Ja ben zeker heel erg blij met hem.
Jij ook weltrusten voor straks!
Groetjes,
Sandra
Veel sterkte en liefs, hoop voor jullie dat het in de toekomst toch weer mag lukken. En wij zijn er toch om je hart te kunnen luchten!! Doen hoor, dan kan je je gevoel ook een beetje delen en dat lijkt me fijn als je zo verdrietig bent.
Sandra,
Meis ik ziet hier met tranen in mijn ogen je bericht te lezen,weet heel erg wat je door maakt,wel goed dat jij en je partner er over kunnen praten.
Dat is zo belangrijk,wilje vanaf mijn kant een dikke knuffel geven,en alsje wil praten via de mail kan dat altijd, heb hetzelfde meegemaakt maar dan meerdere malen,
heel veel leifs en sterkte vanaf onze kant van mij en mijn vriend
Hey meis vandaag lekker thuis … niet werken … gewoon niks doen. Kon je je gedachten nu ook maar stop zetten hé!! Helaas gaat dat echt niet … en is het heel goed dat je er zo fijn met je man over kan praten. Voor mannen is het heel anders … ze hebben niet die hormonen in hun lijf die gelijk vanaf moment 1 op z’n kop staan. Wij konden er samen ook goed over praten … maar soms (als vrouw zijnde) wil ik het er over blijven hebben … maar manlief is er eigenlijk wel klaar mee.
Daarom is dit forum ook zijn fijn… je eigen hoekje … je eigen verhaaltjes… je eigen gevoelens … je eigen ‘vriedinnen’ die je helemaal begrijpen en soms in precies hetzelfde schuitje zitten…
Meis ik denk aan je!! Probeer vandaag te genieten met Tim ga lekker fietsen… of wandelen… of gewoon lekker buiten spelen in het speeltuintje…
Ik heb gelukkig vannacht als een blok geslapen, was ook echt heel erg moe. De gedachten blijven maar door je hoofd malen. Ben idd heel blij dat ik nu weekend heb en maandag pas weer hoef te werken. Ga op donderdag altijd zwemmen met Tim, dus dat heb ik vanmorgen ook gedaan. Lekker genieten van Tim en even mijn gedachten ergens anders op zetten.
Bedankt voor jullie steun.
Liefs,
Sandra
He Sandra, wat een naar bericht. Wordt er zelf ook verdrietig van. Heb het zelf nooit meegemaakt (behalve in dromen), dus heb helaas geen tips voor je. Fijn dat je vannacht goed geslapen hebt en dat je er in ieder geval goed met je man over kunt praten.
Zet hem op, blijf positief denken en geniet van het manneke dat je al in huis hebt.
liefs
Gwen
Ow Sandra toch , lees het nu pas. Wat vind ik dit erg voor je 2 keer in zo’n korte tijd.
Wat is het vaak toch oneerlijk verdeeld. bah
heel veel sterkte en niets opkroppen, lekker eruit gooien.
@mini_boy wat een mooi gedicht, ik zit hier ook met tranen om het kindje dat er nooit mocht zijn ondanks mijn lieve Dylano die ik intussen wel heb mogen krijgen. en is het al 6 jaar geleden van mijn miskraam, maar blijven gevoelige punten.
Liefs Michelle
Rainbow: lief dat je dat vraagt. Het gaat hier goed hoor…!
Dat gedicht heb ik zelf gekregen (van mijn zus) toen ik miskraam heb gehad… en lees het zelf elke dag. Denk ook elke dag aan de miskraam maar toch ben ik nu bezig het een plekje te geven. Op zulke momenten als deze (iemand anders miskraam heeft gehad) dan komt het weer even heftig boven en heb je enorm te doen met diegene. Omdat je weet wat voor impact het op je leven heeft. Het is iets wat er niet is … maar wel geweest.
Ook voor de buitenwereld is het moeilijk te verwoorden. Want die doen er vaak mee af van ‘Joh … het is toch niet goed geweest’ ‘Joh… het was misschien een leeg vruchtzakje’ etc. Nou voor mij is dat niet zo. Het is een kindje met leven geweest. Hoe klein hoe mini mini het ook is … er is leven. Heb dit nl in het ziekenhuis nagevraagd. Zei zeiden we noemen het een leeg vruchtzakje maar dat is het nooit. Er is altijd leven … maar omdat het zo mini klein is. Is het in de ogen van andere eigenlijk niks. (snap je het beetje…?!).
Wat ook zo aan je knaagt is het als andere (en ik gun het heel de wereld hoor!!) het aan je komen vertellen dat ze zwanger zijn. Ik had net die miskraam gehad. Krijg ik in diezelfde week te horen van 3 vriendinnen dat ze zwanger zijn. Superrr leuk … maar wel even slik. Want ik had ook mee willen/kunnen showen met die dikke buik! En zo is het ook voor Sandra en vele andere die een miskraam hebben gehad… het blijft je toch volgen… denk zelfs tot het moment dat je weer een kindje mag krijgen (of misschien nog wel langer)…
Zo heel verhaal…
Ik lees het nu pas. Wat vreselijk, zeg! Veel sterkte en loop jezelf niet voorbij. Het is inderdaad erg makkelijk van anderen om een miskraam te relativeren. Maar als je er zelf nooit 1 hebt gehad, weet je (denk ik) echt niet wat iemand voelt en zijn zulke opmerking (zeker nadat het net gebeurd is) niet fijn.
Nogmaals, veel sterkte!
Groetjes Natasja
Je hebt en houdt je moeilijke momenten vind ik zelf, zelfs na weer een gezond kindje te krijgen.
Bij mij ging het mis na 12 weken en dan denk je de gevarenzone net uit te zijn
en nu nog komt het boven als je het van iemand anders leest of hoort.
Of op de uitgerekende datum. Zo staat ook de datum van mijn curretage in me geheugen gegrifd.
Liefs Michelle
Meissie, sterkte !
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Hoi Sandra
Ik wil je ook vanuit hier heel veel sterkte wensen met dit verlies!
Neem de tijd om dit te verwerken!
Ik snap je gedachte dat je bang bent dat Tim alleen blijft, die gedachten heb ik ook altijd gehad!
Liefs
joycel
‘lifecoach’… vertel vertel… wat houdt dit in?
Denk ook aan je hoor Sandra… nu ben je waarschijnlijk weer druk aan het werk. Maar hoop dat je in het weekend beetje de rust gevonden heb die je nodig heb en die je zoekt!! Hoe is met manlief en Tim?
Knuffel uit Brabant
Beetje late reactie, maar ben even een paar dagen niet online geweest. Heb even wat rust genomen en zat dit weekend ook niet goed in mijn vel. Nog niet alle hormonen zijn mijn lichaam uit en dat merk ik af en toe nog wel. Ook merk ik dat ik me na deze miskraam heel wisselend voel. Beetje moeilijk uit te leggen, maar het ene moment gaat het redelijk goed met me en kan ik ook weer positief zijn. Het andere moment voel ik me weer heel rot en vind ik het moeilijk te accepteren dat ik weer een miskraam gehad heb. Wil gewoon positief blijven en geloof houden dat Tim echt wel ooit een broertje of zusje krijgt. Maar ik merk gewoon dat het me niet iedere dag lukt. Maar goed het is nog maar een week geleden, dus dat zal nog wel komen.
Wat goed trouwens Valentine dat je zelf je eigen bedrijfje gaat starten. Ik heb net even op je website gekeken en vind het er erg mooi uitzien. Erg dapper dat je ervoor gekozen hebt iets voor jezelf te beginnen. Ik wens je heel veel succes.
Bedankt weer voor jullie lieve berichtjes.
Liefs,
Sandra