Ach, wat jammer zeg dat je alsnog ongesteld bent geworden.
Groetekes, Sje
ja teleurgesteld is wel het passende woord over hoe ik mij nu voel. Maar ja, misschien komende maand. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Alleen vind ik die rondes altijd lang 28 dagen lang duren…groetjes chantal
Chantal
ooooo jammer chantal!
Lekker doorgaan met oefenen!
Nee maar wel balen hoor
groetjes gytha
Hé balen meid
Dus weer een drukke klus maand voor de boeg
‘’ oefening baart kunst’’
Groetjes Marianne mama van Ruben
Vanaf maandag krijg ik een drukke klusweek! hahaha. Hopelijk werpt het zijn vruchtjes af. hahaha groetjes chantal
Chantal
Hoi allemaal
Ben ik gister bij de dokter geweest vanwege mijn moeheid en vergeetachtigheid en hartkloppingen. Krijg ik te horen dat de dokter bij mij een hartruis ontdekt heeft waarvoor ik 13 juli naar de cardiologie moet om te laten controleren. Nu is het beter totdat ik hier de uitslag van heb om nu even niet zwanger te worden volgens de huisarts. Maar ja mijn klusweek zit er net op en misschien kan het zijn dat ik nu wel zwanger ben. Dus ja dat weet ik pas over 1.5 week. Ik weet dat een hartruis niet altijd kwaad kan(nina heeft het ook) maar ja maak me toch wel een beetje zorgen. groetjes chantal
Chantal
Hé meid zit ook niet mee zeg.
je zal wel behoorlijk geschrokken zijn.
wens je veel sterkte toe.
Groetjes Marianne mama van Ruben
Jeetje kan me goed voorstellen dat je schrikt als je te horen krijgt dat je een hartruis hebt. Heel veel sterkte en ik hoop dat het erg meevalt.
Groetjes,
Sandra