gyn voor verder onderzoek, want je haalt je vanalles in je hoofd zo…

en je hebt nog steeds een kein vaag streepje op je test? of geven ze echt negatief aan?

xx.Eva.

ik had vorige week een vaag streepje, maar nu niet meer.

groet linda

de dokter is uit gegaan vanaf ongveer 23 feb dus nu bijna 6 weken geleden. maar het kan ook zo zijn dat ik later bevrucht ben.

ik hoor ook van mensen dat je na 6 weken geen menstruatie gehad te hebben dat de dokte dan een pil heft die menstruatie opwekt. ik vind dit toch wel een naar idee, stel dat je wel zwanger bent dan lijkt me dat niet goed voor je kindje.

kent iemand deze behandeling?

groetjs linda

hoi wil,

nee inderdaad, dan ben ik niet zwanger. ik ben die teleurstelling echt zooo zat.
ben vanmorgen weer bloed weze prikken en kan vrijdag belen tussen 11 en 12 voor de uitslag.
ik ga er eigenlijk vanuit dat ik niet zwanger ben, dan kan de uitslag alleen maar mee vallen. en dan zien we wel wel hoe het verder gaat.
even afwachten dus…

groet linda

Hoi Linda,

Het is dus wel weer even spannend voor je!!! Ik hoop natuurlijk op goed nieuws, al kan je voor jezelf inderdaad beter van het slechtste uitgaan. Maar toch blijft het in je hoofd spelen volgens mij (tenminste dat zou ik hebben ).

Ben je al lang bezig om proberen zwanger te raken?
Ik ben zelf iets meer als een jaar bezig geweest voordat ik zwanger raakte. Ik vond het ook altijd echt een teleurstelling als ik dan weer ongesteld werd. Zeker omdat je op een gegeven moment gaat twijfelen of je wel zwanger kan raken. Mensen zeggen dat altijd…even van je afzetten, maar dat is toch best moeilijk.

We gaan voor je duimen!!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hoi,

nee we zijn nog niet zo heel lang bezig, maar ja als je het graag wilt duurt een week al lang.
ik maak me best zorgen nu, want wat als ik niet zwanger ben, waarom ben ik dan nu 6 weken overtijd? het blijft maar door mn hoofd spoken.

als ik mijn onderbuik voel lijkt hij wel iets harder als anders, maar is dit positief of negatief. ik hoop gewoon echt vrijdag op goed nieuws.
we zouden er zo gelukkig mee zijn.

groetjes linda

Je hebt waarschijnlijk altijd de pil geslikt. Je lichaam zou de weg een beetje kwijt kunnen zijn. Misschien was je voor je met je pil begon ook niet regelmatig. Maar ik hoop natuurlijk voor je dat het allemaal een andere oorzaak heeft

Groetjes,

Michèle

ja ik ben juni al met de pil gestopt, omdat ik toen een afskankkuur dmv hcg ging doen. dus ik neem aan dat mijn lichaam al ontpilt is…

het klopt dat ik altijd al onregelmatig menstrueerde, maar nooit zo lang als nu 2 weken was toch wel de max.

groetjes linda

Linda ik ben heel vaak overtijd geweest ok wel eens drie maanden na mijn kids ondanks dat ik geholpen ben gesteriliseerd

het heeft met je hormoontje te maken voor dt ik aan kids begon,was ik ook altijd zo vaak over tijd

het kan ook een soort spanning zijn dat je er toch te veel mee bezig bent met zwangerschap bewust maar onbewust wel zonder datje het weet

ja kan ook, maar stiemkem blijf ik toch op positief nieuws hopen…
en dus kan ik alleen nog maar even afwachten.
vrijdag zal ik meer weten over de bloedtest, is deze negatief dan een echo en is deze ook negatief dan zie ik wel verder.

maar hoe werkt het als ik bijv geen eisprong heb, want ik he gelezen dat dat ook nog eens kan…

gr linda

Als je geen eisprong hebt, kun je ook niet zwanger raken. Voor zwangerschap heb je eitje en zaadje nodig. Dus geen eisprong, geen eitje. Dan kunnen er nog zoveel zaadjes komen, als die geen eitje vinden, word je niet zwanger.

Groetekes, Sje

jemig eitje zaadje dat wist ik niet!!!

kom op zeg als je besluit zwanger te raken neem ik aan dat je dat weet dus je verteld me niks nieuws.

en ik heb niet gezegd dat ik geen eisprong heb, maar dat die kans er kan zijn? en als dat zo is heb je ook kans dat je zonder dat je het weet een eisprong hebt dus mocht dit bij de afgelopen 6 weken gebeurd zijn kan je wel degelijk zwanger raken
toch???

gr linda

Vorige week was er ook iemand die een topic startte met de vraag “Hoe weet ik nou of ik zwanger ben?”, dus we staan hier nergens meer van te kijken hoor!

En tuurlijk kun je alsnog zwanger geraakt zijn in de afgelopen weken als er toch nog een eisprong is geweest. Hopen dat je vrijdag meer nieuws krijgt.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 08 Apr 2009 21:54:07