1e verjaardag

hoi
Heb het ook idd, laatst zag ik een baby, ik zeg ooo wat klein, Emma is nooit zo klein geweest (werd aardig aan de maat geboren) was dat kind zelfs 100 gram zwarder bij de geboorte geweest!! ik kan dat hele kleine me niet meer goed herinneren. Toch vind ik het nu wel leuker en vooral makkelijker!! qua zorgen, wat wil ze, waarom huilt ze, hoe voelt ze zich?!?? etc.

Emma krijgt van opa e oma een scooter op accu (opa is er gek van!) van ons… geen idee, verder denk ik dat ik het aan de visite overlaat…

succes! Gidget

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hier laat ik het ook verder aan de visitie over. Mijn schoonmoeder kennende zal wel een verjaardagjurk of zo willen kopen, maar die lol hou ik lekker voor mezelf. En verder zien we het wel. Op zich aan speelgoed heeft Morgan niet eens echt heel veel eigenlijk. Ze heeft net blokken van mijn moeder gehad die ze zelf ontworpen en gemaakt heeft en daar komt nog een set van (zo kunnen ze ook memory spelen en zo). Ik hoop alleen niet dat ze met knuffels komen want daar heeft ze er wel veel van.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Hoi,

wij hebben gewoon d’r eerste verjaardag laten beginnen na haar middag slaap. En dan tot 19.00 uur. We hebben altijd wel een paar eters. Ik heb haar gewoon op tijd op bed gelegd.
Ook ik zit met een groot aantal oom’s en tantes en vrienden. Ik wist ook even niet wat te doen met een de aanvraag voor kadootjes. Ik ben gewoon op een rustige dag zonder dochter naar de speelgoed winkel gegaan en heb daar rondgekeken. wat is leuk om mee te spelen leren ze er ook van ook heb ik gekeken waar ze mischien over een halfjaar aan toe was. Ook heb ik bewust even naar grote duplodozen gekeken glijbanen enzv dus de wat grotere dingen.
Vervolgens heb ik een verlanglijstje gemaakt en daar ook weer goed overnagedacht. Vervolgens heb ik aan mijn broers en zussen gevraagd het geld bij elkaar te leggen en daar een grote boederij duplo doos voor te kopen. Veder heb ik zandbakspullen gevraagd en badspullen en aan sommige wat kleertjes.

Dit heb ik trouwens ook gedaan met haar tweede verjaardag toen heeft ze een grote glijbaan gehad en in het derde jaar een fietsje. Dit jaar wordt het waarschijnelijk een trampoline met alles erop en aan. Dan zit daar natuurlijk ook een stukje van ons zelf bij.

hoop dat je wat aan mijn tip hebt.

groetjes

lon106

De uitnodigingen voor het feestje van Erik zijn gemaakt. Ze zijn zo leuk geworden! Als we ze hebben verstuurd, zal ik er eentje scannen en zien of ik 'm op ikkeben kan krijgen…hoor dat dat nog wel eens lastig is, dus beloof niets. Maar ga het proberen!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Mogen wij dan ook allemaal komen ??

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Nou, allemaal…dat wordt een beetje gortig. Haha. En om nou onderscheid te gaan maken is ook weer zo wat…

Niet doorvertellen hoor, maar kleine Morgan is natuurlijk van harte welkom…

Groetjes!

Ik zal het tegen der zeggen, zal ze blij mee zijn. Moet ze alleen wat bedenken om te geven.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

jah betrapt Mriek

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

ja dat wordt dan toch maar groot tuinfeest voor die Erik … want onderscheidt is verboden op dit forum en al helemaal als hij zijn tweelingbroers vergeet te vragen

Ben benieuwd naar je uitnodiging… wil er nl zelf ook 1 gaan maken dus… laat hem maar gauw zien als je hem binnen heb!

Wij moeten nog 4 maanden en ik zit er nu al over na te denken. Maar ja ik ben een echt crea bea

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Haha mini-boy. Oeps! Natuurlijk zijn Jurian en Tim ook welkom!

Groetjes!

Ik zal Jurian elke dag even de brievenbus leeg laten halen… in afwachting op die mooie kaart

Gelukkig maar dat zijn beide broers ook welkom zijn.

Ben erg benieuwd naar de uitndoging. Wij gaan ze over een paar weekjes ook versturen, maar heb er nog niet over nagedacht hoe. Wij gaan namelijk de 2e week van juni met vakantie en komen dan een paar dagen voor de verjaardag van Tim terug. Dus ja moeten het wel voor onze vakantie versturen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Dan moet je opschieten Sandra!

Groetjes!

De uitnodigingen zijn binnen! Nu nog versturen een dezer dagen en dan zal ik eentje scannen en proberen hier te plaatsen…

Groetjes!

En naar je zin??

Jaaa! Was helemaal blij, zo leuk. M’n vriend kwam vanavond thuis en ik liet ze hem zien en hij reageerde: “Leuk, toch?” Zo onderkoeld, terwijl ik helemaal dansend door het huis ging. Haha, het verschil tussen mannen en vrouwen hè. Want hij vond ze wel echt leuk, maar reageerde zooooo anders…toch is 'ie wel lief hoor…

Groetjes!

ha haha zo was Mervin ook wel tevreden over de spenen, maar gek genoeg nie zo hysterisch als ik…

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

hahaha heeeel herkenbaar dat mannengedrag Die kerel van mij kan ook niet begrijpen dat ik zo happy ben met mijn nieuwe fiets… Maargoed, ik begrijp hem dan ook weer niet als hij suoperblij is met de zoveelste peperdure amerikaanse modelauto:s

Ben benieuwd naar de uitnodiging Maar kun je die dan online bestellen en dan per post verzenden? Ik had begrepen dat je digitale kaartjes wou sturen… Maar dan is dit nog leuker zeg!

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ach ja zo kan hij weer helemaal uit zijn dak gaan over een voetbal wedstrijd… ieder zijn ding he

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers