2e miskraam

Zoals de meeste van jullie wel weten heb ik in juni een miskraam gehad. Afgelopen vrijdag was ik 4 dagen overtijd en hebben we een test gedaan. Wat waren we blij dat ik weer zwanger was. Ik had me echt voorgenomen van mijn zwangerschap te genieten en niet te veel aan een miskraam te denken. Helaas heeft onze blijdschap maar een paar dagen mogen duren. Afgelopen maandag heb ik weer een miskraam gehad. Pff terwijl ik dit schrijf lopen de trapen weer over mijn wangen.

De woorden van mijn verloskundige blijven ook maar door mijn hoofd schieten. Bij mijn vorige miskraam zei ze dat de kans op een 2e miskraam heel erg klein was. Helaas is dus gebleken dat dit niet waar is.

Wilde het eerst niet op het forum zetten, maar voel me zo verdrietig dat ik het toch met jullie wil delen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

He gatsie meid wat naar zeg. Ik weet niet wat ik zeggen moet behalve heel veel sterkte ook voor je man natuurlijk.

Groetjes,

Michèle

meis toch, ik weet hoe je je voelt. Ik wi; je heel veel sterkte wensen, en geef het een plaatsje zodra je dat kan.

liefs

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie Fifth Birthday tickers

He bah wat akelig! Ik wens je ook heel veel sterkte en neem inderdaat de tijd om het een plaatsje te geven!

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Oooo Sandra, wat ontzettend naar voor jullie. Dat lijkt me echt heel moeilijk, om 2x achter elkaar een miskraam te krijgen. Zeker omdat je ervan uitgaat dat dat maar 1x gebeurt. Maar zoals je hier merkt, maken meer mama’s het meerdere keren mee. Heel erg naar. Sterkte meid en je kunt het beter hier op het forum zetten, dan dat je met een ontzettend akelig gevoel blijft rondlopen. Hopelijk heb je in het ‘echte leven’ ook mensen waar je eens lekker bij kunt uithuilen. Ik denk aan je hoor!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh meissie wat een verdrietig nieuws. Alle liefs en sterkte.

Groetekes, Sje

Lieve Sandra, wat ontzettend naar. En dat nu al voor de tweede keer in korte tijd. Ik denk aan je en je kan me altijd mailen hè. Heel veel sterkte voor jou en je man!

Dikke knuffel

NEE… waarom waarom waarom??? Meis toch… ik zit met tranen in mijn ogen… weet niet wat te zeggen… had (dankzij je mail) al stille hoop dat het deze keer raak zou zijn (maar wilde je er niet toe verplichten het met mij te delen) en nu dit… oh meiske toch… wil graag arm om je schouder leggen …

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties.

Na mijn 1e miskraam was ik ook echt nog wel positief over een 2e kindje. Ondanks al het verdriet natuurlijk, maar nu na een 2e miskraam lukt het me even niet meer om positief te denken. Natuurlijk zal dat wel weer komen, maar ga nu echt denken dat we heel veel geluk hebben gehad bij Tim en dat een 2e kindje niet meer gaat lukken. Ik weet dat het nu komt door al mijn verdriet en dat dit weer tijd nodig heeft. Maar dat is nu gewoon even mijn gedachte.

Pff ben altijd heel positief ingesteld, maar nu lukt het me gewoon even niet meer om het positief in te zien.

Nogmaals bedankt voor jullie steun, dat doet me echt goed. Wilde het eerst niet vertellen hier, omdat het geen leuk verhaal is. Maar het helpt toch wel om je hart hier te luchten.

Liefs,
Sandra

Hey Sandra … lief en leed delen hé dus… ook de niet leuke berichten mag je altijd met ons delen!!

Ja ik kan nu met hele mooie verhalen aankomen dat het jullie heust nog wel gaat lukken… en dat Tim echt nog wel een broertje of zusje gaat krijgen … en dat je vooruit moet kijken etc. Maar … daar heb geen zak aan!!

Het enigste wat ik je kan geven is een digi knuffel en de tip om bietensap (is niet lekker) te drinken. Dat moest ik ook na mijn miskraam en … ik knap gelukkig weer wat op.

Denk aan je!!

wat een rot nieuws bah!
Ik wil je heel veel sterkte wensen!
Neem je tijd en rust om het te verwerken he meis!

dikke knuff

Groetjes Gytha

Heel veel sterkte Sandra…

Liefs

He, wat een rotnieuws…

heel veel sterkte!

liefs, Liske

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Jeetje meid, wat een ontzettend naar bericht!! Vind het zo erg voor jullie.
Ik kan je niet echt goed een advies geven, heb dit zelf nog niet meegemaakt. Maar zoals de andere meiden aangeven probeer het een plekje te geven, probeer het verdriet, als het lukt, goed te uiten. En ik hoop dat je het over een tijdje weer wat positiever gaat zien.
Ik denk dat het alleen maar goed is hoor dat je het hier gemeld hebt. Er zijn hier zoveel meiden die je kunnen steunen en helaas ook veel meiden die weten wat je doormaakt en die helpt misschien een beetje!!!

Sterkte meid!

Meis hier ben ik nog even…

Moet veel aan je denken… zou willen dat ik jullie allemaal (die met kinderwens rondlopen) zou kunnen helpen. Maar helaas…

Hoop echt dat je je snel weer ietsie beterder mag voelen … maar voel je niet verplicht dat je jezelf goed moet voelen … maar geef het de tijd … geef het de ruimte om er te mogen zijn… het is geen schande dat je jezelf nu zo voelt … praat erover met iedereen die jij wil…

“Diep verdriet
om wie
weet je niet
veel
van gehouden
nooit
vast gehouden
Zo kwetsbaar
zo verliesbaar
blijkt 't leven
telkens weer”

Samen heel veel sterkte in alle verdriet & teleurstelling, om het verwachte leventje, dat afgebroken werd.

Liefs en knuffel van mij…

Gewijzigd door - mini-boy op 23 Sep 2009 21:42:09

Denk aan je Sandra, dat wilde ik even laten weten.

En mini-boy, wat een mooi gedicht. Slik.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat een ontzettend mooi en ontroeren gedicht mini-boy. Ook hier liepen de tranen over mijn wangen toen ik het las. Zo herkenbaar en doeltreffend, echt supermooi.

Het verdriet van de afgelopen dagen is er vandaag allemaal uitgekomen geloof ik. Ben echt de hele dag heel emotioneel geweest. Gelukkig zitten mijn 3 werkdagen er weer op en heb ik nu weekend.

Met mijn man kan ik er gelukkig heel goed over praten, maar ik vind het heel erg fijn hier zoveel steun te krijgen. Het doet me echt goed om jullie berichtjes te lezen. Nogmaals ontzettend bedankt hiervoor.

Ben nu ontzettend moe dus ga zo naar bed. maar wilde jullie toch even laten weten dat ik jullie berichtjes gelezen heb.

Liefs,
Sandra

Wat fijn dat je er met je man zo goed over kan praten en al het verdriet eruit kon komen. Ik hoop dat je lekker kunt slapen vannacht en dat jullie een goed weekend hebben.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Dank je Mriek.

Ben idd heel blij dat ik er zo goed met hem over kan praten. Het is voor hem toch anders dan voor mij, maar hij is er echt voor me. Ik was vroeger nooit zo’n prater als ik ergens mee zat. Dat heb ik pas geleerd toen ik mijn man leerde kennen. Mijn ouders zijn ook geen praters en ruzies werden toen ik nog thuis woonde ook nooit uitgepraat. Nog wil ik dingen wel eens snel opkroppen en denken dat ik er anderen niet mee lastig moet vallen, maar dat gaat gelukkig al een stuk beter. Al het verdriet wat er vandaag uitgekomen is, is idd heel goed. Heel vermoeiend, maar het lucht wel weer beetje op.

Groetjes,
Sandra

Fijn dat je man je zover heeft gekregen dat je bent gaan praten, want het is toch eigenlijk altijd wel beter om je te uiten in plaats van het maar te negeren of op te kroppen. Je mag in je handjes knijpen met een man die er zo voor je is als hij. Weltrusten!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker