38 weken en vind het heel spannend

Hallo allemaal,
Ben nu 38 weken zwanger van de tweede. De eerste is 5 weken te vroeg geboren en was er nu een beetje vanuit gegaan dat deze ook iets eerder zou komen, maar nu duren de weken wel langer omdat je er niet op gerekend hebt. En iedereen mog het nog wel zeggen "jij loopt het deze keer uit dus ga nou niet van die 5 weken eerder uit"en ja hoor. Het valt nu wel iets zwaarder dan ik dacht. Elke keer denk ik “zou hij vannacht komen”…!!! Nog geen nieuws dus. Ben ook wel een beetje zenuwachtig omdat de eerste bevalling een stuit was en niet goed begeleid ben in het ziekenhuis tijdens de bevalling. Heb er nu wel voor gekozen om thuis te bevallen dus ben benieuwd. Ook wel raar want bij de eerst brak mijn water en vind het nu wel spannend wanneer ik moet bellen als ik weeen heb. Poe nou hopen dat de knul zich snel aanmeldt.
Gr Natasja

Hi Natasja,

ja die laatste paar weekjes zijn zwaar! Zeker als je al een kleine hebt rondlopen denk ik.
Maar kan me voorstellen dat je elke keer denkt van wanneer komtie nou omdat je bij de eerste dus vijf weken te vroeg bent bevallen. dan ga je er min of meer vanuit dat dat nu ook gaat gebeuren.
Ik zelf ben een dagje eerder bevallen dan de uitgerekende datum.
Ik hoop voor je dat je deze keer wel een “prettige” bevalling hebt en dat alles naar wens verloopt.

groetjes Stellina

<a href="http://www.bump-and-beyond.com/">[img]http://newtickers.bump-and-beyond.com/21/2104/210410.png"></a>

Gewijzigd door - stellina op 11 Oct 2008 09:19:57

wat spannend, nou dat wordt elke dag meldplicht, zodat we weten of we al digitantes zijn.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Ja, bij dezen is de meldplicht ingesteld! Haha!

Groetekes, Sje

spannend hoor!
succes met laatste loodjes en bevalling!
En wel ons op de hoogte houden he!
We zijn niet nieuwschierig!

groetjes GYtha

Hallo digitantes.
Nu al meldplicht … kan nog ff duren hoor ! Maar ik ga jullie zeker op de hoogte houden. Vandaag lekker gewandeld en gefietst misschien wekt het op !!!
Ik ga me melden, maar tot nu toe nog niks helaas.
Gr. Natasja

Hallo Allemaal,
Nog geen nieuws hoor ! Zul je zien dat hij vannacht komt op de 13e (hoezo bijgelovig). Nee hoor maakt niet uit, als hij maar gezond is.
Jullie horen het wel.
Gr. Natasja

Heyyyyy, ik zie het nu pas…

Sterkte meis, en blijven ademen

Liefs Wendy

Lilypie 3rd Birthday Ticker

Heel veel sterkte met de laatste loodjes en ik wens je een goede bevalling toe.

Groetjes van Miranda

Spannend hoor
Dus melden maar

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Heel veel sterkte toegewenst met de laatste loodjes!! ik denk dat elke bevalling spannend blijft, ook al is het de tweede of derde…
Groetjes, Daniella

Lilypie 1st Birthday Ticker

hoe zit dat met de meldplicht of zullen we weer digitante zijn geworden.???

Ja Natasja, meldplicht betekent wel elke dag even melden he?! Je hebt toch niks anders te doen dan sokjes breien!

Groetekes, Sje

dit topic is verdacht stil vandaag!
We wachten in spanning af Natasja!

groetjes Gytha

sorry sorry sorry, maar gisteren heel de dag bezig geweest (nesteldrang) en gisteravond nog ergens op bezoek geweest en is wat laat geworden. Daar heb ik vannacht de vruchten van geplukt, want was een partij misselijk … buikpijn… beetje teveel van het goede. Ik dacht “zal het zo zijn”, maar helaas nog niks.
Ik houd jullie op de hoogte dames. Vanavond meld ik me weer even en anders morgenvroeg.
Fijne dag allemaal.
Gr. Natasja

he wat jammer hihi, nou als die nesteldrang bezig is zal het niet lang duren, ik gok dat je voor zondag je kleintje in je armen hebt

Spannend hoor maar weer

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Nou laten we het hopen. Heb het een beetje gehad en sinds vandaag ook wat meer afscheiding en slijm dus wie weet, maar dat is allemaal maar hopen natuurlijk.
Ik laat jullie morgen weer iets weten.
Gr. Natasja

Nou meissie, we hopen je hier morgen niet te zien! En dat is alleen maar positief bedoeld!

Groetekes, Sje

Aha, nou als ik dat zo lees dat je het een beetje gehad hebt gaat het vast niet lang meer duren. Al is voor jou elke dag te lang…

Meis, nogmaals veel succes met de laatste loodjes en probeer er nog even van te genieten van je zwangere buikje.

Groetjes van Miranda