19-8 preconcetioneel spreekuur

@ Michelle Ja inderdaad, op mijn werk hoeven ze niet te weten wat de plannen zijn zeg maar

Groetjes,

Michèle

Wat spannend! Ik hoop ook dat jullie mogen gaan klussen voor een tweede!
En dat hoeft niet iedereen idd nu al te weten…
Heel veel succes!

Hoe gaat het met de vorderingen voor de bruiloft?

Lilypie First Birthday tickers

@ Marmamma ja straks lukt het niet of wordt het te sterk afgeraden en dan moet je dat ook weer iedereen vertellen enne als we wel groen licht krijgen dan gaat iedereen straks steeds vragen en is het al zover???

Ja alles is eigenlijk al rond. We wachten nu op de eigenaar van het restaurant om het aantal gasten door te geven en op de ambtenaar van de burgelijke stand voor het babbeltje. Mijn stiefvader zou de auto regelen, mervin moet volgens mijn ma het bruidsboeket regelen, mijn ma is druk met mijn en morgan’s jurk en mer zijn pak hangt boven, Dus het is aftellen nu.

Groetjes,

Michèle

Spannend hoor! Nu komt de bruiloft wel heel dichtbij…
Leuk!

yep, volgende maand dit tijdstip zit het feest er zo goed als op en ben ik mevrouw van Rijn-Vermeer…

Groetjes,

Michèle

Dat klinkt super! Beide achernamen passen ook erg goed bij elkaar, dat gebeurt niet vaak. De mijne klinken samen niet echt lekker: Wouda-Kreuk…

Ach hier zijn twee oude meesters samengevoegd

Groetjes,

Michèle

over een maandje dus, nou meid.spannend! sterkte nogmaals he, hou je sterk!

Spannend!!

Enne… woow nu komt de bruiloft opeens snel dichtbij zeg!! Ook spannend
en natuurlijk vooral erg leuk om naar toe te leven

ha ha ha ja twee spannende momenten achter elkaar enne ik heb al tegen mer gezegd vrijdag middag anders zaterdag ga ik naar de kapper…

Groetjes,

Michèle