2 ochtenden PSZ

pf heb Evianne net opgegeven voor de peuter speelzaal. Daar kan ze eigenlijk meteen al terecht voor 2 ochtenden, maar ze gaat vaaf september. Vandaag ben ik met dr een uurtje daargeweest en volgende week gaat pappa een uurtje met dr en daarna gaat ze officieel 2 ochtenden alleen per week. Pffffff zal wel wennen zijn denk ik.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

oh dat geloof ik dat het wenne zal zijn voor je!! hoe reageerde zij erop vond ze het fijn tussen al de kindjes?

liefs jessica

Oh kan dat bij jullie 2 ochtenden?? Wat fijn zeg!
Hier is het een middag en een ochtend omdat de meeste alleen sóchtends willen kun je niet kiezen dus…
Heerlijk kan ze smiddags uitgeteld naar bed

Nou ben beniewd hoe ze het doet

Groetjes Nathalie & Co

quote:
Pffffff zal wel wennen zijn denk ik.

Zeker weten
Maar wel fijn inderdaad, dat ze twee ochtenden kan. Hier moest Steef ook een dagdeel 's middags en vooral in het begin, toen hij 2,5 jaar was, was dat weleens pittig omdat hij tegen de middag al doodmoe was.
Wij mochten trouwens alleen de eerste ochtend mee, niet 2x een uur…Dat laatste lijkt me ook wel fijn eigenlijk.
Ben erg benieuwd hoe ze het gaat vinden joh!!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Ja geloof je meteen dat dat wennen is
Maar denk wel dat ze het heel leuk vind
Heel veel plezier meisie
En mama heel veel sterkte natuurlijk

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

he wat leuk evianne naar de psz ,hoe reageerde ze er zelf op .ja kleine meisjes worden groot

groetjes marielle mama van tanja

Ik was gewoon binnengevallen voor een aanmeldingsformulier te halen. Kreeg ik meteen koffie en Evianne mocht lekker effe rondscharrelen. Dus ik zei oh jammer dat pappa het niet effe kon zien. Zeiden ze meteen nou dan komt pappa toch ook effe kijken. Dus tja dat doen we volgende week. Daarbij mag je de eerste keer ook de hele ochtend als je wil en het nodig is eventueel. Evianne leek het wel leuk te vinden, maar is erg verlegen met een van ons erbij. Ze wilde op de glijbaan( keek er steeds verlangend naar ), maar deed het niet tot ik dr stimuleerde en met dr meeging. Een ander kindje kroop voor en alhoewel ze het niet leuk vind staat ze dit wel toe dan. Dus ik hoop dat ze hier wat meer leert om van zich af te bijten, want dit doet ze niet gauw. 1 ochtend mocht ook, maar 2 zou beter zijn en ik denk in Evianne`s geval dat dat inderdaad wel beter is. Alhoewel mamma het maar niks vind hebben we hier dus toch voor gekozen en ik heb gelukkig Jessin nog thuis.
Het zal wel gauw gewend zijn, bij mij is het altijd als de eerste stap maar genomen is.

heee dat zal idd wennen zijn,maar wel goed voor evianne,spelen met leefdtijdsgenootjes,en het zal best stil zijn in het begin…

vast heel veel speel plezier evianne

He Astrid,

Het is idd even wennen. Daan gaat nu sinds deze week 2 ochtenden in de week naar de PSZ. Het gaat heel goed en ik merk dat hij het ook heel erg leuk vindt. En dat vind ik het belangrijkste.
Ik denk ( als ik Evianne een beetje ken) dat het allemaal los loopt en dat ze strakjes heerlijk met de andere kindjes meespeelt.

Succes.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

ja het zal vast wel goed komen met dr hihihi. Er zijn maximaal 16 kindjes en dan 2 juffen. Over de twee ochtenden heeft ze 3 verschillendejuffen. Dus is ze dadelijk 3 juffen rijk.

how dat zal nog al eens een feest zijn!!! hoe oud moeten de kindjes bij jullie eigenlijk zijn voor ze na het kleuterklasje mogen? omdat ik zie dat evianne een maandje en iets ouder is dan stefke (19 5 03) en hij mag pas in januari gaan hier moeten ze 2,5 zijn eer ze mogen gaan… want in november mogen ze zich bij ons voor de tweede maal inschrijven en dan is hij net drie weken te jong en mag hij niet gaan… niet dat ik dat erg vind dat hij nog niet mag gaan hoor ben gewoon eens nieuwschierig na de verschillen ergens anders…

liefs jessica

Hier mogen ze vanaf2 jaar en 2 maanden geloof ik, maar liever 2 jaar en 4 maanden.

jessica,

bij jullie gaan ze toch vanaf 2 jaar of 2 1/2 hele dagen al naar school???

of is dat per gemeente verschillend

hoi bianca
klopt ja je mag kiezen wel he ze zijn niet verplicht maar normaal mogen ze dan ganse dagen gaan elke dag,wat ik dus nooit zou doen want lijkt me erg veel voor zo een kleintje vinden jullie niet?

liefs jessica

Pffffffff…dat lijkt me wel veel van het goede zeg, om je kind al vanaf 2 jaar hele dagen naar school te doen
Nee hoor, ik vind 4 jaar vroeg genoeg om ze “los te laten”

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

een vriendin van deed dat toen wel pfff met 2 jaar met busje naar chool en smiddags weer thuis en het rare was ze was onthaal moeder hiihihih

nee 4 jaar vroeg zat

Moet er niet aan denken om dr nu al hele dagen naar school te laten gaan, maar het zou wel kunnen. Nee hoor 2 ochtenden vind ik voorlopig nog zat.

ja denk er zelf ook zo over ma er zijn inderdaad mama s die bijv full time werken, die s morgens het kindje om acht uur op de bus zetten en na de school om half vier wordt het met het busje na de buitenschoolse opvang gebracht… persoonlijk vindt ik dat ook veel te veel voor een dutske van 2 ,5 jaar… tegen mij zeiden ze bij kind en gezin laatst ook omdat stefke vrij druk is van laat hem vanaf januari ma ganse dagen gaan dan is hij thuis wat rustiger,als ik eerlijk mag zijn was ik daar niet goed van,waarschijnlijk heeft zij het niet zo bedoeld,ma ik vatte het op van,dump je kind ma voor ganse dagen ergens annders zodat jij er geen last meer van hebt… en ook al is stefke misschien een druk manneke(welke peuter van 2,5 trouwens niet?) ik wil daar zelf nog zoveel mogelijk van genieten, en ook al is het soms misschien druk en ik heb ook dagen dat ik blij ben als hij in zijn bedje ligt… ik ga mijn kind zeker niet “straffen” door hem weg te brengen ganse dagen,gewoon om wie hij is… of vinden jullie dat ik dat verkeert zie?

liefs jessica

Nee, dat zie je naar mijn idee helemaal niet verkeerd.
En eigenlijk zou ik die opmerking dus ook zo opvatten als jij hoor!
Vind het inderdaad overkomen van “dump je kind maar dan heb je het rustiger thuis”

WHAAAHAHAHAHA die had ik wat anders verteld !!!