5 weken overtijd test negatief

ow nee toch echt waar! nee dat wist ik niet dat deze mensen nog bestonden.
dat zijn toch wel dingen die je weet (dacht ik).

morgen rond deze tijd zal ik meer nieuws hebben, blij of niet blij.

dus tot morgen dan maar…

groetjes linda

Eh schat, morgen is het goede vrijdag. Is jou ha er dan gewoon. Niet dat ik je teleur wil stellen, maar misschien handig als je toch even belt voor dat je morgen belt en de tel wordt niet opgenomen omdat er een weekenddienst is.

Groetjes,

Michèle

Michèle, wat heb jij een heldere dag zeg!!! 10 pluspunten op je lijstje erbij!

Groetekes, Sje

Ha ha ha vind je het gek Sje, ik heb zometeen 4 dagen weekend dus ik weet wel welke dag het morgen is…

Maar dank je wel.

Groetjes,

Michèle

Luister eens jongedame, het is wel een religieus vrij weekend dus je zorgt wel dat je alle kerkdiensten komend weekend bijwoont he?! Zoveel vrije tijd blijft er echt niet over hoor!

Groetekes, Sje

ow wat goed van je heb ik niet over nagedacht!

ik heb gebeld maar de uitslag was er nog niet.
ik bel morgen gewoon weer want de assisitent zei niets toen ik zei dan probeer ik het morgen nog eens dus ik denk dat er toch wel mensen zijn die moeten werken.

anders word het pas dinsdag

groetjes linda

Ben je er in iedergeval op voorbreid mochten ze er niet zijn of de uitslag niet hebben al hoop ik dat ze wel werken voor je.

Groetjes,

Michèle

ja dat hoop ik nu ook!

ik houd jullie op de hoogte, ene duimen he!!

en vrolijk pasen allemaal

En weet je al iets?

Groetekes, Sje

hoi allemaal,

nou de uitslag is me echt niet gegunt hoor!! ik belde vandaag , ze werktte dus wel vandaag.
krijg ik te horen dat er een computerstoring is en dat ze de uitslagen niet kunnen bekijken

ik kan nu dus dinsdag nogmaals bellen voor de uitslag. pff mijn geduld word echt op de proef gesteld zo. en dinsdag ben ik alweer 7 weken overtijd. gaat lekker zo.

groetjes linda

Oh bjek zeg, wat een gedoe! Hopen dat je dat je dan in elk geval dinsdag een goede uitslag cadeau krijgt als goedmakertje.

Groetekes, Sje

Oh wat erg meid, om gek van te worden lijkt me. Laten we inderdaad hopen dat het een goede voorbode is.

Duim nog steeds voor je hoor.

Groetjes,

Michèle

nou jullie lieve reacties maken al heel wat goed hoor. ik prober het nu maar even van me af te zetten anders is het niet meer leuk.

ik hoop inderdaad dat dinsdag de goeden met mij zijn en ik goed nieuws heb.

groetjes linda

Linda

Waarom doe je niet vor de zekerheid morgen ochtend nog eens een test?

hoi lieke,

ik krijg niet voor niets een bloedtest voor de 2e keer. de testen thuis blijven negatief vandaar.

gr linda

Ik zou het ook niet doen. Kan je alleen maar meer onzeker maken nu. Probeer het een beetje los te laten en pasen te vieren en dinsdag verder te kijken. Je kan nu toch niet veel meer doen.

Groetjes,

Michèle

hoi

nee inderdaad dat was mijn gedachte ook. ik ben nu heerlijk in mijn tuin aan het klussen en van het zonnetje genieten. even lekker ontspannen.

en dan kijken we dinsdag wel verder.

groetjes linda

Spannend Linda.

Ik hoop dat je dinsdag goed nieuws te horen krijgt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

ja hoop ik ook, ben nu gezellig pasen aan het vieren en denk er niet zoveel meer aan we zien het dinsdag wel…

we houden jullie op de hoogte!

groetjes linda

nog 1 nachtje slapen…