Spannend. Morgen ga ik naar de dokter. Ben benieuwd…Had afgelopen maandag een test gedaan die negetief was. Maar hopelijk was ik te vroeg met testen…groetjes chantal
Chantal
Spannend. Morgen ga ik naar de dokter. Ben benieuwd…Had afgelopen maandag een test gedaan die negetief was. Maar hopelijk was ik te vroeg met testen…groetjes chantal
Chantal
oeeee spannend Chantal!
Ik ga voor je duimen!!
succes
en houdt ons op de hoogte he?
groetjes gytha
Ik wordt er zenuwachtig van… Kan bijna niet wachten tot morgen. Vandaag naar de dokter met Nina en morgen voor mijzelf. Hopelijk was het hcg gehalte afgelopen maandag te laag. En is dat gehalte nu hoger zodat de test positief uitslaat. Please dat ik niet ongi wordt!groetjes chantal
Chantal
Moet vaak plassen. Af en toe gevoelige borsten bovenop. Ik hoop niet dat ik dadelijk schijnzwanger ben of zo.grr hoop dat het snel morgen is
Chantal
ik hoop dat je de dag doorkomt ik moet nog doorkomen tot zaterdag grrr weet hoe je je voelt, ben ook bang dat ik alles verbeeld…zou wel leuk zijn als ik jij en valntine alledrie positief nieuws hebben dan kunnne we over 8 maandjes allemaal melden hahahha.
Liefs en dikke kus brenda en charissa
@mama_snoekie: wat grappig. Joey is 7 maanden en 3 weken oud en je bent 7 weken en 3 dagen zwanger van de tweede. Goed getimed hoor!
Groetjes!
@Mriek:
Hahaha wat grappig ja, dat had ik nog helemaal niet gezien Ik heb er een foto van gemaakt, want ik vind dit wel uniek
Dankje!
duim duim duim
Was net klaar met duimen voor Snoekie… ga ik maar weer gauw verder… i hope so!!
ben misschien wel wat vroeg chantal, maar en en en…
goed nieuws???
succes als je nog naar de dokter moet
groetjes gytha
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Ben net ongi geworden! Ontzettend balen. Blijkbaar zat het toch tussen mijn oren. Vannacht gigantische hoofdpijn gehad en misselijk. (denk migraine aqanval nu achteraf) Ik toen ik wakker werd urine opgevangen om te laten controleren bij de dokter(moest om 10 voor 4 bij dokter zijn) Wordt ik een uur later ongi! Echt balen. Ik hoop dat jullie wel een positieve test krijgen en niet ongi worden. Ik duim voor jullie! Duim duim duim maar ja, ik moet nog even verder oefenen gaan. groetjes chantal
Chantal