38 weken en vind het heel spannend

Het einde is in zicht meid
Geniet nog heel even en dan heb je straks een wondertje in je armen

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Ja hoor het is zover !!! Ik ben gisteravond om half 12 begonnen met weeen en vannacht om 4.12 is onze kleine Dinant geboren. Hij kwam als een sterrekijker en weegt 3530 gram. Hij is kerngezond en met mij gaat het ook wel redelijk ondanks de pijntjes en dergelijke, maar ja dat hoort er ook bij. Eindelijk hebben we ons kleine wonder in onze armen kunnen nemen. Bedankt voor jullie medeleven en hou jullie op de hoogte, maar ga nu ff lekker rusten. Drukke dag geweest.
Gr. Natasja

Hoera, gefeliciteerd! En wat een snelle bevalling! Lekker genieten meissie! Enne…als je foto’s hebt van de kersverse kleine man, dan houden we ons aanbevolen dat weet je he?!

Demi ook blij met haar kleine broertje?

Groetekes, Sje

Super meid
Van harte gefeliciteerd met het kleine wondertje
Geniet ervan en heel veel geluk
En wil je fotos kwijt wij als nieuwe digitantes zitten te wachten om het nieuwe digineefje te bewonderen

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

hoera gefeliciteerd ! en demi natuurlijk ook!
Lekker van genieten van jullie kleine mop!
En… ja foto’s!
ooooo zo’n snelle bevalling wil ik ook hahahaha

groetjes GYtha

Joepieeeeeeeee de kleine is er
Van harte gefeliciteerd en een mega fijne kraamtijd toegewenst.

Miranda

Van Harte Gefeliciteerd!! Wat een vreugde! geniet lekker van je kleintje en probeer zoveel mogelijk rust te nemen (makkelijker gezegd dan gedaan waarschijnlijk).
Groetjes, Daniella

Lilypie 1st Birthday Ticker

meid van harte gefeliciteerd en wat een mooie naam

gefeliciteerd meid met de geboorte van jullie zoon , nog een fijne kraamtijd en veel rust plezier toegewenst

gr de mama van leyla

veronique daniels

van harte gefeliciteerd met julllie kleine wonder, en geniet ervan.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Gefeliciteerd met dit mooie wonder. Lekker van genieten!

Wij willen foto’s!!!

“Wij willen foto’s”, is “wij” dan Judith-met-beebje-in-buik of is “wij” dan Alle-digitantes-bij-elkaar?

Groetekes, Sje

Hallo Allemaal,
Nou ik ga proberen om foto’s te sturen, maar hoe doe ik dat ???
Hier gaat alles lekker. Hij slaapt zelfs al beide nachten door dus ff kijken of het zo blijft. Zal niet waarschijnlijk, maar je kan het maar gehad hebben.
Ik hoor wel hoe ik dat moet doen ?
Gr. een trotse moeder

Hallo moeders,
Ik wil jullie nog graag ons kleine wonder showen, maar krijg het niet voor elkaar om er een foto op te zetten. Hoe doe ik dit ?

je mag ze ook even naar me mailen, dan zet ik ze er een keer voor je op.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Joh, nu ik de topic lees zie ik dat er helemaal geen reactie van mij bij staat, oooooooooh sorry want natuurlijk wens ik je onwijs gefeliciteerd met de kleine man Dinant. Dat heb je snel gedaan hoor ! Nou kom maar op met wat foto`s dan gooi ik ze erop voor je.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!