1e verjaardag

quote:
Ben benieuwd naar de uitnodiging Maar kun je die dan online bestellen en dan per post verzenden? Ik had begrepen dat je digitale kaartjes wou sturen... Maar dan is dit nog leuker zeg!

Groetje Anouk

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/ho7Lp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” /></a>

Je kan ze direct laten versturen naar door jou opgegeven adressen, maar je kan ze ook naar je huis laten sturen zodat je zelf nog de adressen moet schrijven en ze op moet sturen. Wij kozen dus voor dat laatste, kunnen we ze zelf tenminste ook eerst nog even goed bekijken.

Vandaag besloten ook een HEMA-taart te laten maken met dezelfde foto erop als op de uitnodiging. Echt, dat wordt precies hetzelfde. De voorpret wordt steeds leuker…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha het is Eriks verjaardag en ik wordt zelfs enthousiast

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Haha. Kun je nagaan hoe ík me voel…

Groetjes!

Ja of hoe ik me ga voelen als Morgan zo ver is

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Complete hysterie, wedden?

Groetjes!

Echt leuk lijkt me dat idd al die voorpret.

Geniet ervan Mriek, voor je het weet is hij 1 jaar.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ja en Tim ook!!

Maarre… waar blijft de uitnodiging?? Ben erg benieuwd…
Gister ook fotoshoppen voor een leuke kaart maar nog niet helemaal naar mijn zin…

Ha ha ha echt wel dach jij dan Denk da’k dan compleet uit mijn panty ga.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

@Michele: wist niet dat jij panty’s droeg?

@Mini-boy: rustig aan hè. Heb het zo druk gehad dit weekend. Gisteren voorbereidingen voor m’n verjaardag die ik vandaag heb gevierd en die geen r*k aan was. Veel te druk, weet bijkans niet meer wie er zijn geweest en wat ik voor cadeaus heb gekregen. Erik kreeg nog twee spuitluiers tot aan z’n nek en de twee oma’s stonden te dringen om zich ermee te bemoeien, dus was aanpoten hier. Maar als het komende week rustiger wordt gaat het zeker gebeuren. Wij hebben ze gemaakt op deze site: www.fotokaarten-print.nl

Kijk daar maar even, misschien kan je er iets mee!

Groetjes!

Ha ha ha liever niet want ik haat die dingen, dan liever een jereteltje… Maar eh daarvoor doe ik ze zeker uit

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Enne hebben ze geen kindival (of narcose hamers voor bemoeierige oma’s) Echt als ze nou een de afwas gingen doen in plaats van goedbedoelde maar oh zo nie nodige adviezen geven.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Nou, jij zegt het. Niets meer aan toe te voegen. Gelukkig is 't volk allemaal weer weg en gaan we nu lekker naar bed. Voelde me al niet helemaal top vandaag, dus de dag heeft lang genoeg geduurd.

Jarretelletjes, toe maar. Ondingen vind ik 't. Haha!

Groetjes!

Ik zeg net wij zitten de Da Vinci code te kijken weet niet of ik hem af kijk, ik ken hem al en ik moet werken morgen.
Maar je hebt gelijk hoor.

Enne ik heb er geen last van alleen als Mervin de bas gaat spelen, maar ik draag ze niet veel ik ben meer een broekenmens.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

De da vinci code! Potverdorie. Wist dat 'ie zou komen, wilde 'm graag zien maar ben het gisteren glad vergeten. Nou ja, had 'm waarschijnlijk toch niet af kunnen kijken. Dan maar een keertje huren. Gisteren rond 21.00 uur in slaap gevallen tot vanmorgen 7 uur. Erik heeft ook geen kik gegeven, heerlijk. Dus ik ben goed uitgerust voor de verandering…jullie ook goed geslapen?

Groetjes!

quote:
@Mini-boy: rustig aan hè. Heb het zo druk gehad dit weekend. Gisteren voorbereidingen voor m'n verjaardag die ik vandaag heb gevierd en die geen r*k aan was. Veel te druk, weet bijkans niet meer wie er zijn geweest en wat ik voor cadeaus heb gekregen. Erik kreeg nog twee spuitluiers tot aan z'n nek en de twee oma's stonden te dringen om zich ermee te bemoeien, dus was aanpoten hier. Maar als het komende week rustiger wordt gaat het zeker gebeuren. Wij hebben ze gemaakt op deze site: www.fotokaarten-print.nl

Kijk daar maar even, misschien kan je er iets mee!

Groetjes!

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/ZSPRp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

sorry sorry alle begrip voor de drukte en die omaatjes … maarre wij zijn zo benieuwd naar het mooie kaartje van Erik…! Ik ga zeker effe op de site kijken…

Enne… nu je toch uitgeslapen/uitgerust ben verwacht ik toch wel de spectaculaire kaart vandaag te zien hahahahaha…

Heb nog wel een carrièresuggestie voor je: slavendrijver!

(is zeker niet politiek correct om daar grapjes over te maken…)

Groetjes!

oei oei… toch nog even verder gaan slapen jij

Maar vind je toch nog steeds wel aardig hoor…

Groetjes!

SCHIET DAN OP MET DIE KAART…

Hahaha vind je ook nog wel lief hoor

Zucht, geef ze een vinger…

Ik weet niet hoe die scanner werkt en m’n kerel komt pas rond etenstijd thuis…heb je nog tot vanavond geduld???

Groetjes!