ja denk er zelf ook zo over ma er zijn inderdaad mama s die bijv full time werken, die s morgens het kindje om acht uur op de bus zetten en na de school om half vier wordt het met het busje na de buitenschoolse opvang gebracht… persoonlijk vindt ik dat ook veel te veel voor een dutske van 2 ,5 jaar… tegen mij zeiden ze bij kind en gezin laatst ook omdat stefke vrij druk is van laat hem vanaf januari ma ganse dagen gaan dan is hij thuis wat rustiger,als ik eerlijk mag zijn was ik daar niet goed van,waarschijnlijk heeft zij het niet zo bedoeld,ma ik vatte het op van,dump je kind ma voor ganse dagen ergens annders zodat jij er geen last meer van hebt… en ook al is stefke misschien een druk manneke(welke peuter van 2,5 trouwens niet?) ik wil daar zelf nog zoveel mogelijk van genieten, en ook al is het soms misschien druk en ik heb ook dagen dat ik blij ben als hij in zijn bedje ligt… ik ga mijn kind zeker niet “straffen” door hem weg te brengen ganse dagen,gewoon om wie hij is… of vinden jullie dat ik dat verkeert zie?
liefs jessica