200 of terug naar 160 cc

Misschien is het een beetje naar de bekende weg vragen. Maar Morgan maak ik nu wakker om 22.00 voor de laatste fles waarna mevrouw heerlijk de hele nacht doorknort daarna. Alleen meer dan 160 drinkt ze domweg niet want dan is ze al in dromenland. Zal ik toch maar 165 aan gaan maken of gewoon flessen van 200. Ik vind het zo zonde want ik gooi zoveel wel nu.

Oh ja weet iemand ook of een baby een soort ingebouwde klok heeft. Al een week lang om exact 3 uur 's nachts geeft morgan 1 gilletje en verder niks. Ze is niet wakker of zo, integendeel, maar het is elke nacht hetzelfde. Ben er nu wel aan gewend maar het is best grappig.

Groetjes,

Michèle

quote:
Ik vind het zo zonde want ik gooi zoveel wel nu.

Schattebout, eigenlijk geef je toch zelf het antwoord al?

Groetekes, Sje

Hoihoi,

Ik zou ook inderdaat niet zo veel melk aanmaken als ze het toch niet opdrinkt… zonde toch, tis al duur genoeg
En over die ingebouwde klok, Joey doet het al een paar weken elke avond klokslag half 12. Hij slaapt van 20.30 tot 08.30 en word ook helemaal niet wakker, maar toch elke avond dat kikje.

Groetjes Anouk

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja daarom zie ik al ik weet het antwoord eigenlijk al maar ja soms wil je bevestiging

Groetjes,

Michèle

lekker doen michele… én wie weet wordt het steeds minder en ben jij zo van je laatste voeding af zo is het bij ons in ieder geval wel gegaan!

hier ook die ingebouwde klok en hij slaapt gewoon door… papa hoort niks en mama ligt dan gelijk klaar wakker…

Ja en dan als ze daar weer een tijdje van laat staan dan weer minder. Wanneer was Juriaan van fles 5 af Mini-boy?? We hebben namelijk gemerkt dat Morgan toen ze ineens door ging slapen ze toch honger kreeg op de dag.

We willen als ze 5 maanden is toch weer voorzichtig gaan proberen met bijvoeding en dan eerst de sperciebonen weer

En ik ben niet klaar wakker meer ik weet nu dat ze nog slaapt en doorslaapt. Ik vind het alleen zo grappig echt exact 3 uur hoor je ehehehe en verder niks.

Groetjes,

Michèle

Even denken hoor… Jurian is met de 4 maanden van de laatste voeding afgegaan… toen zijn we begonnen met afbouwen en bij 4,5 maand was hij eraf… zonder problemen!

Ze is van de laatste voeding af aan het gaan dus binnenkort hoef je 's avonds laat helemaal geen flessen meer aan te maken.

Groetekes, Sje

Dat zou echt lekker zijn kan ik al ik wil ook om 9 uur naar bed. Als je wekker altijd om 5 uur afloopt heb je daar soms best behoefte aan.

Dus we bouwen het rustig af. Merkte dat ze er daarvoor nog niet aan toe was.

Groetjes,

Michèle

Wat de anderen zeiden: niet méér aanmaken als je weet dat ze het toch niet opdrinkt. En die ingebouwde klok is hier ook meegeleverd, geestig inderdaad. Als je er eenmaal aan gewend bent, slaap je inderdaad makkelijk weer verder hè?

Enne, nog even voor de informatie: wij gaan vanavond voor het eerst de laatste fles niet meer geven! Ben benieuwd!

Groetjes!

Dan maken we vanavond 165cc en als ik merk dat daar weer van wordt laten staan dan maken we inderdaad minder.

Enne succes…

Groetjes,

Michèle

Dank je! Jullie horen het nog wel. Of het worden ballonnen, of het worden dikke wallen onder de ogen…

Spannend Mriek, hoop voor jullie dat het gaat lukken.

En Michelle, zou inderdaad gewoon lekker minder klaarmaken. Dit is toch een teken dat ze minder nodig heeft en op die manier kun je gaan afbouwen.

Groetjes,
Sandra

heey heey

hier ook een ingebouwde klok om 7uur smorgens gaat ie altijd huilen dat ie honger heeft
sorry hihihihhi
kon het niet laten hij heeft dat niet of ik hoor het niet dat kan ook
succes met de laatste fles ff vraagje michelle haal jij de fles er tussendoor wel eens uit zodat ie weer verder drinkt?
doe ik wel maar dat hoeft dus eigenlijk niet als ik het zo begrijp :S
groetjes wen

Hoi,

Waarom zet je de fles niet langzaam aan op 21.00 uur. Je kan elke twee drie dagen dan een kwartier eerder geven. Lig jij er eerder in en gaat ze misschien ook wel vanzelf afbouwen.

groetjes

lon106

Bedankt Sandra!

rico heeft ook zo’n klokje in zich want hij weet precies hoeveel tijd er s’nachts tussen zit van zn laatste tot zn eerste voeding. geef ik m een half uur eerder de fles, komt ie s’ochtends ook een half uur eerder, hij begin een kreeg uit te slaan ik keek op de klok en net op dat moment sloeg ie van 06:29 naar 06:30
ik denk: jij bent een mooie, wil ik je weer uiteindelijk om 23 uur die laatste fles geven kom jij doodleuk zolang eerder:S

(K)Kuzjes!

zijn veel slimmer dan wij denken hoor

Wil ik nog even niet proberen eerder want ze zit net op dit ritme dus even zo aanhouden. Enne ja hoor ik haal hem wel eens weg wendy. Alleen niet rot bedoeld, maar je hebt het bij Morgan over hij, hem en ie… Morgan is een meisje…

Groetjes,

Michèle

de 165cc is er helemaal ingegaan, de luikjes waren dicht en mevrouw heeft lekker door geknort op een poepbroek na maar ook dat was geen slaapprobleem verder. Dus we blijven even op de 165 hangen tot ze weer aangeeft minder te willen 's nachts…

Groetjes,

Michèle