200 of terug naar 160 cc

Vervelend joh. Hopelijk zal dat ook snel weer veranderen. Sneu dat ze zo verkouden is ook nog steeds, helpt de kuur dus niet echt? Erik was vannacht goed op dreef, gaf geen kik tot vijf uur en toen met een speentje erin tot zeven uur stil geweest. Ik ging er zelf met een boekje in om half tien en sliep om tien uur al. Wat fijn. Echt meid, ik gun het jou ook zsm!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja het is niet erger, maar ik kan ook nog niet echt zeggen van wow wat knapt dat kind op. Vanmorgen weer een volle snotluier dus weer kleren wisselen enne ze heeft door dat dat spul niet zo lekker is de ze spuugde het vanmorgen voor de helft uit. Ik durfde niet nog een dosis te geven, we kijken vandaag even aan anders bel ik morgen de ha voor vrijdag. Gewoon even checken en tja als het echt alleen een verkoudheid is dan is het gewoon uitsnotteren ben ik bang, maar dat weten we dat.

Groetjes,

Michèle

Precies, dan heb je even zekerheid. Hou ons op de hoogte hè!

snotter snotter kreeg vandaag nick terug van de opvang en hij was helemaal happy :smiley:
niet moe gewoon vrolijk lekker geslapen op de opvang bijna beter dan thuis
komen we thuis had ie een lopend snotneusje snotter snotter hoestje maar heeft er gelukkig zelf nog niet echt last van is gewoon happy ligt nu heerlijk te slapen
hopenlijk blijft het bij snotneusje en word het niet erger
sterkte michele!!
mriek lekker heh zelf benapen wanneer je gaat slapen

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ja tuurlijk hou ik jullie op de hoogte. Vandaag belde haar leidster, toevallig is dat een oud vriendinnetje van vroeger van mijn jongste zwager dus wij spreken elkaar ook buiten het kdv om. Haar zoontje was ook al een tijd ziek en vanacht 40.5 koorts. Zijn keel is ontstoken en hij heeft nu antibiotica, als deze niet aanslaat worden zijn amandelen geknipt. Zo erg ziek als hij is morgan niet, maar je ziet maar van iets onschuldigs kan wel iets ergers komen.

Groetjes,

Michèle

Heerlijk Wendy!