wanneer mag eviannen naar de peuterspeelzaal .al gauw of niet
daar was ik even benieuwd naar wat dat kon ik niet vinden
groetjes marielle mama van
10-10-01
wanneer mag eviannen naar de peuterspeelzaal .al gauw of niet
daar was ik even benieuwd naar wat dat kon ik niet vinden
groetjes marielle mama van
10-10-01
Ze gaat vandaag nog eventjes kijken met pappa en daarna nog tot 12.30u gewoon naar het kdv om daar afscheid te nemen. Als het goed is ( maar ik heb nog geen bevestiging ) mag ze dan vanaf volgende week naar de psz.
Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005
zal het ff navragen astrid,dadelijk breng je haar en mocht het niet,zo sneu dan voor evianne
Daan zou het nu effe meteen vragen. Whahaha ga dr echt niet brengen als ik het niet heel zeker weet.
Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005
nee zou ik ook niet doen,en hoe moet je uit leggen aan je kind dat ze nog niet mogen als je voor de deur staat op de psz
Evianne kreeg gisteren een kaartje van psz Sjanulke met de uitnodiging om vanaf de 14e elke woensdag en vrijdag ochtend te komen spelen.
Groetjes Astrid, mamma van
Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005
Eergisteren inmiddels alweer. Jazeker vond ze het leuk alhoewel ze bij pappa de kat uit de boom bleef kijken. Ik denk dat ze zelf tot wat meer actie overgaat als we er niet bij zijn. Zolang een van ons erbij is heeft ze natuurlijk een makkelijk vluchtplekje. De 14e gaat ze gewoon alleen hoor, ben zooo benieuwd hoe het gaat.
Groetjes Astrid, mamma van
Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005
idd ben ik ook benieuwd naar,dan staat ze er echt alleen voor,en kan ze niet schuilen bij papa of mama…maar ze leren gauw hoor van zich afbijten komt helemaal goed met evianne