Ik zeg: hulde voor Michele!
De award voor domste moeder??? Never. De award voor liefste ikkeben-moeder misschien…
Ik zeg: hulde voor Michele!
De award voor domste moeder??? Never. De award voor liefste ikkeben-moeder misschien…
Nou die Michèle verdient echt een lintje!
Niet het hele boek hoor lieverd, heb ik nergens meer voor nodig met 2 meiden van 5 en bijna 4, maar alleen schema zou al genoeg zijn om hier “mijn sprongetjeswerk” te doen.
Groetekes, Sje
Ik ga kijken wat ik kan doen voor je, heb een scanner en een nieuw boek dus we kunne neen heel eind komen. Maar wat ik zeg ik beloof niet wanneer want ik heb de komende dagen nog genoeg te doen enne ik moet ook werken thuis…
Groetjes,
Michèle
Meid, doe rustig aan, helemaal geen haast bij! Ik heb toch goed sprongetjes-personeel in dienst? Eerst lekker genieten van de feestdagen!
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 23 Dec 2008 21:20:01
Ha ha ha gaan we ook doen hoor. Enne kijken of we Morgan van haar verkoudheid af krijgen… nog tips op dat vlak?
Groetjes,
Michèle
Tip: rust en buitenlucht. Eigenlijk kan je niets doen, maar heb altijd het idee dat dat goed werkt, bij mij wel in ieder geval…maar ja, ik ben geen baby…vind ik zelf…
Jippie! Ik heb ook het Oei-ik-groei-boek besteld, want ik snapte NIETS van alle sprongetjes! Nu kan ik ook als een soort apostel (we blijven in kerstsfeer) het sprongetjes-evangelie gaan doorgeven! Ik heb wel een tweedehands exemplaar gekocht, dus eh…misschien blijkt die wel uit 1979 te zijn! TILT! Hahaha, zou wel een bak zijn!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Welkom bij de club. Enne troost je, in 1979 bestond het nog niet want mijn moeder kende het niet. Eerste druk 15jaar geleden. Vraag maar aan onze leidster… Enne mocht je een oude druk hebben, ik scan de 17 maanden spromg toch in voor sje mail ik hem jou ook wel.
Groetjes,
Michèle