1e verjaardag

Heb gezien dat er heel veel kindjes zijn dit al snel (of binnen paar maanden) hun 1e verjaardag hopen te vieren…

Hoe gaan jullie dit aanpakken?
Wat gaan jullie geven? Nog tips wat hij van zijn ooms en tantes kan vragen? tja met z’n 11e . Ik dacht zelf aan kleertjes en evt geld. Maar dat vinden ze vaak niet zo leuk om te geven … liever stoere grote auto’s of dingen die in de weg staan

ik zou geld vragen, nu intereseren ze zich toch niet zo in het krijgen van een cadeau, hebben ze het besef nog niet echt dat cadeau’s krijgen leuk is, en heb je gelijk al wat op de spaarrekening staan.
zelf zou ik wel een cadeautje kopen dat ze toch iets kunnen uitpakken en een taartje helemaal allleen voor de kleine

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja zit er echt naaruit te kijken als hij straks (duurt nog ff) jarig is … Ik ga zelf een verjaardagstaart met marsepein maken (met foto en naam of een stoere met auto’s oid erop)…

Zelf willen we iets van een loopauto geven …

ja dat is super gaaf! ja ik ben niet goed in aparte taarten maken dus koop een vette slagroomtaart bij de slager

bij de slager? haha zei k dat? nouja. bij de bakker dus ik las het nog is over en dacht wat heb ik NOU weer getypt:S

Wij doen voor de familie en voor onze vrienden die zin en tijd hebben een feestje met taart in de middag( weekend) . Minke een mooie feesthoed op en dat is mooi genoeg voor haar denk ik zo . Ik laat de kadoos lekker over aan de gevers, dat is ook wel leuk toch!

Nou als ik het overlaat aan de gevers dan krijg ik beetje ‘troep’ en ze weten dat ik nogal kieskeurig ben dus … vragen allemaal wat wij willen dat hij krijgt (als het zover is)

Ja dat is ook nog zo… ik wil het ook van 10-19 uur houden en dan op de kaart zetten dan meneer ligt te rusten van 14-16. Maar zijn papa wil dat de visite savonds ook komt… dus hier nog beetje 2strijd. Zijn fam komt gerust om 20 uur en wil dan ook nog dat die kleine niet op bed ligt ;-(

Morgan is 4 dagen na mij jarig Ik op 30-8 en 3-9. Mijn schoonmoeder zit er ook nog tussen (1-9) dus die zat al te vissen of we het met zijn drie vieren. Niet dus. Ik vier wel mijn verjaardag met Morgan. Dat zullen we denk ik de komende jaren voor de familie wel blijven doen en dan op haar verjaardag zelf. En dan 's middags vieren. Mijn moeder woont aan de andere kant van het land. Zo heeft Morgan 's morgens haar rust en 's middags feest en als ze echt moe is dan gaat ze gewoon nog even slapen. Wij hebben dan zelf vakantie dus boodschappen ed kunnen we daarvor rustig doen. Morgan brengen we dan een dagje naar het kdv dus geen stress voor haar.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Na het middagslaapje is familie vanaf 15.00 uur welkom voor een taartje en een drankje. Wij kopen voor Erik een duwfietsje, hij krijgt van opa en oma een loopkar en van andere oma een fietsstoeltje. Van overgrootoma een zandbak. Dus hele leuke dingen…

Nog minder dan vier weekjes hier!!!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wij hebben net samen besloten om zelf voor Morgan een loopfietsje te kopen. De rest moeten we nog even bedenken.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

quote:
Na het middagslaapje is familie vanaf 15.00 uur welkom voor een taartje en een drankje. Wij kopen voor Erik een duwfietsje, hij krijgt van opa en oma een loopkar en van andere oma een fietsstoeltje. Van overgrootoma een zandbak. Dus hele leuke dingen.....

Nog minder dan vier weekjes hier!!!

Groetjes!

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/ZZbZp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

spannend mariek... Is Erik nog niet de nachten aan het tellen? ... pfft jaar geleden liep je met dikke buik!

Haha, hij slaapt vooralsnog keurig dus geen getel hier. Wel bij papa en vooral bij mama hoor. Vanavond foto’s van Erik gemaakt met feestmutsje op, die gaan we gebruiken om via internet uitnodigingen voor z’n feestje te maken. Zo leuk!

Ja, vorig jaar was het echt warm rond deze tijd (veel buiten in tuin gezeten met leuke boeken) en met m’n verjaardag (de 14e) ook lekker in de zon met de visite gezeten. Ik weet nog wel dat ze vorig jaar op 15 mei begonnen met het vernieuwen van de riolering in onze straat en de boel dus helemaal open lag. Eén grote zandbak. Zo erg dat ik dacht: als ik straks moet bevallen, kan de verloskundige ons huis niet bereiken en in geval van nood een ambulance ook niet. Het kwam allemaal goed. Op de dag zelf waren ze tot onze oprit klaar met straten en konden ze nét bij ons huis komen…

Wat grappig dat je dat soort dingen dan onthoudt hè?

Groetjes!

Vraag Lego en/of Playmobil. Die kleine man beseft nu toch nog niet wat-ie allemaal wel of niet krijgt. En zeker van zo’n grote club ooms en tantes is een basis van Lego en/of Playmobil geen verkeerd idee.

De ooms en tantes vinden het leuk om te geven, jij hebt geen grote in-de-weg-sta cadeaus voor die kleine man, dus iedereen blij!

Voordeel van Lego en Playmobil is dat het zijn waarde niet verliest, dat je er nooit teveel van kunt hebben en dat hij er nog heel de lagere-school-tijd mee kan spelen.

Groetekes, Sje

je kant tegenwoordig ook bij zo’n beetje elke winkel cadeaubonnen kopen. Als mensen het dan niet leuk vinden om gewoon geld te geven kunnen ze een cadeaubon geven. Dan is het toch net iets meer een cadeautje en kan je zelf kijken wat je handig/leuk vind.

liefs,
Rinske

Lilypie 1st Birthday Ticker

toen Puck 1 jaar werd (bij 2 trouwens ook) hebben wij een feestje van 15-18 gegeven. Om 18 uur is was ze gebroken (wij ook). 3 uurtjes is lang genoeg. Qua cadeaus heb ik ook wel wat gestuurd aangezien ik niet van plastic speelgoed houd. Tsja, je kan het niet geheel sturen, maar wel een beetje.

Mijn tip is dus, houd het kort en niet te druk.

Veel plezier allemaal!!! Het wordt genieten…

Jeetje Mriek minder dan 4 weekjes, wat gaat het toch weer snel he.

Ik heb ook nog geen idee wat we kunnen vragen voor Tim zijn verjaardag. Ik vind het niet leuk om voor zo’n kleintje geld te vragen. Vind het voor hem leuker dat hij lekker met papier kan scheuren en zijn kadootje kan zien. Ook al heeft hij er natuurlijk zelf geen besef van. Ik vind het zelf ook leuker om voor een kind een kadootje te geven ipv geld. Voor volwassenen vind ik dat nooit erg, maar voor kleintjes wel.

Ik vraag maar gewoon leesboeken of speelgoed zoals auto’s of inderdaad zoals Sje zegt duplo.

Groetjes,
Sandra

Tim is ook al bijna aan de beurt Sandra, nog een paar weekjes langer wachten. Leuk hè, die voorpret.

Groetjes!

Raar idee inderdaad dat je met een dikke buik liep vorig jaar ja. En nu zijn ze alweer zo groot.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Ja, idd Mriek. Ik heb iedere keer het idee dat het nog wel even duurt voordat Tim 1 jaar wordt. Maar ja als ik er zo eens over nadenk is het alweer over 1,5 maand. Pff het blijft cliche maar de tijd vliegt echt. Laatst was ik op kraambezoek en toen dacht ik echt jeetje ik kan me niet meer herinneren dat Tim zo klein is geweest. Echt erg dat je je dat niet meer kan voorstellen terwijl het nog maar 10 maanden geleden is geweest.

En al helemaal niet wat Michelle zegt over een dikke buik. Dat lijkt echt alweer heel lang geleden, maar idd liepen we vorig jaar met een dikke buik.

Groetjes,
Sandra

Die dikke op-het-eind-buik mis ik echt niet! Wat verlangde ik toen naar m’n bewegingsvrijheid zeg, was het goed zat. Terwijl ik een heel beschaafd buikje had als ik nu terugkijk, maar ja. Heb 'm dan ook geen moment gemist toen Erik was geboren.

Anderhalve maand is zo voorbij Sandra. En bij die kleine babietjes heb ik dat ook hoor, kan me niet meer voor de geest halen dat Erik zo klein was. En zo weerloos. Dat is nu al zoveel anders. Wat groeien en ontwikkelen ze eigenlijk enorm dat eerste jaar.

Groetjes!