Fijn! Benieuwd wanneer je weer minder kan gaan geven…
200 of terug naar 160 cc
Ja ik ook, we wachten af. Ik heb al geleerd dat je een baby niet kan haasten… Ben al blij dat ik tegenwoordig een redelijk aaneengesloten nacht heb.
Groetjes,
Michèle

HET IS GOED GEGAAN! Hij werd gewoon niet eens wakker om 22.00 uur en sliep gewoon door. Rond half vijf even een speentje erin moeten doen en ik heb 'm om 7.00 uur wakker moeten maken voor z’n papje.
JOEPIE!!! Vanavond lekker met een boekje naar bed, lekker moe worden en dan het licht uit en slapen. Wat een luxe. Dacht dat dat nooit meer terug zou komen…
Groetjes!
ow sorry michele zal wel gewoonte zijn doordat ik een mannetje heb niet zo bedoelt
wat stom zeg weet wel dat het een meisje is hoor
Ha ha ha geeft niet, wist niet of je het doorhad of niet. Morgan is namelijk ook wel een jongensnaam. Weinig weten dat het voor beide gebruikt kan worden, haar volledige naam is Morgana vandaar.
Groetjes,
Michèle

En weer lekker geslapen Mriek?? Morgan wilde vanacht een kruik en afgezien van 2 keer blaffen is het heel rustig gebleven dankzij de schuine bedden, uien, neussprays en luuf.
Groetjes,
Michèle

Ha ha ha nou ja ik krijg vaak genoeg de vraag of ze een jongetje is mede omdat ze geen of eigenlijk nauwelijks haar heeft. Maar niet hoor hoor.
Groetjes,
Michèle

Ging goed weer. Meneer kwam tussen 23.15 en 00.00 uur een aantal keren voor z’n speen. Moest zo blaffen (wie niet tegenwoordig?) dat z’n speentje er telkens uitvloog en mama hem er dus weer in moest doen. Ik dacht: als dit de hele nacht zo doorgaat ben ik niet blij. Toen hij gelukkig in slaap was, hoefde hij niet meer te hoesten en was het pas weer rond 5.00 uur dat hij de speen wilde. Het ging dus op zich weer goed zonder laatste fles. Kan het iedereen aanraden. Mama is blij!
Groetjes!
Ha ha ha echt geweldig Mriek. Geeft een mens weer hoop dat het ooit weer anders word. En houd over dat blaffen maar op. Wat je zegt wie niet…
Groetjes,
Michèle

Als ze van het hoesten af zou zijn is het ook weer beter te doen, maar het schapie was zo uit haar doen vanacht ook. Helemaal schor lag ze te huilen dus even bij haar gaan zitten, bolletje aaien en toen werd ze wel rustiger. Ook nog een kruikje gegeven want ze had het koud. Het is wel te doen, maar ik wordt er best wel moe van nu maar ja zij kan er ook niks aan doen ze voelt zich al rot genoeg,
Groetjes,
Michèle

Lastig hè, je wilt zelf ook zo graag slapen maar dat gaat dan gewoon tijdelijk even wat minder. Ik denk aan je hoor, hier nu ook een verkouden, tandenkrijgend kereltje dat het volgende sprongetje alweer voelt aankomen…
Oke dus je hebt eindelijk de fles eraf krijg je dit weer Houd het dan nooit op???

Groetjes,
Michèle

Haha, ik denk het niet…
Maarre, ik moet bekennen dat we het weglaten van de laatste fles wel een beetje zo getimed hadden dat het niet middenin een sprongetje zou vallen. Gelukt!
Ha ha ha ja dat heb je netjes gedaan dan. Ja je hebt wel een handboek maar afwijken is mogelijk he…
Ach Morgna was weer aan het hoesten en huilen vanacht. Heb haar een nieuwe kruik gegeven, want het was goed koud vanacht. Speen teruggegeven, daarmee heeft ze nog zo’n 15 min liggen huilen. Klinkt echt niet, schor en een speen in haar mond en dan huilen. Maar ik kan niks doen dus ik laat haar maar even huilen en dan valt ze weer in slaap en dan maak ik haar om 6 uur weer wakker. Dus het kikje van 3 uur is nu een huilmoment geworden. Ach ja het is niet de beste timing maar er is mee te leven.
Groetjes,
Michèle