Mijn dochter van 19 weken, begint elke morgen om 4.30 te huilen met haar ogen dicht. We hebben al van alles geprobeert. om 11 in plaats van 10 uur sávonds de laatste fles, ze krijgt nu als laatste fles rijste bloem er door heen maar helpt ook niet.
Als we haar speentje er weer in doen is het soms weer even goed maar soms gooit ze hem er naar 1 minute weer uit en gaat ze zo ddor tot 6 uur wanneer ze haar fles krijgt.
Heefd er iemand nog tips om haar iets langer stil te houden s 'ochtends?
4.30 uur Wakker!
Mijn zoontje is 11,5 maand en hij wordt om 4 uur wakker en dan wil hij gewoon paar slokjes drinken, wij worden ook wel een wakker van de dorst en droge mond, CB zei dat je dan paar slokjes moet geven, water misschien dat het helpt. Hij slaapt dan door tot 08-09.00 uur in de ochtend. Ons zoontje heeft nooit speentje gewild en als ze door klein beetje drinken weer verder slapen scheelt je dat toch zoals je nu had anderhalf uur slapen en sta je gebroken op om de dag te beginnen.Misschien helpt het met beetje water te geven,…
Hoe lang heeft ze hier al last van? Ze zit nl. middenin een sprongetje, die zal binnenkort afgelopen zijn. Het kan goed zijn dat het daarmee te maken heeft en dan helpt je niets (geen rijstebloem of verschuiven van de tijd van de laatste fles). Gewoon afwachten, het zou weer beter moeten worden als ze uit het sprongetje is. Sterkte!
Groetjes!
Sprongetje met 19 weken? Nee toch? Ik heb sprongetjes staan van week 13,5 t/m 17,5 en dan pas weer week 21,5 t/m 26,5.
Die 11,5 week van lollies dat is wel middenin een sprongetje.
Groetekes, Sje
De periode van hangerigheid duurt in mijn boek tot week 19,5 Sje. Hmm, hebben we wel hetzelfde boek dan??? Vreemd…
Sprongetjes en sprongetjesschema, wat bedoelen jullie, misschien hele domme vraag maar deze behoeft wat informatie hoor voor mij=)
Mijn boek geeft sprongetje met 19 weken aan dames. Das de sprong van gebeurtenissen… Morgan is naar die sprong aan het gaan. Gelukkig duurt het nog even en hoopt deze mamma dat ze er niet zo’n last van heeft als de vorige.
Groetjes,
Michèle
lollies, zie het oei-ik-groei-boek. Of zie het sprongetjes-topic met uitleg wat Asje in Mama’s Hoekje aangemaakt heeft.
Groetekes, Sje
Ik heb ook de geupdate versie Mriek, die heeft tot de 17 maanden sprong, die heeft Sje ook niet.
Groetjes,
Michèle
Ja, mail maar een ingescande versie. Anders kan ik mijn digitale sprongetjes-advies-bedrijf niet runnen!
Groetekes, Sje
Wou je het hele boek gescand hebben? Of alleen sprong 17 maanden?? Want ik heb wel een scanner alleen weet ik niet of ik zoveel tijd heb
Groetjes,
Michèle
Wat ben je ook een schat hè…
Ik zou alleen die bladzijde met dat sprongetjesoverzicht scannen, anders wordt 't wel érg veel werk…
Wow Sje, wat Michele niet voor je over heeft!
Ja ik ga er alleen nu niet bij zeggen wanneer ik het ga doen dus even geduld Sje. Kan ook 2009 worden… Drukke dagen voor de boeg
Groetjes,
Michèle